IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2002 19:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zeg Linknl, menselijke search-engine! Dat andere topic ging over de soundtrack. Gaan we nou echt op alle slakken zout leggen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-03-2002 11:29 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Je had op zijn minst de titel kunnen veranderen in Lord of the Rings Soundtrack ofzo

Maar goed, Lon als je dit leest.
De soundtrack is .
Howard Shore is een erg goeie componist.
Me favoriete nummer is The Bridge of Khazad-Dum.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 29-03-2002 21:25 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Vind John Williams een betere componist, maar de Lotr soundtrack is mooi hoor daar niet van


I love the smell of painted miniatures in the morning


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 29-03-2002 21:28 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 11:29 schreef Witchking het volgende:
Je had op zijn minst de titel kunnen veranderen in Lord of the Rings Soundtrack ofzo

Maar goed, Lon als je dit leest.
De soundtrack is .
Howard Shore is een erg goeie componist.
Me favoriete nummer is The Bridge of Khazad-Dum.


The Bridge of Khazad-Dum is zekers heel goed....


I spy with my little and verrry evil eye.....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-03-2002 23:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

The Great River heeft het mooiste melodietje
en 'Concerning Hobbits' is ook erg goed vinnik!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-03-2002 1:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

trouwens ook fout, dat jhetn zwaard van gandalf geen licht geeft als er orks in de buurt zijn. en van frodo wel./

verder brute film@!!



Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 30-03-2002 11:14 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Ook nog een fout: Als die black riders een beetje in het begin bij the inn van de steigerende pony (kom niet op de engelse naam) hun zwaarden omhoog houden om ze dood te steken, zie je wel heeeel duidelijk dat er latex zwaarden zijn gebruikt.

Ook hoor je geen geluid van Gandalfs zwaard als het over de rotsen schraapt als hij gaat zitten.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 30-03-2002 11:26 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 21:25 schreef Aragorn het volgende:
Vind John Williams een betere componist, maar de Lotr soundtrack is mooi hoor daar niet van


John Williams is DE componist


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-03-2002 13:34 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 maart 2002 11:14 schreef Diabolis het volgende:
Ook nog een fout: Als die black riders een beetje in het begin bij the inn van de steigerende pony (kom niet op de engelse naam) hun zwaarden omhoog houden om ze dood te steken, zie je wel heeeel duidelijk dat er latex zwaarden zijn gebruikt.


Volgens mij waren alle zwaarden van echt metaal gemaakt juist


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 30-03-2002 14:35 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Ik heb zelf een latex zwaard, en weet heel zeker dat op dat moment een latex zwaard werd gebruikt.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 30-03-2002 20:33 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

quote:
Op 29 maart 2002 11:29 schreef Witchking het volgende:
Je had op zijn minst de titel kunnen veranderen in Lord of the Rings Soundtrack ofzo

Maar goed, Lon als je dit leest.
De soundtrack is .
Howard Shore is een erg goeie componist.
Me favoriete nummer is The Bridge of Khazad-Dum.


Inderdaad nummer 13 is de mooiste vooral het begin dat stukje zit ook in andere nummers al op 13 is het een stuk krachtiger..

Hij is zeker de moeite waard.

(Bij de weg: heb jij een gekopieerde (foei) of de ene met een groene voorkant met hun erop of een soort lichtbruin met frodo heel groot en de anderen op de achtergrond??)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-03-2002 14:29 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 20:33 schreef Lon het volgende:
Inderdaad nummer 13 is de mooiste vooral het begin dat stukje zit ook in andere nummers al op 13 is het een stuk krachtiger..

Hij is zeker de moeite waard.

(Bij de weg: heb jij een gekopieerde (foei) of de ene met een groene voorkant met hun erop of een soort lichtbruin met frodo heel groot en de anderen op de achtergrond??)


Nee, ik heb de Ltd. versie.
Bruine soort leren hoes .


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-03-2002 14:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik btw net 10 seconden beeldmateriaal gezien uit The Two Towers .

Te weinig, ik heb honger, ik wil meer meer meer!!!!!


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 31-03-2002 22:09 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

LIMITED EDITION

Waar heb je um vandaan???


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 01-04-2002 10:48 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Free Record Shop hier in Zoetermeer .


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 01-04-2002 12:51 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2002 14:37 schreef Witchking het volgende:
Ik btw net 10 seconden beeldmateriaal gezien uit The Two Towers .

Te weinig, ik heb honger, ik wil meer meer meer!!!!!


(FILMFOCUS.nl) - Vanaf 4 april is er een voorproefje van 'The Lord of the Rings; The Two Towers´, het tweede deel van de trilogie, te zien zijn in de Nederlandse bioscopen. Het gaat om een preview van 4 minuten aan het einde van 'The Lord of the Rings; The Fellowship of the Ring´ en is door regisseur Peter Jackson speciaal gemaakt voor de fans.

David Tuckerman, woordvoerder van New Line, zegt over de preview: "Peter Jackson heeft een 4 minuten-durende vooruitblik (géén trailer) van, de volgende film in de trilogie, 'The Two Towers´ gemaakt. Hij deed dit als een bedankje voor de fans".

'The Two Towers' is pas vanaf december in z'n geheel in de Nederlandse theaters te zien. De nieuwe scènes bevatten beelden van een aantal belangrijke karakters uit het tweede en het derde deel. Onder anderen worden koning Theoden van de Gouden Burcht, zijn nichtje Eowyn, raadsman Grima Wormtongue en Faramir, de broer van strijder Boromir geïntroduceerd.



[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 01-04-2002 13:03]


Heads I win, tails you lose


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 02-04-2002 17:55 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Vandaar dat ik de film komend weekenddenk ik, nog een keer (5e maal) ga bekijken.

Btw, de soundtrack is idd erg mooi.
De soundtrack van de cartoon/life-action film uit 1978 is ook erg mooi, vrolijk, maar sommige melodietjes hoor verspreidt over het hele album en dat is wel jammer.
Dan hebben ze dat met de huidige film-versie toch beter gedaan.



Bring The People Together


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 02-04-2002 18:07 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 14:35 schreef Diabolis het volgende:
Ik heb zelf een latex zwaard, en weet heel zeker dat op dat moment een latex zwaard werd gebruikt.


um... het ZIJN metalen zwaarden, dus of het nou latex lijkt of niet, het is gewoon metaal


Don't touch me. I'm evil.


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 02-04-2002 18:11 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 20:31 schreef Witchking het volgende:
Wat er allemaal op de dvd komt :

Three behind-the-scenes featurettes:
-"Welcome to Middle-earth" (an in-store special shown by Houghton Mifflin).
-"The Quest for the Ring" (30-minute special originally shown on the FOX Network).
-"A Passage to Middle-earth" (60-minute special originally shown on the SCI-FI Channel).

15 featurettes originally created for lordoftherings.net. These take you deep inside Middle Earth and include interviews with cast members Elijah Wood, Ian McKellen, Viggo Mortensen, Liv Tyler as well as members of the crew. Each one originally was shown as a streaming video or a quicktime file, so now you have them in the form of high-quality video.

Exclusive 10-minute behind-the-scenes preview of the next The Lord of the Rings theatrical release, The Two Towers.

Enya's "May It Be" music video.

An inside look at the Special Extended DVD Edition of The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring that streets on November 12, 2002.

Preview of Electronic Arts' video game, The Two Towers.

3D Animated Menus (see below).

DVD ROM Features that lead you to exclusive online content.

Audio will be in Dolby Digital EX (sorry DTS fans).

Releasing November 12, the 4-disc Special Extended Edition contains an additional 30 minutes of the film not seen in the theatrical version.

Some of the additional scenes include:

More time with the Hobbits including a musical number. Extra scene further underscores the Hobbits sense of isolation and the growing realization that they can't ignore the outside world for much longer.

Frodo and Sam POV watching the elves going to the "Undying Land"

When the Hobbits are sleeping, Frodo is awakened by Aragorn's signing of an elvish tune that foreshadow's his relationship with Arwen

More at Rivendell with Aragorn

More on the departure of the Fellowship from Rivendel

More in the Mines before the cave troll fight

Gifting scene ... as the Fellowship leaves, Galadriel gives them each a personalized gift that will end up being critical to their future. Legolas gets a special bow, Sam gets some elvin rope that comes in handy when he faces a giant spider in The Two Towers, and a touching moment between Gimli and Galadriel.


De eerste dvd-release komt toch ergens in augustus uit? Als 3,5 uur durende versie (director's cut). En dan idd in november de SEE van de film. Maar ik kan mij niet voorstellen dat er een full-screen versie van de film uitkomt, en ool niet dat de SEE een 4-disc set is. Wel een 3-disc set, lijkt mij ook realistiser.
Maar ja, we zullen zien. Ik ga iig beide versies aanschaffen.


Bring The People Together


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-04-2002 19:01 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 18:11 schreef Darkzone het volgende:
De eerste dvd-release komt toch ergens in augustus uit? Als 3,5 uur durende versie (director's cut). En dan idd in november de SEE van de film. Maar ik kan mij niet voorstellen dat er een full-screen versie van de film uitkomt, en ool niet dat de SEE een 4-disc set is. Wel een 3-disc set, lijkt mij ook realistiser.
Maar ja, we zullen zien. Ik ga iig beide versies aanschaffen.



Nee, het klopt wel wat daarboven staat.
En de eerste in Augustus is niet de director cut van 3,5 uur, maar gewoon de bioscoopversie.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 02-04-2002 19:02]


Heads I win, tails you lose


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-05-2002 22:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hier staat als het goed is de trailer van de tweede Lord of the Rings film..

http://www.1001ba.com/1001ba/l.html

Hij is van een vreemde qualiteit.. alsof hij geschoten is in de bios met digicamera ofzo (zwarte strepen erdoorheen)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-05-2002 22:26]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-05-2002 19:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik wil de films niet zien, vind ik zonde van mijn fantasie. Je moet het gewoon lezen!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 19:48 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

de orcs zijn in de film kut


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-05-2002 19:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ben benieuwd hoe ze Fangorn willen gaan na-maken, dat kan alleen maar klote worden of niet dan? En de Balrog of hoe heet dat wezen nog eens? Die Gandalf meesleurt in de diepten in die grot. Ik vind het echt jammer dat ze het allemaal willen verfilmen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 20:00 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik ben helemaal weg van het boek, heb het 4 keer gelezen, maar ik vind de special effects en de hele vormgeving van de laatste star wars bijv. gewoon tien keer beter


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen