IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wimbledon Vorige pagina | Volgende pagina
FOL
Usericon van FOL
Posted 12-07-2002 11:50 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

die sl*t van een williams met dur kroontje op dur kop....hit that b*tch, want dat vond ik echt toppunt triestheid


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 12-07-2002 14:45 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 22:25 schreef AgonY het volgende:


hij mag het niet doen van z'n sponsor!

Da meen je niet! En ik keek er nog zo naar uit!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:02 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

*rotschop*

Michaella Krajicek speelt vanmiddag, als het droog blijft, op baan 2 de kwartfinale tegen Bartoli. Op dit moment spelen daar Djokovic en Kiefer. De stand is:

6-7, 7-6, 2-6, 2-2

In het voordeel van Djokovic.

Verder is er ook nog een vrij bizarre dubbelpartij bezig:

2e ronde herendubbel
Hanley/Ulyett vs. Melo/Sa
7-5, 6-7, 6-4, 6-7, 21-20

Arme organisatie




WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 13:02 schreef Tenderstrike het volgende:
*rotschop*

Michaella Krajicek speelt vanmiddag, als het droog blijft, op baan 2 de kwartfinale tegen Bartoli. Op dit moment spelen daar Djokovic en Kiefer. De stand is:

6-7, 7-6, 2-6, 2-2

In het voordeel van Djokovic.

Verder is er ook nog een vrij bizarre dubbelpartij bezig:

2e ronde herendubbel
Hanley/Ulyett vs. Melo/Sa
7-5, 6-7, 6-4, 6-7, 21-20

Arme organisatie





Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Nadal en Soderling zijn inmiddels ook weer verdergegaan met hun derde-rondepartij. Het staat nu 5-4 voor Nadal in de vijfde set.

De dubbelpartij staat 22-22



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Oh kut, dat gaat met games he?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Inderdaad.

Nadal heeft de laatste set met 5-7 gewonnen en is dus door naar de achtste finales.

De dubbelpartij staat inmiddels 24-24 en dan ook nog 40-40.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

50 games, hahah, tering. Hoelang is die partij al bezig?!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Geen idee, die statistieken kan ik niet terugvinden op de site van Wimbledon. Na afloop van de partij zullen we het vast wel horen



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ongelooflijk.

Wat een kutsysteem ook eigenlijk, dan beter een gewone tiebreak.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

In het jongerentoernooi bij Grand Slams hebben ze supertiebreaks i.p.v. zo'n eeuwige verlenging. Volgens mij gaat het er dan om dat je als eerste tien punten hebt. Bij enkele ATP- en WTA-toernooien gebeurt dat ook bij het 'gewone' toernooi.

En inmiddels staat het 25-25.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat een onzin.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Als Djokovic nou een beetje opschiet tegen Kiefer, dan kan Micha straks.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:42 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ben heel benieuwd.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Het IBM-scorebord op de site van Wimbledon kan het aantal games in die dubbelpartij niet meer aan.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 04-07-2007 13:43 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 4 juli 2007 13:40 schreef WhiteRider het volgende:
Wat een onzin.


Ach, lul niet. Is toch mooi dat die partij zo lang duurt...of kijk jij alleen tennis als het niet spannend is?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 13:43 schreef chriz het volgende:
Ach, lul niet. Is toch mooi dat die partij zo lang duurt...of kijk jij alleen tennis als het niet spannend is?

Nou, prachtig! Ik vind het een onzinnig systeem, omdat er niets mis is met het normale tiebreaksysteem zoals op RG. Het lijkt me ook voor de spelers niet relaxed.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:46 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 13:44 schreef WhiteRider het volgende:
Nou, prachtig! Ik vind het een onzinnig systeem, omdat er niets mis is met het normale tiebreaksysteem zoals op RG. Het lijkt me ook voor de spelers niet relaxed.


Daar gaan ze toch ook tot in de eeuwigheid door in de vijfde set?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 13:46 schreef Tenderstrike het volgende:
Daar gaan ze toch ook tot in de eeuwigheid door in de vijfde set?

Met punten, niet met games, dat scheelt nogal.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 04-07-2007 13:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 4 juli 2007 13:44 schreef WhiteRider het volgende:
Nou, prachtig! Ik vind het een onzinnig systeem, omdat er niets mis is met het normale tiebreaksysteem zoals op RG. Het lijkt me ook voor de spelers niet relaxed.


Nou, meningen verschillen. Ik hou er wel van als er daadwerkelijk een toernooi bezig is, waarbij vorige partijen invloed hebben op het vervolg. Een tiebreak is in mijn ogen vergelijkbaar met ipv verlengen een penaltyserie na 90 minuten bij voetbal.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 13:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

28 - 26 geworden, hehe.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Melo/Sa hebben met 26-28 de vijfde set binnengesleept.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 13:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En Djokovic heeft zijn partij tegen Kiefer gewonnen, dus Krajicek mag straks



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2007 14:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 13:44 schreef WhiteRider het volgende:
Nou, prachtig! Ik vind het een onzinnig systeem, omdat er niets mis is met het normale tiebreaksysteem zoals op RG. Het lijkt me ook voor de spelers niet relaxed.

Op Wimbledon wordt dan ook alleen in de 5e set geen tiebreak gespeeld. Het is veel beter aangezien je een tiebreak vaak heel lullig met een bal kan verliezen. Dit is een veel beter systeem en veel eerlijker.

Sowieso is de tiebreak een betrekkelijk recente uitvinding. (1970)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 14:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat is waar.






Gaat lekker trouwens, 5-2!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen