IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2002 20:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

In alle preview stukjes die ik gezien/gelezen heb staat er geen woord over Treebeard/Fangorn. Gaan ze dat er helemaal uit laten in de tweede film


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-08-2002 20:49 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Nee hoor, Treebeard zit er gewoon in.

http://www.theonering.net/movie/scrapbook/large/4366

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-08-2002 20:50]


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 13-08-2002 20:54 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik hoop wel dat in het 2e deel er niet zo veel word uit gelaten als in het eerste deel, want dat was echt jammer


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2002 20:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 20:49 schreef Witchking het volgende:
Nee hoor, Treebeard zit er gewoon in.

http://www.theonering.net/movie/scrapbook/large/4366


Gelukkig maar!

Tssss, personages als Theoden, Eowyn en Eomer krijgen een mooie introductie, maar geen woord over Treebeard! Wel vreemd, aangezien die wel een aardig digitaal kunstje zal zijn. Willen ze dat bewaren ipv ermee pochen maybe?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-08-2002 21:00 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

die balrog en die cavetroll hebben ze ook schitterend gedaan, dus zullen de TreeEnts er ook wel stoer uitzien :D


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2002 21:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:00 schreef Bintmeister het volgende:
die balrog en die cavetroll hebben ze ook schitterend gedaan, dus zullen de TreeEnts er ook wel stoer uitzien :D


ik heb de film op video gezien en dan blijft ie nog steeds overeind! wat een geweldige film. Ik vind het stukje met de Balrog eigenlijk een beetje tegenvallen. De opbouw naar de confrontatie is walgelijke sterk en ik erken dat ik best wel heb zitten zweten van spanning. maar het gevecht is VEEL te kort.er had wel wat meer mogen geburen. De balrog is veel te snel uitgeschakeld. maar goed, wie weet laten ze nog wat zien in deel II.

Komt Shelob trouwens voor in deel II???


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-08-2002 21:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:06 schreef attila_de_hun het volgende:

Komt Shelob trouwens voor in deel II???


Toch pas in deel drie?


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-08-2002 21:10 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

In deel 3 pas.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-08-2002 21:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:06 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb de film op video gezien en dan blijft ie nog steeds overeind! wat een geweldige film. Ik vind het stukje met de Balrog eigenlijk een beetje tegenvallen. De opbouw naar de confrontatie is walgelijke sterk en ik erken dat ik best wel heb zitten zweten van spanning. maar het gevecht is VEEL te kort.er had wel wat meer mogen geburen. De balrog is veel te snel uitgeschakeld. maar goed, wie weet laten ze nog wat zien in deel II.


zou wel gaaf zijn, maar in het deel I van het boek is het gevecht ook niet zolang hoor


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2002 21:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:10 schreef Witchking het volgende:
In deel 3 pas.


In de boeken komt shelob toch al in deel II voor?? en de belegering van saruman's toren door de enten? Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal in de film gaan proppen.

jonge, wat wil die film graag zien (en deel III trouwens ook)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-08-2002 21:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:41 schreef attila_de_hun het volgende:
In de boeken komt shelob toch al in deel II voor?? en de belegering van saruman's toren door de enten? Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal in de film gaan proppen.



Neeej, is dat Shelob? Nee toch?
Ik ben het meest benieuwd naar deel III, en dan het stuk met Gollem die de ring eventjes verovert....

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-08-2002 21:44]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-08-2002 21:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wanneer komt deel II nu bij ons uit?(slaat agenda open en neemt er een pen bij)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2002 21:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nederland en Belgie zal wel parallel gaan: 18 december

En Shelob zit in het boek op het eind van boek II. Maar de grens tussen boek I en II is ook niet precies zo genomen in de film, dus...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-09-2002 14:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-09-2002 15:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb dit weekend lotr gezien. Vond hem knap gemaakt en gave special effects enzo, maar verder vond ik em enigzins langdralig.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-09-2002 15:08 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 september 2002 15:00 schreef Shredhead het volgende:
Ik heb dit weekend lotr gezien. Vond hem knap gemaakt en gave special effects enzo, maar verder vond ik em enigzins langdralig.


dit weekend al?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-09-2002 15:09 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Langdradig.....tja is maar waar je van houdt denk ik zo.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 16-09-2002 18:14 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik vind de film wel leuk maar hij haalt het niet bij wat ik me ervan voorstel als ik het boek lees. Aragorn vind ik een van de grote minpunten. niet krachtig genoeg en ook niet genoeg persoonlijkheid. boromir had naar mijn idee veel meer de conankant op gemoeten. Conan rules! het ziet er niet zo getruct uit en vooral deel 1 heeft een sfeer die ik in de lofdr film niet terug kan vinden.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-09-2002 18:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 15:08 schreef Claw het volgende:
dit weekend al?



Sja, ik heb zelf geen tv en als een film van tevoren al een hype is, heb ik bijvoorbaat al geen zin om erheen te gaan. Bovendien vindt ik dit genre films sowieso al geen reet aan, dus dat speelt ook nog mee Daarbij komt ook nog dat ik enkele maanden voor het uitkomen van de film aan het boek begonnen ben en als snel opgehouden ben, omdat ik geen zin had in een sprookjesboek met tovenaars. Saaaaaai!

Vandaar dus

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-09-2002 18:19]


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 16-09-2002 18:45 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 15:00 schreef Shredhead het volgende:
Ik heb dit weekend lotr gezien. Vond hem knap gemaakt en gave special effects enzo, maar verder vond ik em enigzins langdralig.


Heheh, ik vond hem juist veel te kort. Ook ongelovelijk slecht trouwens. Alles dat het boek zo speciaal maakt is eruit gehaald...zonde


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-09-2002 20:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 18:45 schreef Holocausto het volgende:
Heheh, ik vond hem juist veel te kort. Ook ongelovelijk slecht trouwens. Alles dat het boek zo speciaal maakt is eruit gehaald...zonde


zoals???

ik heb bijv. tom bombadil echt niet gemist (alhoewel de grafheuvels...)

nee, een superfilm en ik kan haast niet wachten op deel II (misschien onthoofden ze liz taylor wel!! )


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-09-2002 20:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

We moeten er nou toch niet omheen zeiken. LOTR the movie is zwaar kut in vergelijking met het boek.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-09-2002 20:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

In vergelijking met het boek is het altijd kut.

Het is een goed gemaakte film, mooie special effects, prettig gecast, goed geacteerd & geregisseerd. Muziek kon beter als je het mij vraagt.... vormgeving vind ik smaakvol en in de geest van Tolkien.

Als je LotR wil meemaken, moet je het boek lezen! En niet zeiken dat de film slecht is in vergelijking met het boek... dat is-ie natuurlijk altijd, dat wist je van tevoren.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb iig.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-09-2002 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 20:39 schreef Count Usher het volgende:
We moeten er nou toch niet omheen zeiken. LOTR the movie is zwaar kut in vergelijking met het boek.


Nee hoor, 't was precies wat ik er van verwachte. in een boek, en een goed boek doet dat, heb je gewoon meer tijd om diepgang en een achtergrond voor de omgeving en de personen te creeren. als dat in de film zou geburen zou je een film van een week hebben. ik vind dat je beide media los vanelkaar moet zien ook al is de een gebaseerd op de ander.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 16-09-2002 20:55 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ik weet niet, ik vind het boek toch mooier, dan kan je je eigen fantasie gebruiken. bij de film word het je voor geschoteld. nee ik kies toch voort boek.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen