IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wimbledon Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 13:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En Krajicek is bezig in het dubbelspel met Radwanska.

Stand: 2-6, 5-5

In het nadeel van Krajicek dus.

EDIT:

Venus Williams is door: 6-3 6-4 gewonnen van Kuznetsova.

En Krajicek/Radwanska hebben de 2e set gewonnen met 7-5

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 05-07-2007 13:37]



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-07-2007 14:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Er zijn weer een aantal spannende wedstrijden bezig, ik ben benieuwd of Nadal het nog redt tegen Youzhny.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 14:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gaat nu wel goed met Nadal

Baghdatis wint van Davydenko en volgens mij gaat Hewitt eraan tegen Djokovic.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-07-2007 14:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sharapova heerscht.

"It's never enough. Bring on the money. There's no limit to how much you can make."

quote:

When it comes to keeping the dollars, the pounds and the euros ticking over in tennis, it seems that it is image that really matters, not winning grand slam titles, as a study has shown that Maria Sharapova is earning more than Roger Federer.

Analysis by Sports Illustrated, the American magazine, revealed that Sharapova is the highest earning sportswoman in the world, with an estimated £13.4 million a year. Cash from endorsements just keeps on coming for the Florida-based Russian, despite her not having won a slam since Wimbledon in 2004.

However, what was surprising was that Sharapova apparently has a higher income than Federer. Poor Federer. The men's world No 1, the winner of eight slams, has to make do with about £11.7 million a year, which can hardly be enough to keep the Swiss in shirts and strings.


http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=&xml=/sport/2006/08/16/stshar16.xml


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-07-2007 14:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Berdych / Bjorkman...dat was pas een bizarre score

6-4,6-0,6-7,6-0


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 14:57 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Berdych heeft zojuist zijn vierderondepartij gewonnen van Bjorkman.

Krajicek is helaas ook uitgeschakeld voor het vrouwendubbelspel. Het zal niet vaak gebeurd zijn dat iemand voor 3 toernooien in 2 dagen is uitgeschakeld.

Nadal staat een break voor in de vijfde set.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 15:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja, wat is er met Youzhny aan de hand in een keer


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 15:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 15:00 schreef NecRobert het volgende:
Tsja, wat is er met Youzhny aan de hand in een keer


Last van een 'Krajicekje'. Ze hebben net een regenonderbreking gehad toch?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 15:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, daar is Nadal intussen wel aan gewend


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 15:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En Nadal is door naar de kwartfinale.

Het inmiddels beroemde mannendubbelspelduo Melo/Sa (die van de 26-28 in de 5e set) is alweer aan een marathonpartij bezig: 6-4, 6-7, 7-6, 6-7, 2-1



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 16:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja die gasten zijn lekker bezig ja

Eerste ronde hadden ze nog bijna slaande ruzie met hun tegenstanders (zag ik op BBC), was trouwens ook 5-setter volgens mij. Tweede ronde een record aantal games. En nu weer een lange 5-setter...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 16:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ze hebben net de laatste set met 6-4 gewonnen.

Rogier Wassen is nu bezig in het mixeddubbeltoernooi, derde ronde.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 16:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver, ik kan de wedstrijd hier niet zien, maar volgens mij is Hewitt - Djokovic een wereldpartij! 5e set lijkt in aantocht..
6-7, 6-7, 6-4, *5-4

*Hewitt mag serveren


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-07-2007 16:13 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Knappe overwinning van Ana Ivanovic ook zeg! En Hewitt-Djokovic is inderdaad een schitterende partij!

Wimbledon = geniaal

edit: Djokovic breekt terug

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 05-07-2007 16:13]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 16:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het zit Hewitt niet mee in al die tiebreaks


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-07-2007 16:35 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 5 juli 2007 16:30 schreef NecRobert het volgende:
Het zit Hewitt niet mee in al die tiebreaks


Absoluut niet, prima overwinning van Djokovic!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2007 15:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Djokovic, meester van de tie-break. Nu wint ie er weer 2 achterelkaar...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2007 20:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Go Bartoli!!!!!!

Nu hoef ik tegen die lelijke manwijf Henin niet meer aan te kijken.


Ik ben wel bang dat ze het tegen Williams aflegt tenzij ze haar meesterlijke groundstrokes laag bij de grond houdt. Daar kan Venus niet tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-07-2007 20:09]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2007 20:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Haha....dat gezicht van Roddick tijdens de 4e set tie-break: WTF?


Meesterlijke punten van Gasquet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2007 21:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gasquet heeft de 5e set met 6-8 gewonnen

EDIT:

Roddick; 22 aces, 60 winners (incl. service), 29 unforced errors.

Gasquet; 23 aces, 93 winners (incl. service), 29 unforced erros.

Mooie statistieken

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-07-2007 21:03]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2007 21:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja die gasquet is best goed idd, maar tegen Federer wordt het denk ik toch een kansloze zaak. Hij is toch wel een slag beter dan Roddick


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2007 21:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik zag bij tijd en wijlen Agassi in zijn beste doen op de baan. Als Gasquet zijn niveau van de laatste twee sets volhoudt wint hij gewoon van Federer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2007 0:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 20:09 schreef Chelman het volgende:
Go Bartoli!!!!!!

Nu hoef ik tegen die lelijke manwijf Henin niet meer aan te kijken.


Ik ben wel bang dat ze het tegen Williams aflegt tenzij ze haar meesterlijke groundstrokes laag bij de grond houdt. Daar kan Venus niet tegen.


henin was moe


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-07-2007 1:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 0:57 schreef Hypnos het volgende:
henin was moe


Ja, ze heeft het echt zwaar gehad tot nu toe...welgeteld een set verloren....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2007 1:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 1:00 schreef Chelman het volgende:
Ja, ze heeft het echt zwaar gehad tot nu toe...welgeteld een set verloren....


haar vader put haar uit


signature


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen