IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : grunten Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 26-10-2004 22:48 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Okay, thanks


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik merk dat als ik hoger moet, ik meer druk moet maken en mijn mondholte kleiner moet maken.

Screamen doe ik niet aangezien dat gay is, soms wel een ranzige gore stem a la Killjoy ...


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 26-10-2004 23:00 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 2:11 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik kan eigenlijk alles, behalve zingen



Juist, en ik heb elders gelezen dat je nu in een band zingt? Zal me wat zijn dan...

[Dit bericht is gewijzigd door Hollie! op 26-10-2004 23:01]


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2004 21:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mischien niet geheel ontopic : maar hoe belangrijk is de (kwaliteit/type) microfoon eigenlijk bij het grunten/screamen...?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-11-2004 23:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 21:03 schreef Orion het volgende:
mischien niet geheel ontopic : maar hoe belangrijk is de (kwaliteit/type) microfoon eigenlijk bij het grunten/screamen...?
*schakelt zichzelf op nederlandse mode voor de medeforumgenoten*
Nou, als je naar 't type kijkt is het belangrijk dat je niet een mic. gebruikt die je boven een bekken hangt, omdat ie meer is gemaakt voor hoge frequenties, en zo heb je natuurlijk meer microfoons die je beter niet zou kunnen nemen...uche, maar dat suden jou toch seker wel mutte wete as TheaterTechniekus


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-11-2004 13:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ejo soeg(mail die su even)
[nederlandse modes]kijk dat je niet moet gaan janken in een microfoon die bedoeld is voor bv het micen van een drumster weet mijn dikke harige reet ook wel
maar dr zijn ook altijd van die lui die in eigen microfoon meenemen (want anders kunnen ze het blijkbaar niet)
en mijn vraag was dus , of dr daadwerkelijk verschil in zit(type/merk enz enz )

p.s toch wel kut dat nederlands


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tring!
Usericon van Tring!
Posted 07-12-2004 11:21 by Tring! Wijzig reactieProfiel van Tring!Quote dit bericht

Grunten onder de douche is heersch
Voor de akoestiek moet je het zeker doen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 07-12-2004 15:43 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 7 december 2004 11:21 schreef Tring! het volgende:
Grunten onder de douche is heersch
Voor de akoestiek moet je het zeker doen.

Shower metal...



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-10-2005 22:08 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

euhm, schop?

Ik heb nu al een aantal dagen onder de douche "geoefend" vanuit me buik. Het klinkt nu een beetje a-la Nile: heel laag. Alleen nog niet veel volume. (ik ben daarbij op het moment vrij verkouden én schor van 2 concerten.. )

UNAS THE SLAYER OF THE GOOOOOOODS

EDIT: iemand enig idee hoe je zo'n screaam/grunt a-la Heaven shall burn krijgt? Lijkt me dat je na 1,2 nummers je stem kwijt bent..

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 08-10-2005 22:10]



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 09-10-2005 9:19 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

veel effecten erop gooien en een ruige strot hebben?!



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2005 10:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2004 13:11 schreef Orion het volgende:
ejo soeg(mail die su even)
[nederlandse modes]kijk dat je niet moet gaan janken in een microfoon die bedoeld is voor bv het micen van een drumster weet mijn dikke harige reet ook wel
maar dr zijn ook altijd van die lui die in eigen microfoon meenemen (want anders kunnen ze het blijkbaar niet)
en mijn vraag was dus , of dr daadwerkelijk verschil in zit(type/merk enz enz )

p.s toch wel kut dat nederlands
natuurlijk is er verschil


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 11:58 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 22:08 schreef Jansuh het volgende:
euhm, schop?

Ik heb nu al een aantal dagen onder de douche "geoefend" vanuit me buik. Het klinkt nu een beetje a-la Nile: heel laag. Alleen nog niet veel volume. (ik ben daarbij op het moment vrij verkouden én schor van 2 concerten.. )




Onder de douche grunten . Ik zal vanavond eens proberen.

Ik heb van de week met wat gozers in school wat herrie gemaakt. En iemand maakt het compliment dat mijn grunt als die van mikeal akerfelt klinkt. Ik geloof het niet zo. Maar toch gaaf.


oscura
Usericon van oscura
Posted 09-10-2005 12:01 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 11:58 schreef arnibes het volgende:
..... En iemand maakt het compliment dat mijn grunt als die van mikeal akerfelt klinkt. Ik geloof het niet zo. Maar toch gaaf.


Dat wil ik weleens horen dan als je in de Baroeg bent


carcasstrid


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 12:04 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:01 schreef oscura het volgende:
Dat wil ik weleens horen dan als je in de Baroeg bent


Ik vind het best

Als er iets leuks komt in de herfstvakantie ben ik vast in de baroeg.


oscura
Usericon van oscura
Posted 09-10-2005 12:05 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:04 schreef arnibes het volgende:
Ik vind het best

Als er iets leuks komt in de herfstvakantie ben ik vast in de baroeg.



Hangt dat van de vakantie af? Weet niet eens wanneer herfstvakantie valt?


carcasstrid


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 12:06 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:05 schreef oscura het volgende:
Hangt dat van de vakantie af? Weet niet eens wanneer herfstvakantie valt?


Oja dat komt doordat ik nog op de middelbare school zit.

Van 7 tot 15 oktober.


oscura
Usericon van oscura
Posted 09-10-2005 12:09 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Ahhh.. dan is er niks bijzonders dus.. ander keertje dan maar


carcasstrid


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 09-10-2005 13:39 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

op 21 oktober mag ik grunten in de baroeg



CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 21-10-2005 22:18 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

Ik ben er nog niet zo in thuis allemaal maarre, is het waar dat vrouwen minder goed kunnen grunten dan mannen? En zo ja, weet iemand ook nog hoe dat komt?


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-10-2005 22:21 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 oktober 2005 22:18 schreef CiNNeR het volgende:
Ik ben er nog niet zo in thuis allemaal maarre, is het waar dat vrouwen minder goed kunnen grunten dan mannen? En zo ja, weet iemand ook nog hoe dat komt?

Ja, net zoals autorijden. Dat kunnen ze ook niet.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-10-2005 22:46 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 22:18 schreef CiNNeR het volgende:
En zo ja, weet iemand ook nog hoe dat komt?


Helaas, ik ben het vergeten.



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-10-2005 22:51 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 22:18 schreef CiNNeR het volgende:
Ik ben er nog niet zo in thuis allemaal maarre, is het waar dat vrouwen minder goed kunnen grunten dan mannen? En zo ja, weet iemand ook nog hoe dat komt?


Ben het niet met audiophile eens, maar ik neem aan dat het bij wijze van grap was.
Neem nou een Angela Gossow van Arch Enemy, deze vrouw grunt gewoon heerlijk en rost in mijn ogen menig mannelijk bruller er vet uit hoor! En die dame van desensitised kan er potverdomme ook wat van!


an evil incarnation of DEATH!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 22-10-2005 0:02 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 22:18 schreef CiNNeR het volgende:
Ik ben er nog niet zo in thuis allemaal maarre, is het waar dat vrouwen minder goed kunnen grunten dan mannen? En zo ja, weet iemand ook nog hoe dat komt?


Dat komt vast omdat de meeste vrouwen liever clean willen zingen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-10-2005 0:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 oktober 2005 22:46 schreef Oud Vuil het volgende:
Helaas, ik ben het vergeten.


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 22-10-2005 13:39 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 22:51 schreef Dark incarnation het volgende:
Ben het niet met audiophile eens, maar ik neem aan dat het bij wijze van grap was.
Neem nou een Angela Gossow van Arch Enemy, deze vrouw grunt gewoon heerlijk en rost in mijn ogen menig mannelijk bruller er vet uit hoor! En die dame van desensitised kan er potverdomme ook wat van!


Zeker, ze zijn er wel. Maar minder in aantal (helaas). Toen ik het wilde leren/oefenen werd mij echter wijsgemaakt dat vrouwen er minder goed in zijn, iets met stembanden enzo. Vandaar dat ik het me afvroeg ..


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen