IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Dierenmishandeling Vorige pagina | Volgende pagina
General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 30-06-2002 23:18 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 30 juni 2002 23:14 schreef SQT het volgende:
Ja fout argument. Nee kijk we kunnen heel goed zonder vlees, ik leef nu een paar maanden als vegetarier, vele mensen al jarenlang. Het gaat er gewoon om welke vitaminen je allemaal binnenkrijgt en die zijn te compenseren met ander voedsel.


Wow! Dat lijkt me inderdaad een goed plan, zeg! Laat ik dan ook maar meteen niet meer aan sex gaan doen, ook nergens voor nodig. CD's kopen lijkt me eigenlijk ook een achterlijk plan. Een beetje naar muziek luisteren... tss en nog slecht voor het milieu ook. Ik stop ook meteen met bewegen en ga aan een infuus liggen. Zo verbrand ik zo min mogelijk calorieën en heb dus zo min mogelijk nodig van het vloeibare planten/ vitaminen drapje dat ik via slangetjes binnen krijg. Ik ga het gelijk uit proberen.



|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:19 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:13 schreef Cadaveria het volgende:
trouwens vraagje aan de vegetarieers onder ons: waarom, als jullie geen vlees willen eten, word het vlees vervangende 'iets' toch in de vorm van gehaktballetjes gekocht?
Moet de geest ook iets hebben?
Macht der gewoonte neem ik aan. En ik persoonlijk vind dat niet echt nodig ook niet: bij een maaltijd hoeft heus geen vleesvervangend iets te zitten.


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:20 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:18 schreef General Skullfucker het volgende:
Wow! Dat lijkt me inderdaad een goed plan, zeg! Laat ik dan ook maar meteen niet meer aan sex gaan doen, ook nergens voor nodig. CD's kopen lijkt me eigenlijk ook een achterlijk plan. Een beetje naar muziek luisteren... tss en nog slecht voor het milieu ook. Ik stop ook meteen met bewegen en ga aan een infuus liggen. Zo verbrand ik zo min mogelijk calorieën en heb dus zo min mogelijk nodig van het vloeibare planten/ vitaminen drapje dat ik via slangetjes binnen krijg. Ik ga het gelijk uit proberen.


Het gaat om dierenmishandeling, niet om het afkankeren van mensen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

NU je het zegt.. nog niet zo lang geleden werden er veel paarden mishandeld. Met messen gestoken ect.. ik snap niet wat iemand bezield om dat te doen. Ik kan me enigsinds voorstellen dat je een bepaald persoon waar je ruzie mee hebt wilt neer steken. Maar een dier wat daar rustig staat te relexen in de wei die je niets heeft gedaan zo te behandelen. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik snap ook niet echt dat mensen hun hond een schop verkopen als ie niet luister. 9 van de 10 keer ligt de fout bij de baas. Moet je dat beest maar beter opvoeden of neem geen dier waar je niet goed de baas over kan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:23 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:21 schreef Cadaveria het volgende:
NU je het zegt.. nog niet zo lang geleden werden er veel paarden mishandeld. Met messen gestoken ect.. ik snap niet wat iemand bezield om dat te doen. Ik kan me enigsinds voorstellen dat je een bepaald persoon waar je ruzie mee hebt wilt neer steken. Maar een dier wat daar rustig staat te relexen in de wei die je niets heeft gedaan zo te behandelen. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik snap ook niet echt dat mensen hun hond een schop verkopen als ie niet luister. 9 van de 10 keer ligt de fout bij de baas. Moet je dat beest maar beter opvoeden of neem geen dier waar je niet goed de baas over kan.


De baas spelen over....


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:27 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 22:59 schreef General Skullfucker het volgende:
Zo'n dier heeft geen familie die er later aanstoot aan gaat nemen.

Weesjes mag je m.a.w. dus ook martelen?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:23 schreef SQT het volgende:
De baas spelen over....
bah.. ik weet het. Ik ben niet goed in Nederlands.. So what..maar is dat op dit moment relevant??


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:30 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:28 schreef Cadaveria het volgende:
bah.. ik weet het. Ik ben niet goed in Nederlands.. So what..maar is dat op dit moment relevant??


Haha nee joh, maar het gaat om het idee. Waarom spreken wij onze huisdieren (waarom hebben wij huisdieren??) aan met onze kat of onze goudvis. Dat beestje is toch van zichzelf..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

mijn kat heet azrael hake


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 22:59 schreef General Skullfucker het volgende:
Dus als je een kat martelt en daarna dood maakt, wat is dan het probleem?


alles!!!!!als ik dat zie breek ik acuut alle ledematen van die betreffende persoon en waarschijnlijk ook nog zijn nek. ik haat sadistische schijters die een klein beestje als een kat martelen. sterke nog zulke mensen moeten ONMIDDELLIJK in een psychiatrische inrichting worden opgesloten aangeziene deze persoon een sadist is die zich niet kan controleren.

allen schijters leven zich uit op een weerloos klein beestje! BAH

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-06-2002 23:50]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-06-2002 23:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik had dus een verhaal gehoord
van een *satanist*
die een kat had verbrand echt idioot

maar als je de dieren een goed leven wil geven..
Hoe stel je dat voor met al die gefokte varkens koeien kippen en andere
wat moet er daarmee gebeuren? stel dat iedereen geen vlees meer at..
Ze kunnen niet de natuur in..
want dan verstoren ze de kringloop..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-06-2002 23:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juni 2002 23:31 schreef attila_de_hun het volgende:
alles!!!!!als ik dat zie breek ik acuut alle ledematen van die betreffende persoon en waarschijnlijk ook nog zijn nek. ik haat sadistische schijters die een klein beestje als een kat martelen. sterke nog zulke mensen moeten ONMIDDELLIJK in een psychiatrische inrichting worden opgesloten aangeziene deze persoon een sadist ben die zich niet kan controleren.

allen schijters leven zich uit op een weerloos klein beestje! BAH


amen.

wij hebben dan ook 3 katten die we geregeld NIET martelen!


Oud Vuil.


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:35 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

een van onze twee ook
nou mogen die twee van mij erg veel, zo mogen mijn hele kamer overhoop halen (doen ze dan ook) en ik aai ze veel te veel eigenlijk, ik ben verzot op die twee. Ik weet ook dat zij een goed leven hebben, ondanks dat ze van ons afhankelijk zijn (ze schieten op het moment door het hele huis heen, leuk om te zien). Daarom heb ik ook zo'n hekel aan asiels, daar leven ze hun hele leven in een klein kuthokje

*was nog een reactie op Cadaveria*

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 30-06-2002 23:36]


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:36 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Maar in het asiel is hen meestal geen al te lang leven beschoren...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:08 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind het ook wel cru dat mensen het niet zielig vinden om een mug dood op de muur te slaan (lijkt me erg pijnlijk)maar het wel zielig vinden als een door de maatschappij geaccepteerd huisdier dood gemaakt word.
Waar trek je de grens?
dit vraag ik me 30 minuten later nog steeds af.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-06-2002 23:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:36 schreef Cadaveria het volgende:
dit vraag ik me 30 minuten later nog steeds af.


Zou het aan de grootte liggen?, of misschien het uiterlijk?


Bazzio Attacks!!!


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:38 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

*bekentenis met het schaamrood op de wangen*

Ik vang muggen, spinnen, vliegen e.d. altijd in een glas en zet ze dan buiten. En ik maak vreemde huppelpasjes op straat als ik zie dat ik anders een mier zou raken.

Maar dat lukt natuurlijk niet altijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:34 schreef wladimir het volgende:
Hoe stel je dat voor met al die gefokte varkens koeien kippen en andere
wat moet er daarmee gebeuren? stel dat iedereen geen vlees meer at..
Ze kunnen niet de natuur in..
want dan verstoren ze de kringloop..



moeilijk, ik hoop ook maar dat alle mensen in nederland, net zoals wij, ecologisch vlees gaan eten. dat is wel duurder maar die beesten hebben wel een dierwaardig leven geleid. en de intensieve landbouw langzaam uit laten doven of zo.

ik ben dus niet tegenhet functioneel doden van dieren,. dat moet gewoon, wij moeten ook eten. maar doe het snel en pijnloos en laat die beesten eerst een goed leven lijden.

katten, en andere dieren, martelen voor het plezier reken ik hier zeker niet onder!!!



SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:34 schreef wladimir het volgende:
ik had dus een verhaal gehoord
van een *satanist*
die een kat had verbrand echt idioot

maar als je de dieren een goed leven wil geven..
Hoe stel je dat voor met al die gefokte varkens koeien kippen en andere
wat moet er daarmee gebeuren? stel dat iedereen geen vlees meer at..
Ze kunnen niet de natuur in..
want dan verstoren ze de kringloop..



of het verhaal van een paar jongens die een rotje haaden gestopt in de kont van een kat. lol dat ze die gasten zelf allemaal een rotje in hun kont stoppen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

of aan de acceptatie??

trouwens nog even over dat aziel.
Ik vind dat wel een goede oplossing.
Hier worden dieren opgevangen die niet meer door hun baas gewenst zijn. In plaats van dat ze worden verzopen of aan de kant van de weg worden gezet, krijgen ze nu eten en onderdak. En ze hebben kans om een nieuw baasje te krijgen. De katten van mijn ouders komen ook allemaal uit een aziel.
en ook de hond trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-06-2002 23:40]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-06-2002 23:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juni 2002 23:36 schreef Cadaveria het volgende:
dit vraag ik me 30 minuten later nog steeds af.


ik maak ook geen muggen dood, als het ff kan. insecten maak ik niet expres dood, breng ze gewoon buiten.

ja, ik ben een beetje een watje wat levende dingen betreft, maar gek op zombiefilms


Oud Vuil.


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:41 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:38 schreef |MoRGaN| het volgende:
*bekentenis met het schaamrood op de wangen*

Ik vang muggen, spinnen, vliegen e.d. altijd in een glas en zet ze dan buiten. En ik maak vreemde huppelpasjes op straat als ik zie dat ik anders een mier zou raken.

Maar dat lukt natuurlijk niet altijd.


heey een vrouwlijke kloon van mij


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:36 schreef Cadaveria het volgende:
dit vraag ik me 30 minuten later nog steeds af.


simpel, ik sla die beesten niet dood. alleen als ze mij daadwerkelijk lastig vallen. ik ben consequent, dieren zijn dieren, ook zogenaamde minderwaardige dieren zoals insecten etc.. en tegen de muggen laat ik de spinnen gewoon in huis die ik tegenkom (ook al soms met knikkende knieen)



SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:40 schreef Cadaveria het volgende:
of aan de acceptatie??

trouwens nog even over dat aziel.
Ik vind dat wel een goede oplossing.
Hier worden dieren opgevangen die niet meer door hun baas gewenst zijn. In plaats van dat ze worden verzopen of aan de kant van de weg worden gezet, krijgen ze nu eten en onderdak. En ze hebben kans om een nieuw baasje te krijgen. De katten van mijn ouders komen ook allemaal uit een aziel.
en ook de hond trouwens.


klopt, is ook zeker waar, maar ik heb toch de indruk dat de beesten daar geen goed leven hebben, of heb ik het dan mis?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-06-2002 23:43 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:40 schreef Cadaveria het volgende:
of aan de acceptatie??

trouwens nog even over dat aziel.
Ik vind dat wel een goede oplossing.
Hier worden dieren opgevangen die niet meer door hun baas gewenst zijn. In plaats van dat ze worden verzopen of aan de kant van de weg worden gezet, krijgen ze nu eten en onderdak. En ze hebben kans om een nieuw baasje te krijgen. De katten van mijn ouders komen ook allemaal uit een aziel.
en ook de hond trouwens.


Als een Asiel vol zit, worden de minst populaire beesten na een tijdje trouwens ook afgemaakt.


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen