IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : roze zaterdag hier in breda Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2002 12:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 12:23 schreef elmar het volgende:
Dit vind ik echt walgelijk!
Gaan ze een speciale dag organiseren voor Homosexuelen!
Er is verdomme toch ook geen heterodag.....



nee maar is er ook zoveel haat en obegrip jegens hetero ik denk het niet. bovendien zijn er ook vrouwen dagen en vader en moederdagen en dagen van de arbeid en aidsdagen en rechten van het kind dagen en koninginne dagen en straatspeeldag dagen en boomdagen echt het valt allemaal wel mee hoor meet de roze dagen.
bedoel zoiets is vrij kleinschalig, niet landelijk enige verschil is dat "hetero's" er meer aandacht aan besteden dmv de media en door dit soort topic, homo's maken er gewoon een leuk feestje van op hun dag en dat vind ik wat dat betreft terecht. mensen hebben nog steeds teveel last van een het mag wel maar zo lang ik het niet zie gedachte en daar is zo'n dag een goed tegen middel voor.

LANG LEVE ROZE ZATERDAGEN

(die heel makkelijk te vermijden zijn als je er liever niet heengaat)


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 30-06-2002 21:26 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 18:55 schreef attila_de_hun het volgende: hetzelfde met die homo- olympische spelen. als er een homo bokser mike tyson met een klap neer kan slaan wordt deze echt wel geselecteerd voor het "normale"olympisch team. zulke

I agree! Ze doen net alsof homo's niet met de gewone olympische spelen mee mogen doen oid, en das dus onzin. Zo kan je voor iedereen wel speciale Olympische Spelen maken.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 30-06-2002 21:30 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Tering zeg... echt walgelijk... Normaal ga ik 's zaterdags naar Breda om met mijn band te oefenen, maar ben ik ff blij dat ik afgelopen zaterdag dus niet kon.
Anders was ik waarschijnlijk niet bij de oefenruimte maar op het politie bureau beland...



SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 21:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 29 juni 2002 13:58 schreef Slechtheid het volgende:
Zolang ik geen last van hen heb hebben zij geen last van mij.


Inderdaad, waarom loop iedereen hier nou zo te kankeren, geef die mensen toch een keer per jaar hun dagje. Wat is het probleem? Deze wereld is van ons allen. Laat ze toch lekker rondhobbelen, gun hun toch die dag zeg..


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 30-06-2002 21:32 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik heb echt niks tegen homo's of zo, maar ze moeten zich gewoon normaal gedragen... Hetero's gaan toch ook niet in hun blote kont rond staan hopsen over straat??


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 21:34 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 21:32 schreef Arachnia het volgende:
Ik heb echt niks tegen homo's of zo, maar ze moeten zich gewoon normaal gedragen... Hetero's gaan toch ook niet in hun blote kont rond staan hopsen over straat??


de westerse beschaving

ik ben het verder ook met atilla eens, je moet die mensen dan geen speciale olympische spelen geven ed en ze moeten verder behandeld worden als andere mensen, maar kom, gun ze die dag ga gezellig binnen een spelletje doen ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 30-06-2002 21:39]


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 01-07-2002 11:17 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ach homo of hetero, ze doen maar wat ze leuk vinden...
Dat stoort mij niet, ik vindt het zelfs erg vermakelijk om naar te kijken en heb zelf ook vrienden die hier al tijden tevoren naar uitkijken en hum pakjes zelf maken etc. Ieder zijn eigen!
Ik ga zelf graag naar metalfestivals enzo, en vindt het leuk om me daar op te kleden en andere metalfans te ontmoeten. En veel homo's vinden toevallig zo'n roze zaterdag leuk. Ik heb er echt niks op tegen, als je het niet leuk vindt kijk je gewoon niet toch. Het is voor hen gewoon een dag om feest te vieren, elkaar te ontmoeten en zich extravagant uit te dossen. Ik vindt dat niet negatief.


Bla


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-07-2002 14:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben er zaterdag 2 keer voorbij gefietst.. Ach ja. Iedereen mag van mij doen wat hij wil.. Wat me wel opviel is dat er overal van die clubhouse (de hedendaagse termen ken ik niet) gedraaid werd..

Stelling: Housemuziek is voor homo's!



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen