IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wimbledon Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 17:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nadal is goed op dreef.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2008 17:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Spijtig laat Federer het weer afweten tegen Nadal, onnodig veel fouten op cruciale punten waarin hij het moet afmaken. Zeker in de tweede set was dit dodelijk.
Jammer..


"This one is older than shit, heavier than time!"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-07-2008 17:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wimbledon is gay.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-07-2008 17:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 2:16 schreef cataclysm child het volgende:
Nadal

Zo sterk had ik hem niet verwacht.

Dus: OEF !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 17:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:31 schreef 0Tolerence het volgende:
Spijtig laat Federer het weer afweten tegen Nadal, onnodig veel fouten op cruciale punten waarin hij het moet afmaken. Zeker in de tweede set was dit dodelijk.
Jammer..


Dit is geen afweten. Dit is ee nverdienste vna Nadal die gewoon intimiderend is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-07-2008 17:56 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 juli 2008 17:53 schreef Chelman het volgende:
Dit is geen afweten. Dit is ee nverdienste vna Nadal die gewoon intimiderend is.


Deels, een aantal punten zijn toch echt fouten van Federer zelf. De tweede set had hij naar zich toe moeten trekken. Helaas is dit niet gelukt.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 18:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:56 schreef Jebes het volgende:
Deels, een aantal punten zijn toch echt fouten van Federer zelf. De tweede set had hij naar zich toe moeten trekken. Helaas is dit niet gelukt.


Fouten, ja. De mentale zwakheid is een gevolg van de kracht van Nadal.

Maar ik ben blij. Ik vond Federer altijd een rukker en ben altijd voo Nadal.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2008 18:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:53 schreef Chelman het volgende:
Dit is geen afweten. Dit is ee nverdienste vna Nadal die gewoon intimiderend is.


Nee, hij heeft duidelijke kansen gewoon niet benut en dat is niet de verdienste van Nadal. Nadal speelt wel goed, maar Federer was gewoon niet effectief op de momenten waar hij de breakpoints heeft. Dat waren er nogal wat.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2008 18:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:01 schreef Chelman het volgende:
Fouten, ja. De mentale zwakheid is een gevolg van de kracht van Nadal.

Maar ik ben blij. Ik vond Federer altijd een rukker en ben altijd voo Nadal.


Wat een onzin, een rukker, waarom is hij nu weer een rukker? Hij is een van de beste tennissers ooit.
Een domme uitspraak dit mag ik wel gerust zeggen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 18:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin, een rukker, waarom is hij nu weer een rukker? Hij is een van de beste tennissers ooit.
Een domme uitspraak dit mag ik wel gerust zeggen.


Ik vind hem een onsympathieke rukker. Een goeie speler maar een rukker. Zoiets als Cristiano Ronaldo...een geniale voetballer maar het blijft een rukker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2008 18:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:15 schreef Chelman het volgende:
Ik vind hem een onsympathieke rukker. Een goeie speler maar een rukker. Zoiets als Cristiano Ronaldo...een geniale voetballer maar het blijft een rukker.


Dat heb ik nooit achter hem gezien, hij komt juist sympathiek over. Zeker gezien zijn staat van dienst, gedraagt hij zich nooit alsof hij beter is dan andere tennissers. Zeker niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 18:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat heb ik nooit achter hem gezien, hij komt juist sympathiek over. Zeker gezien zijn staat van dienst, gedraagt hij zich nooit alsof hij beter is dan andere tennissers. Zeker niet.


Dat heb ik dan ook niet gezegd. Sowieso vind ik het niet erg als iemand die werkelijk de beste is, zich als de beste gedraagt. Ik vind zijn uitstraling gewoon kut.

Bovendien neem ik hem nog steeds kwalijk dat hij van Philipoussis won.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-07-2008 18:43 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 juli 2008 18:21 schreef Chelman het volgende:
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Sowieso vind ik het niet erg als iemand die werkelijk de beste is, zich als de beste gedraagt. Ik vind zijn uitstraling gewoon kut.

Bovendien neem ik hem nog steeds kwalijk dat hij van Philipoussis won.


Hoezo dat? Pfilipoussis vond je wel een liefie?

Ik vind Federer fantastisch en ik ben dan ook altijd voor hem! Ben benieuwd trouwens of het nog gaat ophouden met regenen daar. :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-07-2008 20:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:15 schreef Chelman het volgende:
Ik vind hem een onsympathieke rukker. Een goeie speler maar een rukker. Zoiets als Cristiano Ronaldo...een geniale voetballer maar het blijft een rukker.


mag ik hieruit concluderen dat Feyenoord jouw kluppie is?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 22:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

WAT EEN FINALE. De tering!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2008 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



uhu

beter dan F1 en Tour samen

FEDERER!!!!! laaaatste strohalm en doorgaan


signature


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-07-2008 23:55 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Geniale wedstrijd!!! Jammer dat Federer verloren heeft. Een biertje voor jou Chelman.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-07-2008 1:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Enorm klote dat ik het eind niet heb kunnen zien.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2008 2:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer voor Federer, ik zou bijna medelijden krijgen. Maar wat is Nadal toch goed seg (en stiekem vind ik dat wel jammer )


Faustian Spirit of the Earth


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-07-2008 6:45 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZeg.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-07-2008 8:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Federer kwam te laat op gang helaas voor hem, dat heeft hem de titel gekost.
Als hij nu ook de US Open verspeeld, dan is hij zeker nummer 1 af.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2008 9:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 2:09 schreef cataclysm child het volgende:
Jammer voor Federer, ik zou bijna medelijden krijgen. Maar wat is Nadal toch goed seg (en stiekem vind ik dat wel jammer )


+1


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-07-2008 18:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:21 schreef Chelman het volgende:
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Sowieso vind ik het niet erg als iemand die werkelijk de beste is, zich als de beste gedraagt. Ik vind zijn uitstraling gewoon kut.


Hij heeft idd een wat suffe uitstraling, niet bepaald een personality met een krachtige uitstraling.

Nadal moet eens stoppen met dat gekreun bij elke slag, je bent geen wijf.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-06-2009 16:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

OK dan hier maar. Nu de halve finales Roland Garros op tv. Straks Federer - Del Potro en nu is de heerschende Chileen Fernando Gonzales in een vijfsetter verwikkeld met Söderling. Blijft toch een geweldige sport!

Meer volgers of vinden we tennis nog steeds (totaal onterecht) een saaie elitesport?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-06-2009 1:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik volg het wel ja, vooral het mannentennis. Het vrouwentennis verkeert niet bepaald op een hoog niveau de laatste tijd.

Mooi van Federer dat hij het alsnog gehaald heeft, hopelijk kan hij zondag dan eindelijk eens RG winnen.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen