IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
Strotgrunt
Blaat?
Usericon van Strotgrunt
Posted 12-10-2001 17:59 by Strotgrunt Wijzig reactieProfiel van StrotgruntQuote dit berichthttp://www.regoor.nl

ja? waarom niet?

leuk zo vlak voor het weekend, beetje leven in de brouwerij!


Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 18:38 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 12 oktober 2001 17:59 schreef Strotgrunt het volgende:
ja? waarom niet?

leuk zo vlak voor het weekend, beetje leven in de brouwerij!


Da's waar, eindelijk weekend. Het is helaas nog iets te vroeg voor een alcoholische versnapering


the only pleasure is pain


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-10-2001 20:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Tja zo groot verschil vindt ik nie zitten in lotr ned en eng, ik heb eerst nederlands gelezen, en toen ik de boeken zelf wou hebben (heb vroeger eerst de boeken van me ma gelezen) enige voordeel van Engels is dat die (prachtige) gedichten beter klinken, de nederlandse vertaling, is wel aardig maar haalt het niet bij het engelse origineel, maar voor de rest is er geen verschil tussen de boeken (behalve tussen de oren misschien )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 21:42 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 12 oktober 2001 20:28 schreef FireFox het volgende:
Tja zo groot verschil vindt ik nie zitten in lotr ned en eng, ik heb eerst nederlands gelezen, en toen ik de boeken zelf wou hebben (heb vroeger eerst de boeken van me ma gelezen) enige voordeel van Engels is dat die (prachtige) gedichten beter klinken, de nederlandse vertaling, is wel aardig maar haalt het niet bij het engelse origineel, maar voor de rest is er geen verschil tussen de boeken (behalve tussen de oren misschien )


Gelukkig, ik was al bang dat ik In de ban van de ring nog een keer moest lezen. Niet dat ik dat erg vind, maar ik was al blij dat ik de Nederlandse versie uithad.


the only pleasure is pain


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 12-10-2001 21:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2001 21:42 schreef Vampire_girl het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat ik In de ban van de ring nog een keer moest lezen. Niet dat ik dat erg vind, maar ik was al blij dat ik de Nederlandse versie uithad.
Hmmm...ik vind hem zo geweldig dat ik hem al meerdere keren gelezen heb


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-10-2001 21:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2001 21:45 schreef suzanne het volgende:
Hmmm...ik vind hem zo geweldig dat ik hem al meerdere keren gelezen heb

Yep me too 3of 4 keer, incl. de hobbit, maar dan wel over 12 jaar verspreid ofzo


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 21:54 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Een boek meerdere keren lezen kan ik alleen als ze van Stephen King zijn.


the only pleasure is pain


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 12-10-2001 22:26 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 11 oktober 2001 22:12 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:

jammer dat ze sommige fragmenten weghalen, ik hoop dat ze 'the paths of the dead' hfst niet weghalen dat zou egt te schofterig zijn
verder ga ik nu meteen summoning en blind guardian luisteren TOLKIEN!

heeft iemand hier ook de andere boeken van tolkien gelezen (niet hobbit,lotr,silmarillion) maar 'the adventures of tom bombadil' etc..


Path of the Dead komt dus pas in de 3e film

Ik heb bijna alles gelezen van Opper Hobbit Tolkien, behalve die brieven


I love the smell of painted miniatures in the morning


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-10-2001 22:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 13:20 schreef NecRomantica het volgende:
Die Orks zien er wel goed uit!
En Aragorn moet ik zeggen ook

Op Tolkien bands terug te komen...
Summoning is een aarduge band, heb er geen cd's van Mooie homepage hebben ze ook.
Maar ik heb wel ong. 6 cd's van Blind Guardian!
Beste cd's (kan nl niet kiezen) Nightfall in Middle Earth en Imaginations From The Other Side.


En dat ben ik nou helemaal met je eens (die cd's van blind guardian)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2001 0:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2001 23:28 schreef Devoraz het volgende:
Ik heb gelezen dat bepaalde aspecten van het boek niet worden opgenomen in de film.




ik vermoed dat alle liedjes en versjes ook uit de film zijn gekegeld. anders wordt het nog een musical.

ik had eerst gezworen niet naar de film te gaan. dit komt omdat ik het boek al wel tienduizend keer heb gelezen en mijn eigen beeld bij gevormd. als je naar de film gaat is dat in een keer weg. de volgende keer als ik het boek lees zie je gewoon de filmkarakters voor je. maarja, ik heb natuurljk ook een ijzeren wil van het jaar nul. ik heb dus de trailer ook gezien en ik flipte al kompleet. wat zag er goed uit zeg.de ringgeesyen zien er echt uit zxoals ik dacht! dat wordt dus toch een bezoek naar de bios.

trouwens nu we het toch over verfilmingen hebben. ben ik de enige die zich ook op spider-man verheugt of ben ik de enige comicfanaat hier?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2001 0:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier heb je nog een comic fanaat!!!!

Spaar geen Spiderman, maar films blijven verplicht!!!

Jammer alleen dat de WTC scene moet sneuvelen..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-10-2001 0:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-10-2001 0:43 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 13 oktober 2001 0:40 schreef attila_de_hun het volgende:

..trouwens nu we het toch over verfilmingen hebben. ben ik de enige die zich ook op spider-man verheugt of ben ik de enige comicfanaat hier?


Ik kan niet wachten..


the only pleasure is pain


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-10-2001 12:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik kan ook niet wachten.... schiet es op met december



|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 13-10-2001 12:23 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2001 0:40 schreef attila_de_hun het volgende:trouwens nu we het toch over verfilmingen hebben. ben ik de enige die zich ook op spider-man verheugt of ben ik de enige comicfanaat hier?

Spiderman niet echt zot van... Sandman daarentegen...

En van LotR: Ben volop bezig met lezen. Wil hem nog uit hebben vóór de film uitkomt...

[Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 13-10-2001 12:24]


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-10-2001 12:58 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

wijs


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-10-2001 16:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 13 oktober 2001 12:23 schreef |MoRGaN| het volgende:
En van LotR: Ben volop bezig met lezen. Wil hem nog uit hebben vóór de film uitkomt...


Zo dacht ik er ook over, en ik heb LotR ondertussen uit. Heb je ook "de Hobbit" gelezen?


the only pleasure is pain


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 13-10-2001 20:04 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 31 juli 2001 13:20 schreef NecRomantica het volgende:
Die Orks zien er wel goed uit!
En Aragorn moet ik zeggen ook



oh dank je


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 13-10-2001 20:08 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

ja jij bent


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2001 4:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 oktober 2001 12:23 schreef |MoRGaN| het volgende:
Spiderman niet echt zot van... Sandman daarentegen...
..


Sandman wordt wel vaker genoemd; ken je uitleggen wat het zo goed maakt t.o.v. andere comics en hoeveel delen ervan zijn? (ik dacht 4)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 16-12-2001 18:13 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Het is bijna zo ver.........


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-12-2001 18:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik ga aanstaande donderdag.
Lijkt me echt kicke


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 16-12-2001 18:19 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

vind het rot dat er zoveel volk op zal afkomen. 'k haat het als ik moet vechten voor een deftig plaatsje...


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 16-12-2001 18:22 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Ik heb nog een of andere bioscoopbon ofzo...
Zonde om er geen gebruik van te maken.
Bovendien ben ik een errug grote fan van Tolkien. Film schijnt erg tof te zijn. Alleen jammer dat ze zo'n hollywood jochie hebben genomen voor Legolas..


SCUM FUCK


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 16-12-2001 18:25 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

nou, inderdaad
de casting vind ik erg goed, alleen legolas net iets minder
en gelukkig heb ik ook nog een bioscoopbon
ik ben benieuwd
en het maakt me ook geen donder uit of ik die film nu zie of over een paar weken
al dat gedoe met die mensen die die film perse meteen willen zien, ik begrijp dat echt niet
die hype de eerste week dat zo'n film uitkomt, vreemd
geduldloze mensen allemaal


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 16-12-2001 19:17 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Legolas word gespeeld door een brit, en ik kan je verzekeren....Legolas = Legolas!!!
ik heb btw de film al gezien.......voorpremiere....en het heerst zo erg hard...niet normaal had ik totaal niet verwacht

die Moria scenes zal ik nooit meer vergeten

Oh ja, als je al 2 jaar of zelfs al 4 jaar wacht op die film dan kan je geduld aardig opraken

[Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 16-12-2001 19:19]


I love the smell of painted miniatures in the morning


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen