IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Absu Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2011 8:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 3:15 schreef G.I.R.L. het volgende:
En dat is een gemis.


Voor jou.

Die nieuwe heerscht de pannen van het dak. Geen tweede TSOC, maar wel erg lekker.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-11-2011 12:03 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 november 2011 3:15 schreef G.I.R.L. het volgende:
Het zal technisch wel helemaal geweldig en geniaal zijn, maar ik vind Absu totaal gevoelloze muziek. En dat is een gemis.
Wellicht wat rechttoe, rechtaan thrashy, maar spelen en schrijven kunnen ze.
Nieuwe is wederom een sterke plaat. Grijpt terug naar ouder werk, maar dat is voor mij persoonlijk nou niet direct een pluspunt. Die onverwachtte jaren'70 psychedelica in 'Absu' vond ik juist erg gaaf.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2011 12:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 3:15 schreef G.I.R.L. het volgende:
Het zal technisch wel helemaal geweldig en geniaal zijn, maar ik vind Absu totaal gevoelloze muziek. En dat is een gemis.
Heb ik evenzo. tara ooit gehad maar weggeruild


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2011 13:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 12:11 schreef spectre het volgende:
Heb ik evenzo. tara ooit gehad maar weggeruild




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-11-2011 13:29 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Indeed...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2011 13:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Geruild voor Rebel Extravaganza De beste Black Metal plaat ooit mijn versie was versleten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-11-2011 14:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 14 november 2011 3:15 schreef G.I.R.L. het volgende:
Het zal technisch wel helemaal geweldig en geniaal zijn, maar ik vind Absu totaal gevoelloze muziek. En dat is een gemis.



cultuur barbaar.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2011 14:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 13:38 schreef spectre het volgende:
Geruild voor Rebel Extravaganza De beste Black Metal plaat ooit mijn versie was versleten


Voor die overhypte flutplaat dan nog! Sjeezz...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2011 14:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Rebel Extravaganza is wel gaaf, maar toch zeker niet afruilen tegen een "She cries the qui-et la-ha-hake!!"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2011 14:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tara is overhyped! Rebel vind vrijwel niemand ok, dus hoe kan die dan overhyped zijn?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-11-2011 15:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik had die ruiling ook gedaan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2011 15:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 14:54 schreef spectre het volgende:
Tara is overhyped! Rebel vind vrijwel niemand ok, dus hoe kan die dan overhyped zijn?


OK dan, die flutpaat zonder meer. Had je nu Nemesis Divina genoemd ofzo, dat zou nog ergens op slaan...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2011 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zou ik hem ook voor ruilen, net tikkeltje minder vet dan RB


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2011 16:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 15:59 schreef spectre het volgende:
net tikkeltje minder vet dan RB




Heiligschennis!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2011 16:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, eigen mening en smaak


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-11-2011 17:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Rebel is gaaf!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-11-2011 17:26 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ja, maar Nemesis is wel beter.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-11-2011 20:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 november 2011 15:59 schreef spectre het volgende:
Zou ik hem ook voor ruilen, net tikkeltje minder vet dan RB


Daar gaan we weer...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2011 9:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 17:26 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ja, maar Nemesis is wel beter.
Het is een leuke opwarmer voor Rebel!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 15-11-2011 10:32 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

ik heb ze allemaal
nu nog die nieuwe Absu ergens opsnorren


www.marchefunebre.be - doom death metal


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-11-2011 12:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2011 9:06 schreef spectre het volgende:
Het is een leuke opwarmer voor Rebel!


Holy Mother of God...

Afijn, bij mij staat ie toch echt puur voor de volledigheid in mijn kast. Behalve Tied in Bronze Chains staat er geen enkel écht gedenkwaardig nummer op.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-11-2011 12:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Recente beelden ftw!



[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-11-2011 12:13]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2011 14:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2011 12:11 schreef Count Usher het volgende:
Holy Mother of God...

Afijn, bij mij staat ie toch echt puur voor de volledigheid in mijn kast. Behalve Tied in Bronze Chains staat er geen enkel écht gedenkwaardig nummer op.


O jawel, Filthgrinder of The Scorn Torrent bv.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2011 10:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2011 12:11 schreef Count Usher het volgende:
Holy Mother of God...


+1


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-11-2011 10:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Satyricon is een best waardeloze band. Wat nieuwere albums in de kast staan; m'n vriendin draait ze wel eens. 'The Forest is my Throne' vond ik altijd wel gaaf, al heb ik die toch ook zeker al een paar jaar niet gehoord. Wellicht die eerste drie albums eens een kans geven.

Ondertussen heeft Absu een zeer degelijke discografie met een paar ware klappers opgebouwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 16-11-2011 11:54]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen