IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-01-2003 19:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Toevallig wat gedichten aan het schrijven over het 2de boek voor me Engels leesverslag.
Tof dat ik dit soort boek voor me school mag lezen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-01-2003 20:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 15:40 schreef helmet het volgende:
Wat als LotR door iemand anders geschreven zou zijn?

Zo te zien hebben een aantal forumposters daar er behoorlijk hun best op gedaan.
Dat is niet mogelijk, want die andere hebben vast niet taalkunde afgestudeerd en zijn niet geinteresseerd in mythology.
Dus die zouden zoiets niet kunnen schrijven.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 07-01-2003 20:05 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 7 januari 2003 19:43 schreef Zenial het volgende:
Nuut!!
Ik vond het verhaal in deel 1 wat suf. Maar deze was al stukken beter! En qua special effects rulen ze allebei


Snel terug trappelen heh!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2003 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 15:45 schreef Dwaallicht het volgende:
, de manier waarop dan toch maar WEL besloten wordt om Isengard te pakken (erg sloom, één blik op het 'wasteland' en Treebeard is om, en HOPLAAAA opeens zijn al die bomen er ook) en zo was er nog wel meer waarover ik kan zeuren.



Nee joh!!!! Dat was net schitterend gedaan. Echt mooi in beeld gebracht hoe soms een druppel de emmer kan doen overlopen! Ook de omschakeling tussen de extreme tegenstellingen traag en bedachtzaam versus snel en impulsief(wat Enten dus toch kunnen) was schitterend.(enige foutje was het snel verschijnen van de andere enten).

Ook een leuk staaltje van humor; hebben julie die ent gezien die snel zijn kop onder water stak (omdat die in de fik stond)?


De film heeft een erg groot nadeel: JE MOET NOG EEN JAAR WACHTEN OP DEEL III.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 07-01-2003 21:02 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 7 januari 2003 21:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Ook een leuk staaltje van humor; hebben julie die ent gezien die snel zijn kop onder water stak (omdat die in de fik stond)?


Ja, geweldig... Ik moest er om lachen, maar bijna niemand begreep me

En dat Gimli niet over die muur kon kijk en in het begin het tempo niet kon bij houden


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-01-2003 21:08 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Gimli rocks!!!

Dames:

Gimli veel stoerder dan Lame Legolas (vieze matjes elf)


And my marlboro light


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-01-2003 21:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Er zitten wel wat leuke grapjes in de film ja

Die met die Ent is wel tof, maar Gimli wordt op het laatst wel flauw. Hij wordt neergezet als een clown man


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 07-01-2003 21:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 7 januari 2003 21:17 schreef Claw het volgende:
Er zitten wel wat leuke grapjes in de film ja

Die met die Ent is wel tof, maar Gimli wordt op het laatst wel flauw. Hij wordt neergezet als een clown man


Uhmm... Welke bedoel je precies?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-01-2003 22:06 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 januari 2003 21:26 schreef Inside-Lie het volgende:
Uhmm... Welke bedoel je precies?


dat Gimli niet over die kantelen kan kijken bij Helmsdeep bijvoorbeeld.

En dat ie steeds achteraan rent als Gimli, Legolas en Aragorn Merry en Pippin achtervolgen en die grapjes van hemzelf aoals "ik ben beter op de korte afstand" haha

dwergen houden het juist veel langer vol... dacht ik


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2003 22:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 22:06 schreef Claw het volgende:
dat Gimli niet over die kantelen kan kijken bij Helmsdeep bijvoorbeeld.

En dat ie steeds achteraan rent als Gimli, Legolas en Aragorn Merry en Pippin achtervolgen en die grapjes van hemzelf aoals "ik ben beter op de korte afstand" haha

Ja, dat was zo leuk, ik werd elke keer weer verrast.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-01-2003 22:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 januari 2003 22:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, dat was zo leuk, ik werd elke keer weer verrast.


euhm .. sarcasme dus?
ik vond het namelijk nogal achterlijk...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2003 22:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 22:09 schreef Claw het volgende:
euhm .. sarcasme dus?

No shit, sherlock .


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-01-2003 22:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ach d'r moeten ook wat dingen in die film zitten die leuk zijn voor mensen die niet zo slim zijn als dwaallicht


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2003 22:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 22:17 schreef Zenial het volgende:
Ach d'r moeten ook wat dingen in die film zitten die leuk zijn voor mensen die niet zo slim zijn als dwaallicht

n00b .


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-01-2003 22:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hmm, die zin klopt niet helemaal Zenial.
Als je gewoon het boek wegdenkt en alleen naar de gevechten kijkt


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-01-2003 1:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 22:06 schreef Claw het volgende:
dat Gimli niet over die kantelen kan kijken bij Helmsdeep bijvoorbeeld.

En dat ie steeds achteraan rent als Gimli, Legolas en Aragorn Merry en Pippin achtervolgen en die grapjes van hemzelf aoals "ik ben beter op de korte afstand" haha

dwergen houden het juist veel langer vol... dacht ik


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-01-2003 8:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 21:08 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Gimli rocks!!!

Dames:

Gimli veel stoerder dan Lame Legolas (vieze matjes elf)
Misschien....maar is lang zo lekker niet als Legolas en Aragorn


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-01-2003 9:30 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 7 januari 2003 22:06 schreef Claw het volgende:
dat Gimli niet over die kantelen kan kijken bij Helmsdeep bijvoorbeeld.

En dat ie steeds achteraan rent als Gimli, Legolas en Aragorn Merry en Pippin achtervolgen en die grapjes van hemzelf aoals "ik ben beter op de korte afstand" haha

dwergen houden het juist veel langer vol... dacht ik


Ik vond het wel grappig hoor! Maakt het nou uit? Zo blijft de boel nog een beetje humorvol ook!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-01-2003 10:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik vond lotr2 echt heel gaaf hoor heb hem al 2 keer gezien in de bios, hoop fouten in het filmwerk (die mij zelfs opvielen, en dat gebeurt niet zo snel) maar toch kon de film mij enorm boeien (en ik ben nu ook weer geen mega fan van het boek, lotr is mij iets te kinderachtig geschreven)
Wat ik erg leuk vond is dat een hoop karakters heel erg overeen kwamen met hoe ik ze, bij het lezen van het boek, had voorgesteld.
Onderandere treebeard en de enten waren precies zoals ik mij voorgesteld had ook theoden kwam erg overeen. (de rest van de karakters ook wel, maar daar had ik me bij het lezen op een of andere manier een minder sterk beeld van gevormd)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-01-2003 10:37]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-01-2003 13:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 januari 2003 9:30 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik vond het wel grappig hoor! Maakt het nou uit? Zo blijft de boel nog een beetje humorvol ook!


Het maakt in zoverre uit dat Tolkien niet de intentie had om Gimli (of dwergen in het algemeen) als clowns neer te zetten ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-01-2003 14:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 13:18 schreef Claw het volgende:
Het maakt in zoverre uit dat Tolkien niet de intentie had om Gimli (of dwergen in het algemeen) als clowns neer te zetten ...

sowieso spelen dwarfs in het boek een grotere rol dan in de film, tenminste ze komen meer voor in het verhaal, ook in het begin, het feest van Bilbo bv, in het boek wordt het feest opgezet door dwarfs olv Gandalf... Maar goed, bij mij doet de film niet af om deze reden want ik vind dat een je een verfilming van een boek neit zo kritisch moet nemen... het zijn toch gewoon 2 verschillende dingen, en je kunt nooit alle details uit een boek opnemen in een film. (dat zou ook oersaai worden denk ik eigenlijk)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


The Slayer
Don't walk away from the real world, deal with it!
Usericon van The Slayer
Posted 08-01-2003 14:52 by The Slayer Wijzig reactieProfiel van The SlayerQuote dit berichthttp://-

Ik vond het een top film hoor! En ik kijk al uit naar de volgende!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-01-2003 14:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 januari 2003 13:18 schreef Claw het volgende:
Het maakt in zoverre uit dat Tolkien niet de intentie had om Gimli (of dwergen in het algemeen) als clowns neer te zetten ...

Maar tolkien heeft de film ook niet gemaakt. Peter Jackson heeft wat meer film-ervaring dan tolkien!


Zenial


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-01-2003 15:19 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik vind Gimli nou niet echt over komen als een clown hoor? Hij is juist een typische dwerg, al moet ik toegeven dat dat maar op een paar momenten echt goed naar voren komt (bij de battles en als hij aan het eten is). Ze zijn nou eenmaal neit zo snel en zo goed in paard rijden En als ze dan voor lul staan, zullen ze het altijd zo proberen om te buigen dat het anders lijkt dan dat het is


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-01-2003 16:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 15:19 schreef Bintmeister het volgende:
ik vind Gimli nou niet echt over komen als een clown hoor? Hij is juist een typische dwerg, al moet ik toegeven dat dat maar op een paar momenten echt goed naar voren komt (bij de battles en als hij aan het eten is). Ze zijn nou eenmaal neit zo snel en zo goed in paard rijden En als ze dan voor lul staan, zullen ze het altijd zo proberen om te buigen dat het anders lijkt dan dat het is
hmm, wat versta jij onder een typische dwerg?


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen