IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Graancirkels Vorige pagina | Volgende pagina
Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 01-07-2002 21:21 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik geloof wel in (intelligent) buitenaards leven, maar ik denk niet dat graancirkels hier iets mee te maken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Nuclearbastard op 02-07-2002 12:14]


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 01-07-2002 21:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:20 schreef General Skullfucker het volgende:
En die aliens komen dan met planken, kettingen en touwen naar buiten om die cirkels te maken?


Neej, doordat beamen krijg je die cirkels!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:12 schreef Asherah het volgende:
Jah, die dieren figuren in Peru is het niet??? Da's wel héél interessant trouwens!


veel mensen denken tegenwoordig dat mensen vroeger dom waren en niet in staat waren tot zulke technische dingen. dus verzinnen ze maar invloed van ruimtewezens of zo. neen, vroeger had je ook briljante mensen die met beperkte middelen veel in staat waren.kortom, die grote tekeningen zijn gewoon door mensen gemaakt.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-07-2002 21:26 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

het zal de mensheid toch maar gebeuren... dat er bewijs komt van het feit dat wij de enige planeet in de hele kosmos zijn die intelligent leven bevat...

Of dat er bewijs komt dat we absoluut niet de enige zijn, maar dat we ooit op deze aardbol neergeflikkerd zijn, omdat we het echt te bond hadden gemaakt, zoveel duizenden lichtjaren verderop. Dat we verbannen zijn en dat niemand ooit nog wat met ons te maken wil hebben...

hahahaha *zucht*


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 01-07-2002 21:26 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 1 juli 2002 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
veel mensen denken tegenwoordig dat mensen vroeger dom waren en niet in staat waren tot zulke technische dingen. dus verzinnen ze maar invloed van ruimtewezens of zo. neen, vroeger had je ook briljante mensen die met beperkte middelen veel in staat waren.kortom, die grote tekeningen zijn gewoon door mensen gemaakt.
jij hebt je te weinig in het onderwerp verdiept merk ik al


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 01-07-2002 21:27 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Mensen ....ik heb hier net alles neergezet hoe en wat.
Dus discusieren heeft geen zin......
Aliens zijn het!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 21:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:26 schreef humanator het volgende:
jij hebt je te weinig in het onderwerp verdiept merk ik al


leg uit aub! ik sta altijd open voor meer kennis !


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 01-07-2002 21:40 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 1 juli 2002 21:30 schreef attila_de_hun het volgende:
leg uit aub! ik sta altijd open voor meer kennis !


poeh.... er zijn boeken vol van geschreven in de afgelopen jaren over Nasca, er is zelfs een vrouw geweest die haar hele leven aan gewijdt heeft om het mystery op te lossen. Iedereen heeft het echter alleen maar over die beestjes die daar op de grond zijn getekend, maar er is weldegelijk veel meer aan de hand daaroo. Er zijn namelijk OOK kilometers lange banen en geometrische figuren getrokken, deze gaan vaak gewoon over bergtoppen heen en door dalen, maar als je ze van boven bekijkt lopen die lijnen kaars en kaars recht... ja ik kan wel effe doorgaan hierover, maar voor mij is duidelijk dat er heel wat meer aan de hand is als alleen mensenhanden... hogere techniek heeft hier duidelijk een rol gespeeld



Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 21:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

okeee, ik zal er eens wat van proberen te lezen. maar, ik kan ook wel een boek vol speculaties schrijven (o.a. von danicken) dus ik zal wel kritisch zijn. als je eengoede title hebt, graag.
Ik heb wel eens een theorie gelezen dat inca's over een soort luchtballonen bezaten en daarmee die constructie van grote, geometrische figuren vanuit de lucht konden coordineren. ik vind zo een theorie veel redelijker dan een buitenaardse wezens theorie, hoe boeiend ik dat ook zou vinden.

maar fascinerend is het wel.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-07-2002 21:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Graancirkels...

Mij is altijd verteld dat het plaatselijke windhoosjes zijn geweest.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-07-2002 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha en dat geloof je ???

Als meteoroloog kan ik je vertellen dat dat absoluut onzin is


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2002 21:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
veel mensen denken tegenwoordig dat mensen vroeger dom waren en niet in staat waren tot zulke technische dingen. dus verzinnen ze maar invloed van ruimtewezens of zo. neen, vroeger had je ook briljante mensen die met beperkte middelen veel in staat waren.kortom, die grote tekeningen zijn gewoon door mensen gemaakt.


het kan me niet schelen dat het door mensen is gemaakt. Dat vind ik juist veel magischer. Ik kan me niet indenken hoe het in die tijd is geweest en wat die mensen bezighield en dit laat een beetje zien wat ze konden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-07-2002 21:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:51 schreef Jenje het volgende:
Hahaha en dat geloof je ???

Als meteoroloog kan ik je vertellen dat dat absoluut onzin is


Ik geloof er iig geen zak van dat het buitenaardse arbeit is. Maar ik zal er nog eens over nadenken een zomermiddag, ik heb het eigenlijk sinds mijn jeugd (en het toen bevredigende antwoord van de windhoosjes) laten hangen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2002 21:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vroeger had men gewoon absurde humor

als het door buitenaardse wezentjes zou zijn gemaakt vind ik dat eigenlijk niet echt een teken van intelligent leven

enneh, graancirkels maken heerst


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 21:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:55 schreef karnivoor het volgende:
vroeger had men gewoon absurde humor

als het door buitenaardse wezentjes zou zijn gemaakt vind ik dat eigenlijk niet echt een teken van intelligent leven

enneh, graancirkels maken heerst


van een alien verwacht ik toch op z'n minste een negen-dimensionale hyperkubus en niet zo een doorsnee cirkeltje.

ik geloof best in UFO's etc (kunnen ze die knakker van LPF niet ontvoeren). maar graancirkels maken is mensenwerk.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-07-2002 22:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:58 schreef attila_de_hun het volgende:
van een alien verwacht ik toch op z'n minste een negen-dimensionale hyperkubus en niet zo een doorsnee cirkeltje.

ik geloof best in UFO's etc (kunnen ze die knakker van LPF niet ontvoeren). maar graancirkels maken is mensenwerk.


Een 9-dimensionale hyperkubus... Dat is te veel voor ons menselijk voorstellingsvermogen, dus misschien staan/liggen/zijn die wel overal!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 22:02 schreef TNightmare het volgende:
Een 9-dimensionale hyperkubus... Dat is te veel voor ons menselijk voorstellingsvermogen, dus misschien staan/liggen/zijn die wel overal!


eeeh, dat is ook weer zo. nou een 7-dimensionale dan???


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2002 22:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nej dies weer te makkelijk

maar misschien is dat voor hun wel een intelligent teken van leven zoals het alfabet dat voor ons is niemand weet et...


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 22:06 schreef karnivoor het volgende:
nej dies weer te makkelijk

maar misschien is dat voor hun wel een intelligent teken van leven zoals het alfabet dat voor ons is niemand weet et...


ja, mischioen lijkt een uiting van buitenaardse intelligentie wel op een hondedrol ofzo en ligt mijn straat vol plannen voor eeuwige leven, interstellaire reizen etc.

en die wezens maar denken: niemand reageert

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-07-2002 22:14]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2002 22:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

inderdaad, precies wat ik bedoel, niet alles hoeft te zijn zoals wij het zien en er kan best meer zijn dan wij waarnemen


Je moeder.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 02-07-2002 0:58 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 1 juli 2002 21:45 schreef attila_de_hun het volgende:
okeee, ik zal er eens wat van proberen te lezen. maar, ik kan ook wel een boek vol speculaties schrijven (o.a. von danicken) dus ik zal wel kritisch zijn. als je eengoede title hebt, graag.



ik lees alles van die man, maar er zijn betere titels verkrijgbaar... HET boek is natuurlijk Goden uit de Kosmos van A.F. Alford, en die is gewoon bij de bruna te verkrijgen, en anders kan de bieb hem ook wel krijgen. Het is een heel dik boek en er staat uiteraard niet alleen informatie over dit Nasca in, ook over De Pyramides en Maya tempels. Een erg goed boek moet ik zeggen, waarin niet gespeculeerd wordt, maar bewezen... en nee dit boek gaat niet over graancircels maar over meer tastbare zaken



Titelinformatie/Flaptekst
De verschijning van de homo sapiens 200.000 jaar geleden tart alle principes van de evolutietheorie, terwijl het goddelijke scheppingsverhaal uit de bijbel de wetten van de fysica trotseert. En toch zijn we hier en dat feit roept om een verklaring. Een van de vele mysteries die de conventionele wetenschap niet kan verklaren.Dit boek voorziet in een begrijpelijk en onomstotelijk bewijs van het bestaan van goden van vlees en bloed die ons genetisch naar hun eigen beeld hebben geschapen. Deze ‘interventie'-oplossing antedateert Atlantis en stelt ons in staat de goden zelf te identificeren als de bouwers van de piramides, de sfinx en andere oude plaatsen. Alan Alford brengt ons het verpletterende bewijs dat de goden echt bestonden en afkomstig waren van het hart van het zonnestelsel - van de recentelijk ontdekte Planeet X.

Biblion recensie
De auteur heeft tien jaar gespeurd voordat hij dit boek schreef. Hij tracht de schepping van de mens te rijmen met de nieuwste wetenschappelijke ontdekkingen maar ook met oude mythologie. Aan de hand van vele gegevens komt hij tot de stelling dat de mens afstamt van 'goden' van vlees en bloed, die uit de kosmos op aarde zijn geland. Vrij centraal in zijn bewijsvoering voor deze stelling staat zijn nieuwe, gedurfde visie op de functie van de Grote Piramide bij Gizeh - hoewel speculatief, zal deze visie in de toekomst mogelijk nog veel stof doen opwaaien (met een toenemende vraag naar dit boek als gevolg). Een en ander werpt ook nieuw licht op andere bouwwerken (b.v. Stonehenge) en mysteries op aarde. Het boek omvat heel veel, ook veel details; zorgvuldigheid kan de schrijver dan ook niet worden ontzegd. De uitgever had het boek daarentegen wel wat beter mogen verzorgen (er zitten veel spelfouten in). Niettemin heel boeiend en verder strekkend dan enig ander boek op dit gebied - ook verder gaand dan Bauval en Gilbert met hun 'Orionmysterie' (95-03-013-1). Uitgebreide literatuurverwijzingen en trefwoordenregister. Op het kaft prijken twee piramides tegen een sterrenhemel.

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 02-07-2002 0:59]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-07-2002 1:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik ben erder aan ringheuvels, zijn ook heel mooi, hier een zeer belangrijke
The Hill of Tara

Denk maar aan de cd van Absu


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-07-2002 14:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 juli 2002 21:49 schreef TNightmare het volgende:
Mij is altijd verteld dat het plaatselijke windhoosjes zijn geweest.
Als jij mij een windhoos aan kan wijzen die gigantische mandelbrotfiguren (ja, van die krengen waar zelfs de hedendaagse computers nog behoorlijk op kunnen staan rekenen) tot op de millimeter nauwkeurig op een oppervlak kan maken geloof ik je


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bloedgraaf
Usericon van Bloedgraaf
Posted 02-07-2002 16:31 by Bloedgraaf Wijzig reactieProfiel van BloedgraafQuote dit bericht

Ik zie dat bijna niemand hier gelooft dat die graancirkels van buitenaardse makelarij zijn, dan is mijn vraag: hoe luid jou verklaring dan?
lees eerst eens een helehoop getuigenverklaringen (over de hele wereld), en probeer er eerst een wat meer over te weten te komen voor je met een loze opmerking komt.


I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-07-2002 16:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Tssss. Natuurlijk bestaan er aliens!

Er zijn volgens mijn ANW boek en verschillende films 100 miljoen sterrenstelsels met gemiddeld zo'n 100 miljoen sterren...en iedere ster heeft weer een paar planeten om zich heen zweven....en dan is de aarde de enige planeet waar iets kan leven? Geloof je zelf toch niet.

Ik zou het al raar vinden als in ons sterrenstelsel nergens leven voorkomt, maar wij kunnen nog lang niet heel ons sterrenstelsel bezichtigen. En ook al komt er hier in de "omgeving" geen levend iets voor, dan zal er wel wat leven in een ander sterrenstelsel.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen