IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Medicijnen & bier/drugs??????? Volgende pagina
Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-06-2002 22:29 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik heb dus medicijnen voor mijn krentebaarden (tijdje terug topic over gepost)..... heb er na die ene nog 2 bij gekregen.... maar nu is mijn vraag: Mag ik samen met die medicijnen ook drinken (bier ), of blowen ?? was ik vergeten te vragen aan dokter, en wil wel graag weten! ik heb een kuur gehad die ik af MOET maken..... het duurt maar een week, maar ik heb morgen een examenfeest, dus dan wittet wel.......

alvast bedankt voor info (die er nu nog niet is... marja...)


*ff icoontje veranderd....*

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Belial op 27-06-2002 22:30]


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-06-2002 22:30 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

pff NEU, da meg nie van moesje!


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 27-06-2002 22:31 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

gok het er maar op zou ik zeggen


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 27-06-2002 22:31 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Check de bijsluiter even, daar staat het meestal wel in.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2002 22:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Kan je niet gewoon de bijsluiter lezen?

En wat doet dit bij 'Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek'


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 27-06-2002 22:33 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ach, ik ken iemand die nam z'n hogebloeddrukpillen in met whiskey, en die is er ook nog steeds.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2002 22:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Bel ff naar de apotheek, dan weet je het zeker.. Heb ik onlangs ook gedaan namelijk

Ik heb 1 keer de geniale fout gemaakt antibiotica met alcohol te combineren.. Als je je heel erg raar wilt voelen moet je dat zeker proberen.. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2002 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon flink zuipen, flinke blowen, zwik pillen, en dan op de weg gaan lopen.
Ben je zo van je uitslag af, Permanent !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2002 22:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hmm.. dat is ook een manier ja dat is eigenlijk wel hét medicijn tegen álle kwalen.. Ik zie een gat in de markt


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-06-2002 22:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wat zijn krentebaarden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2002 22:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

die krijg je als je teveel krentebollen eet

nee een krentenbaard is volgens mij een soort huidonsteking in je gezicht.. een steenpuist op je harses dus..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-06-2002 22:50]


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 28-06-2002 10:58 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 22:49 schreef Snaack het volgende:
die krijg je als je teveel krentebollen eet

nee een krentenbaard is volgens mij een soort huidonsteking in je gezicht.. een steenpuist op je harses dus..

nee, zit meestal op armen/handen en doet goed zeer.... tis een soort wondje, en daar komt een grote blaar omheen......


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 11:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm ik dacht ook dat het op je gezicht was... een onschuldige gordelroos-variant toch?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-06-2002 11:01 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

tuurlijk mag je alcoholerbij je hebt alleen kans dat je eerder dronke bent dan normaal


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-06-2002 11:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's toch niet zo? Dat vermindert soms de werking van mdeicijnen hoor.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-06-2002 11:05 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 11:02 schreef Asherah het volgende:
Da's toch niet zo? Dat vermindert soms de werking van mdeicijnen hoor.

hhhhhhmmmm ik heb de laatste keer bij m'n peneceline gewoon gezope maar khad wel t idee dat ik eerder dronke was.

misschien bij sommige medicijnen maar ik ken ze niet


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 11:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Eerder dronken worden'???

Damn, sommige mensen . Ik zou eerst maar eens de bijsluiter lezen.... alcohol + medicijnen is meestal niet tof!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-06-2002 11:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 11:10 schreef Dwaallicht het volgende:
'Eerder dronken worden'???

Damn, sommige mensen . Ik zou eerst maar eens de bijsluiter lezen.... alcohol + medicijnen is meestal niet tof!

boeie dronken zijn is afentoe wel leukl


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-06-2002 11:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Standaardregel: Bij medicijnen geen drugs of alcohol gebruiken...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-06-2002 12:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

standaard regel: bij medicijnen gewoon drugs gebruiken en afwachten wat er gebeurt.
Bij mij was het meestal dat je gewoon extra leip wordt maar of dat zo erg is...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-06-2002 12:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 12:15 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
standaard regel: bij medicijnen gewoon drugs gebruiken en afwachten wat er gebeurt.
Bij mij was het meestal dat je gewoon extra leip wordt maar of dat zo erg is...

geheel mee eens


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-06-2002 13:12 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 27 juni 2002 22:32 schreef mislyd het volgende:
Kan je niet gewoon de bijsluiter lezen?

En wat doet dit bij 'Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek'


idd

en idd. Hop naar Algemeen!



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-11-2008 12:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

benzodiapinen met wat bier


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2008 12:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Codeine met koffie is ook benouwenddddd


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-11-2008 12:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

in amerika heb je hoest drank met dat spul er in. SChijnt een hele hype te zijn daar.,


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-11-2008 12:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 november 2008 12:05 schreef Black Jew het volgende:
benzodiapinen met wat bier


CHolera wat versterkt dat elkaar zeg, ik heb na 3 biertje op de grond liggen rollen.

quote:
Op 14 november 2008 12:27 schreef Black Jew het volgende:
in amerika heb je hoest drank met dat spul er in. SChijnt een hele hype te zijn daar.,


codeine is een opiaat, en ik geloof dat je met bepaalde combinaties morfine/morfine achtige effecten kreeg.

in Nederland is het niet zomaar te verkrijgen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen