IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wist je dat...? (Slayer en andere bands-trivia) Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 9:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

het is eindelijk gevallen, SA Slayer!!!!!!
brachttten de de prachtige PREPARE TO DIE EP uit en de LP GO FOR THE THROAT.
veel van de bandleden toen hebben later furore gemaakt in andere bands! Zanger Steve Cooper is bij Juggernaut gegaan op hun tweede LP trouble Within, en in Juggernaut drumde toen Bobby jarzombek, welbekend van Riot (tegenwoordig bij Halford dus u heb hem allemaal gezien op graspop), en ook Don Von Stavern van SA Slayer dus heeft twee album gebast bij Riot (Thundersteel en The Privilege Of Power), heeft ook een band Pitbull Daycare (gehad) maar ik weet niet hoe het met die mannen zit/zat het was eerder industrial gericht naar 't schijnt. Ron Jarzombek speelde enkel mee op de full SA Slayer LP, en speelde gitaar in op de twee Watchtower LP (Control And Resistance), ik heb het meer voor de eerste Energetic Disassembly maar allez... Spastik In was zijn soloproject, samen met twee leden van Riot. Dan moet ik enkel nog Drummer Mc Clain vermelden die nu aan de bak is bij Machine Head, ook hij was mee op graspop. Hij heeft ook twee albums ingespeeld bij Sacred Reich (nl Independant en Heal), and so the story goes...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 10:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

SA slayer is San Antonio slayer niet??

he IG heb jij de nieuweste van Warlord al eens kunnen beluistren?? in de aardschok wordt 'ie volledig afgekraakt maar ik ben er toch erg nieuwgierig naar.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-07-2002 10:49]


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 10:55 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

San Antonio Texas it is!

En het is die Harmmerfall aap die bij warlord zingt, niet da't een slechte zanegr is maar gvd, hammerfall weetjewel kloteposers!
Anyway de cd moet je zeker halen ik hoor net dat er gvd LORDIAN GUARD materiaal op staat! (vier nummers).
En voor de rest...Als je al op Aardschok moet voortgaan, damn!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 10:58 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ff OT voor attila (ken je trouwens die band?): Kom je naar WOA? zoja kom op donderdag en/of vrijdag om 11.30 me zoeken aan de metalmarket buiten, ik breng die acid CD's ineens mee dan, als ik je niet tegenkom stuur ik ze maandag wel op


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 11:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 10:58 schreef IronGlory het volgende:
ff OT voor attila (ken je trouwens die band?): Kom je naar WOA? zoja kom op donderdag en/of vrijdag om 11.30 me zoeken aan de metalmarket buiten, ik breng die acid CD's ineens mee dan, als ik je niet tegenkom stuur ik ze maandag wel op


ik kan helaas niet komen (werkverplichtingen, heel nederland ligt op het strand behalve ik). ik zie ze wel een keer verschijnen met de post.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 11:29 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ok dan probeer ik ze vandaag nog te verzenden!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 31-07-2002 8:41 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb de elpee vorige week verkocht aan de eigenaar van een tweedehands cd winkel hier in breda die zelf een heel groot slayer fan is .voor 100euro.dus ik kan de titel en de nrs hier niet meer plaatsen deze elpee had voor mijn geen waarde.omdat ik slayer nooit echt goed gevonden heb


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 31-07-2002 13:17 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 8:58 schreef Mutilator het volgende:
hadden ze toen al eigen materiaal? WOW! Ik zou dat best eens willen horen.


Ice Titan
Assassin
Simple Aggression
Night Rider

Flink veel Priest-invloeden. MP3-tjes slingeren slingeren hier en daar wel rond.

Ben er overigens voor 99% zeker van dat het Dragonslayer-vinyl verhaal complete bollocks is.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 31-07-2002 17:44 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
That the song "Angel of Death" is talking about the SS officer Dr. Josef Mengele.

Nee!!??!!!




Iemand die da nog ni wist mogen ze voor mijn part als proefkonijn gebruiken, het beesteke waarvan hij de plaats zal innemen zal iig meer intelligentie hebben

Hint hint:

"Auschwitz"
"Showers that cleans you of your life"
"Surgeon of demise"
"To benefit the Aryan race"

En dan al die "beschrijvingen" van enkele 'testen' die ze daar deden...
En natuurlijk de titel zelf al


Dus @ iedereen die erover twijfelde, ga terug naar school



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2002 17:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

...Lucy Lawless, die Xena princess warrior speelt de dochter is van Blackie Lawless; zanger/ bandleider van W.A.S.P ?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-10-2002 17:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 31 juli 2002 17:44 schreef Child Of Decadence het volgende:
Nee!!??!!!




Iemand die da nog ni wist mogen ze voor mijn part als proefkonijn gebruiken, het beesteke waarvan hij de plaats zal innemen zal iig meer intelligentie hebben

Hint hint:

"Auschwitz"
"Showers that cleans you of your life"
"Surgeon of demise"
"To benefit the Aryan race"

En dan al die "beschrijvingen" van enkele 'testen' die ze daar deden...
En natuurlijk de titel zelf al


Dus @ iedereen die erover twijfelde, ga terug naar school


Ik vind de moeite die je doet, om te laten zien dat JIJ het het wel weet, verdacht...



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-10-2002 17:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik wil die Dragon Slayer LP ook wel
Niks op eBay gevonden trouwens!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2002 17:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 juli 2002 13:17 schreef Pazuzu het volgende:
Ice Titan
Assassin
Simple Aggression
Night Rider

Flink veel Priest-invloeden. MP3-tjes slingeren slingeren hier en daar wel rond.


Die had ik al van Slayerized.com. thanx anyway.

quote:
Op 31 juli 2002 8:41 schreef blacksoul666 het volgende:
ik heb de elpee vorige week verkocht aan de eigenaar van een tweedehands cd winkel hier in breda die zelf een heel groot slayer fan is .voor 100euro.dus ik kan de titel en de nrs hier niet meer plaatsen deze elpee had voor mijn geen waarde.omdat ik slayer nooit echt goed gevonden heb


Blacksoul666: kun je me de contactgegevens van die winkel geven?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 11-10-2002 11:39 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 17:16 schreef Mutilator het volgende:
...Lucy Lawless, die Xena princess warrior speelt de dochter is van Blackie Lawless; zanger/ bandleider van W.A.S.P ?


Dat is een gerucht dat de ronde doet, maar dat helemaal niet waar is. Maar het zou wel grappig kunnen geweest zijn !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-04-2004 23:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*schop*

De mods kunnen NIET zoeken...


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-04-2004 23:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm waarom heb ik zo'n gevoel dat deze dicht gaat


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 23:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wist je dat ik net weer dit te zien kreeg:

quote:

Er wordt momenteel onderhoud gepleegd aan ZM. Over een paar minuten is de site weer beschikbaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 19-04-2004 23:07 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 23:05 schreef Orion het volgende:
hmmm waarom heb ik zo'n gevoel dat deze dicht gaat


waarom heb ik zon gevoel dat het onterecht is



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-04-2004 23:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 23:05 schreef Orion het volgende:
hmmm waarom heb ik zo'n gevoel dat deze dicht gaat


dat zou OERZONDE zijn..


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 19-04-2004 23:08 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Wist je dat dit topic over Slayer ging?


Like Some Snow-white Marble Eyes


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-04-2004 23:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

uhr


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-04-2004 23:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die eerste post is erg vet .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-04-2004 23:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 23:07 schreef Matthijz Filth het volgende:
waarom heb ik zon gevoel dat het onterecht is


waarom , als je ziet hoeveel posts die andere nu al heeft en deze ook nog eens 2 jaar oud is


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-04-2004 23:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wist je dat we dit prachttopic niet met offtopic gelul moeten verkloten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 23:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

wist je dat ik nog steeds niet rook?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen