IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : grunten Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2002 1:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar in de tijd dat WickedKimmie zich afvroeg of ik aan het oefenen was niet.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-10-2002 1:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is waar, jah.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


steven
Usericon van steven
Posted 23-10-2002 15:46 by steven Wijzig reactieProfiel van stevenQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2002 20:24 schreef Count Usher het volgende:
het gebruik van smilies ontgaat je, denk ik...

wel in de bui waar ik was toen ik antwoorde... sorry...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-10-2002 21:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

jenje...al geoefend?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja .. maar dankzij een fikse keelpijn en verkoudheid heb ik er gisteren weinig van gebakken

*drinkt nu liters kaneelthee*


Oh en daarna in die rokerige kroeg gaan hangen was ook niet fijn


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 24-10-2002 12:30 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Cannibal Corpse heeft de beste grunter, Ik hoor van iedereen dat chris veel beter was, alleen ik heb hem nooit gehoord, welk nummer word nog door Chris gezongen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alle nummers van Six Feet Under ...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 24-10-2002 12:37 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ha, wist ik niet eens


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-10-2002 15:44 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 12:30 schreef elmar het volgende:
Cannibal Corpse heeft de beste grunter, Ik hoor van iedereen dat chris veel beter was, alleen ik heb hem nooit gehoord, welk nummer word nog door Chris gezongen?





wat staat er in je signature?


[edit]stoned zinnen formuleren is en blijft moeilijk[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 24-10-2002 15:45]


No meat is sweater


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-10-2002 21:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 22:34 schreef steven het volgende:
wat doe je hier??? sorry, ff sarcastisch.. en ik ben toch al in een kut humeur..

maar wat het is: die hele lage enge mannen (soms ook vrouwen) stemmen zoals bij after forever enzo... sorry mensen, zo is het makkelijk uitleggen aan iemand die niet weet wat het is..



er is zelfs iemand die het is gaan uitleggen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-10-2002 23:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 12:30 schreef elmar het volgende:
Cannibal Corpse heeft de beste grunter, Ik hoor van iedereen dat chris veel beter was, alleen ik heb hem nooit gehoord, welk nummer word nog door Chris gezongen?


zeker NIET mee eens, barnes was en is waarschijnlijk nog steeds beter dan corpsegrinder is en was. En buiten dat zijn er zoveel goeie. Ligt eraan waar je voor gaat natuurlijk. Barnes heeft een zwaardere grunt

Alles voor The bleeding is van Barnes plus een demo die ze opgenomen hebben met nummers van Vile erop. tot 1995 ofzo heeft hij in de band gezeten

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 24-10-2002 23:04]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:04 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

CHRIS BARNES!!!

vooral bij tomb of the mutilated!


Trieste gast


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-10-2002 23:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zoveel stijlen, zoveel soorten grunts.

BIER


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:05 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hahaaaaa!

DAVID VINCENT!


Trieste gast


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-10-2002 23:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik vind op het moment die dude van Immolation zeer gaaf.

ik vind op het moment immolation zeer gaaf.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:09 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

haha

immolation is gewoon gaaf, is niets aan te doen! luisterd ge ook naar origin??


Trieste gast


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-10-2002 23:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

natuurlijk

DEATH METAL


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:14 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hell ja, death metal uber alles


Trieste gast


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-10-2002 23:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kent u het uitermate gave ende heerschende LOST SOUL en HATE

Poolse Death Metal, beide.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 24-10-2002 23:15 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ben ik dan echt een van de weinigen die george fisher wel een vette grunt vind hebben?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:16 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

bedoel je corpsegrinder?


Trieste gast


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 24-10-2002 23:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

yepz die bedoel ik


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:17 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

damn, die kerel is zeeeeeeeeeeeeer vet(voorla vorig jaar bij hun optreden in ned) , alleen vind ik chris barnes beter


Trieste gast


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-10-2002 23:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

vind dat nieuwe album een beetje saai. Geef mij dat oude Cannibal corpse spul maar, meer variatie en veel bruter! barnes mag ook terug


"This one is older than shit, heavier than time!"


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 05-03-2003 19:02 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 29 juni 2002 16:06 schreef steven het volgende:
ik wil leren grunten.. ik heb ze weleens horen zeggen: iedereen kan het, maar je moet wel durven.. zal best, maar dan nog is uitleg hoe het moet wel handig Ik ben dan vooral geinteresseerd in de richting van Morten Veland (tristania) of after forever enzo..


hehe 1 tip: gewoon heel veel luisteren naar grunts enzo... en dan moet oefenen, net zoalng totdat het kan let vooral op ju ademgebruik, als dat te snel op is isset net alsof er een kat bevalt


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen