IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 12-02-2002 22:05 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Hehe die gast van Goddess Of Desire kent mij zeker niet meer, we hebben met jullie toen op headbanger's heaven gespeeld (1996 geloof ik) ik speelde toen in Lemur Voice. Ik ken een bandlid van jullie van zijn vorige band (Questionmark) die toen weer met mijn oude band Speedica wat optredens hebben gedaan ...

Marcel



Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 13-02-2002 10:42 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 12 februari 2002 21:47 schreef Lord Morgoth het volgende:
Zoals Dwaallicht al zei, Het ligt niet aan jouw. In het boek wordt Bill the pony al geintroduceerd op het moment dat de hobbits de Shire verlaten, en in de film zie je 'm pas in het shot dat ze voor Moria staan.

In de scene dat ze Rivendell verlaten zie je dat ze de pony ook al bij zich hebben...maar daarna zie je hem idd pas weer bij de poorten van Moria


I love the smell of painted miniatures in the morning


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-02-2002 10:46 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

shit. Ik heb blijkbaar toch niet helemaal goed opgelet. Nouja, dan nog maar een keertje naar de bioscoop


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


maupie
Usericon van maupie
Posted 13-02-2002 14:50 by maupie Wijzig reactieProfiel van maupieQuote dit bericht

Twee weken geleden ben ik ook naar L.O.T.R. geweest, maar zo geweldig vond ik hem nou ook weer niet. Ik had het boek niet gelezen, maar de film was wel erg voorspelbaar. De eerste helft was erg goed, maar de tweede helft viel zwaar tegen. Het was duidelijk een opsomming van landschappen (werelden) en gebeurtenissen. Op zich wel mooi, maar het duurde gewoon te lang. De film werd daardoor eentonig. De muziek zorgde ook voor een eentonig karakter. Het leek wel die muziek van Celtic mystics (of zo iets) die ze altijd in de reclames laten zien.
Al om al vond ik Harry Potter beter.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-02-2002 15:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 14:50 schreef maupie het volgende:
Al om al vond ik Harry Potter beter.


Ja, maar ja, ik vind Darkthrone ook beter dan U2.

???

!!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-02-2002 15:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Misschien moet ik toch Harry Potter gaan kijken....





En fan worden.



Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 13-02-2002 15:55 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 15:52 schreef Vargen666 het volgende:
....En fan worden.
En dan ga je ook zo'n mooie hoed opzetten?


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-02-2002 15:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 13 februari 2002 15:55 schreef Amarantha het volgende:
En dan ga je ook zo'n mooie hoed opzetten?
Ja, die jat ik wel uit jouw kast.



Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 13-02-2002 16:02 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 15:58 schreef Vargen666 het volgende:
Ja, die jat ik wel uit jouw kast.
Die rieten? Die past jou lekker niet


No regrets and no remorse...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-02-2002 16:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf....

WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria???

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
-Lord Morgoth
-Dwaallicht


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-02-2002 16:26 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf....

WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria???

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Sharteel

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
-Lord Morgoth
-Dwaallicht


[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 13-02-2002 16:27]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-02-2002 16:34 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf....

WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria???

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Sharteel
- Suzanne

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
-Lord Morgoth
-Dwaallicht


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-02-2002 17:05 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Sharteel
- Suzanne
- Witchking

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
- Lord Morgoth
- Dwaallicht


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-02-2002 17:40 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Sharteel
- Suzanne
- Witchking
- NecRomantica

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
- Lord Morgoth
- Dwaallicht


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-02-2002 21:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Sharteel
- Suzanne
- Witchking
- NecRomantica
- TNightmare

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
- Lord Morgoth
- Dwaallicht

Ga binnenkort weer eens controleren. Hoe lang zal die nog draaien btw?


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-02-2002 21:59 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

ik zit nog in De Gouw... *zucht*

Dat komt ervan als je ondertussen nog -tig andere boeken gaat zitten lezen... maar ik heb de rest van de boeken inmiddels weer ff weggelegd en ben weer verder aan ut lezen in In de Ban van de Ring (ja, gewoon de Nederlandse versie).


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-02-2002 22:00 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

owkeej... ik dacht dat we aan het opnoemen waren wáár iedereen in het boek was, nu

ehmm... Willem>???? paard????

geeeeeeen idee!!!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 14-02-2002 2:35 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 21:59 schreef Sarjenka het volgende:
ik zit nog in De Gouw... *zucht*

Dat komt ervan als je ondertussen nog -tig andere boeken gaat zitten lezen... maar ik heb de rest van de boeken inmiddels weer ff weggelegd en ben weer verder aan ut lezen in In de Ban van de Ring (ja, gewoon de Nederlandse versie).


fuck he, ik heb deel 1 ook nog steeds niet uit

moet toch maar weer eens wat gaan lezen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-02-2002 10:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Shame on you! *spank*


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-02-2002 11:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2002 2:35 schreef Bintmeister het volgende:
fuck he, ik heb deel 1 ook nog steeds niet uit

moet toch maar weer eens wat gaan lezen


Hehhehe... waarom denk je dat ik pas vorige week naar de bios ben geweest.. moest me ook eerst weer even door 1 heeen worstelen.. wilde niet mijn verbeelding laten vervangen door Jackson's grimeurs en effectenbak (al waren die ontzettend goed) ...


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 14-02-2002 12:29 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik heb net het boek bijna uit.....
Vind het boek echt veel mooier.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2002 9:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. het lijkt erop alsof ik dus kennelijk tot de weinigen behoor die te slecht heeft opgelet en daardoor Willem pas bij Moria zag....

Herkansing dan...

WIE O WIE heeft de TROLLEN gezien?!?!

In het boek werd deze scene (dat de Fellowship bij de Trollen kwam die Bilbo ooit bijna verslonden) goed uitgewerkt, in de film hadden ze hier geen tijd voor, maar waren de trollen wel enkele seconden in de achtergrond in het beeld!!
(voor de mensen die het boek niet hebben gelezen zal het nog onopvallender geweest zijn, die hebben het moeten hebben van het verhaaltje van Bilbo aan de kinderen in de shire, om de situatie te begrijpen)



Wie heeft ze gezien?

WEL:

Valorian

NIET:

?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-02-2002 10:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Bedoel je op het einde (van deel 1)? 'k Weet niet goed wat je precies bedoelt...
Die versteende trollen zaten toch in 'De Hobbit'? Niet?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2002 10:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2002 10:02 schreef Sharteel het volgende:
Bedoel je op het einde (van deel 1)? 'k Weet niet goed wat je precies bedoelt...
Die versteende trollen zaten toch in 'De Hobbit'? Niet?


In 'De Hobbit' werd bilbo gevangen genomen door die trollen ja.. In het begin van de film (deel 1) verteld hij dit nogmaals aan de kleine kinderen, tijdens het verjaardagsfeest. Hij verteld weer hoe de trollen teringlang ruzien over hoe ze bilbo en vrienden gaan klaarmaken, tot de zon opkomt en ze in steen veranderen.

Verderop in deel 1, ik weet niet meer precies wanneer, lopen ze langs (ik geloof 3) grote versteende trollen, deze zijn maar heel even in beeld en er wordt ook niet op ingegaan door de cast ofzo..
Dit zijn de trollen die in bilbo's avondtuur versteend zijn.. Grappig van meneer Jackson om ze er zo in te zetten.. ..


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-02-2002 10:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Aha, ik had ze idd in eerste instantie niet gezien maar het alziend oog van m'n vriend wel..

Dus
WEL:
Valorian

Half en half:
Sharteel

NIET:


[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-02-2002 10:21]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen