IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : grunten Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 22-10-2005 13:40 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2005 13:39 schreef CiNNeR het volgende:
Zeker, ze zijn er wel. Maar minder in aantal (helaas). Toen ik het wilde leren/oefenen werd mij echter wijsgemaakt dat vrouwen er minder goed in zijn, iets met stembanden enzo. Vandaar dat ik het me afvroeg ..



misschien kan stefan het je leren? onee, die grunt niet!!


carcasstrid


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 22-10-2005 13:48 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2005 13:40 schreef oscura het volgende:
misschien kan stefan het je leren? onee, die grunt niet!!


Wacht de opnames voor de nieuwe X-TinXioN cd maar af!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 22-10-2005 13:48 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

Hier in huis grunt hij euh ..wacht...dat is offtopic


Ow sorry, did my back hurt your knive?


oscura
Usericon van oscura
Posted 22-10-2005 13:51 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

hehe.. ik doe niet mee op de cd toch?


carcasstrid


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-10-2005 16:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 oktober 2005 22:51 schreef Dark incarnation het volgende:
Ben het niet met audiophile eens, maar ik neem aan dat het bij wijze van grap was.
Neem nou een Angela Gossow van Arch Enemy, deze vrouw grunt gewoon heerlijk en rost in mijn ogen menig mannelijk bruller er vet uit hoor! En die dame van desensitised kan er potverdomme ook wat van!


Angela Gossow die heerlijk grunt? Echt, hoe iel kan je grunt klinken zeg, dat mens heeft nog een hoop te leren als je het mij vraagt. Niet dat dat echt nodig is, omdat ze vrouwelijk is zal men het toch wel gaaf blijven vinden, maar geef mij Johan Liiva maar.



Stefan
Usericon van Stefan
Posted 23-10-2005 6:37 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2005 13:51 schreef oscura het volgende:
hehe.. ik doe niet mee op de cd toch?


Dat weet je nog niet, maar...

on topic: Laura Nichol van Light This City

[Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 23-10-2005 6:38]


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-10-2005 11:18 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 26 oktober 2004 22:49 schreef Jenje het volgende:
Screamen doe ik niet aangezien dat gay is, soms wel een ranzige gore stem a la Killjoy ...


kut, ben ik nu ook gay?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kwee nie, wil je dat?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-10-2005 11:51 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

mwoa



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah?

Toe?



nobassak
Usericon van nobassak
Posted 26-10-2005 11:57 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

quote:
maar dr zijn ook altijd van die lui die in eigen microfoon meenemen (want anders kunnen ze het blijkbaar niet)
en mijn vraag was dus , of dr daadwerkelijk verschil in zit(type/merk enz enz )



Hahahaha, je hebt er weinig verstand van..

Het is simpel weg al niet erg fris, als je 1x ziet wat de meeste "grunters"omhoog hoesten tijdens hun spel word je erg blij dat je je eigen micro bij je hebt..

Daarbij is er een behoorlijk verschil tussen een my firts sony micro of een senijzer van 230 euro.

Misschien jezelf eerst ffe in de materie verdiepen voordat je zomaar gaat blaten.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-10-2005 12:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehe of als Carpathian Forest die tijdens het optreden over de microfoon heenkotst... dan ben je ook blij als ze een eigen mic hebben


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-10-2005 13:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nu ik in een band grunt begin ik zowaar enige "techniek te ontwikkelen

Kon ik voorheen alleen lomp hard op 1 "toonhoogte" grunten, ik krijg steeds meer controle over volume, "gorgel" en toonhoogte.

Ik zal wel meer aan mijn conditie moeten werken, drummen en grunten is nu nog erg zwaar. Bij hele lange uithalen soms zelfs zwarte vlekken voor mijn ogen, hehe.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-10-2005 13:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 13:07 schreef Snaack het volgende:
Nu ik in een band grunt begin ik zowaar enige "techniek te ontwikkelen

Kon ik voorheen alleen lomp hard op 1 "toonhoogte" grunten, ik krijg steeds meer controle over volume, "gorgel" en toonhoogte.

Ik zal wel meer aan mijn conditie moeten werken, drummen en grunten is nu nog erg zwaar. Bij hele lange uithalen soms zelfs zwarte vlekken voor mijn ogen, hehe.
Hehehe. Zwarte vlekken, nice!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-10-2005 13:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 13:12 schreef ZelThoR het volgende:
Hehehe. Zwarte vlekken, nice!
Dan heb ik het wel over een uithaal van, pak em beet, 25 seconden, terwijl ik zit te dubbele bassen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-10-2005 13:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 13:14 schreef Snaack het volgende:
Dan heb ik het wel over een uithaal van, pak em beet, 25 seconden, terwijl ik zit te dubbele bassen.
Ik bewonderde ook meer je doorzettingsvermogen dan dat ik je af wilde kraken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-10-2005 13:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 13:16 schreef ZelThoR het volgende:
Ik bewonderde ook meer je doorzettingsvermogen dan dat ik je af wilde kraken

Haha

Ach, het grunten gaat nu lekker. Alleen is het soms lastig als de frasering van de zang tegen mijn drumritme ingaat. Ff een knop omzetten


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 29-10-2005 17:20 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

vet snaack!

Mijn ma zit de hele tijd te janken dat je van grunten keelkanker krijgt



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-10-2005 2:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 17:20 schreef Jansuh het volgende:
vet snaack!

Mijn ma zit de hele tijd te janken dat je van grunten keelkanker krijgt




bwaaaaaa


Dani Filth, die moet toch wel keelkanker krijgen ofzo


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2005 7:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 2:13 schreef cataclysm child het volgende:
bwaaaaaa


Dani Filth, die moet toch wel keelkanker krijgen ofzo
sinds wanneer grunt die dan?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 30-10-2005 8:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 29 oktober 2005 17:20 schreef Jansuh het volgende:
vet snaack!

Mijn ma zit de hele tijd te janken dat je van grunten keelkanker krijgt


fout grunten beschadig je wel je stem banden mee en krijg je knobbeltjes



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-10-2005 12:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 7:01 schreef Jenje het volgende:
sinds wanneer grunt die dan?




neenee geef gewoon een voorbeeld van iemand die keelkanker zou kunnen krijgen


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2005 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 12:35 schreef cataclysm child het volgende:
neenee geef gewoon een voorbeeld van iemand die keelkanker zou kunnen krijgen
Behoort te krijgen bedoel je zeker


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-10-2005 0:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 19:48 schreef Jenje het volgende:
Behoort te krijgen bedoel je zeker



wel ik had eerst ipv kunnen 'moeten' getypt maar toch nog snel veranderd


Faustian Spirit of the Earth


watery black
Usericon van watery black
Posted 31-10-2005 1:17 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

die gast die stond te grunten bij idols was wel lollig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen