IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Verkiezingen begin januari Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 26-11-2002 15:21 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik zie dat de meest lelijke verkiezingsborden weer worden opgezet. Dus ik dacht daar kan ook wel weer een leuk topic over komen.

En met de grote vraag...:

Wie gaat er op ene Johan stemmen

quote:


http://www.ministervanfeest.nl/

Partijprogramma Partij van de Toekomst




De Partij van de Toekomst wil meer feest zien, om zo een sfeer te creëren waarin iedereen wat gemoedelijker met elkaar om gaat. Men zal in deze situatie meer van elkaar accepteren, de irritatiegrens zal verlaagd worden, en er zal meer samenwerking tussen verschillende groepen ontstaan.


De Partij van de Toekomst beseft dat er eerst verschillende problemen opgelost moeten worden, voordat er een feestsfeer kan ontstaan.
Daarom heeft de Partij van de Toekomst een partijprogramma opgesteld, waarin punten zijn opgenomen om de leefwereld van de Nederlanders weer aangenaam te maken.


Het is tijd voor de toekomst. Wij denken vooruit.
Wij zoeken naar oorzaken, niet naar gevolgen.
Wij zijn er voor U!


De PvdT wil een duidelijk signaal geven aan alle politici. Wij willen een sfeer creëren, waarbij mensen weer positief tegen het leven aan kijken. Waarin mensen met een goed gevoel over straat kunnen lopen en weer respect krijgen voor elkaar.
De Partij van de Toekomst wil dit bereiken door een glimlach op ieders gezicht te toveren. Daarom willen we ook een Ministerie van Feestzaken.

Johan Vlemmix, onze lijsttrekker, zal minister van Feest worden.

Wij willen dat er weer iets te lachen valt in Nederland.







Programmapunten




Feestzaken

- De verkiezingsdag wordt een nationale feestdag
- Volksfeest Carnaval wordt een landelijk feest
- De oprichting van carnavalsverenigingen wordt gesubsidieerd
- De festiviteiten van de bestaande feestdagen worden uitgebreid (vijf mei wordt een nationale feestdag)
- Nationale Handschuddag
- Voor alle stads- of dorpsfeesten kan subsidie worden aangevraagd
- De 65-plussers mogen één keer per jaar, gesubsidieerd, op reis



Media

- Publieke radio - en televisieomroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden



Bedrijfsleven
- Elk bedrijf wordt gestimuleerd tweemaal per jaar een personeelsfeest te organiseren
- Waar mogelijk, meer vrolijke muziek tijdens het werk



Horeca

- Opheffing sluitingstijden horeca
- Accijnzen op alcoholische drank verlagen



Verkeer

- Files worden aantrekkelijker gemaakt door middel van ludieke activiteiten (bij de vaste knelpunten komen optredens van straatartiesten e.d.)
- Bij grote feestevenementen worden extra busdiensten ingezet, die de feestgangers gratis of tegen gereduceerd tarief heen en terug vervoeren
- Verlichting op auto's wordt toegestaan, mits de kleuren rood en blauw ontbreken en het niet gevaarlijk is voor de medeweggebruikers
- Openbaar Vervoer in de nachtelijke uren verbeteren



Zorg

- Initiatieven van de clini-clowns, pleister-clowns en aanverwante artiesten worden gestimuleerd en toegejuicht
- Extra steun voor zorginstellingen, met meer feestelijke activiteiten. Er moet een artiestenlijst komen, die optreden in zorginstellingen, waarbij de overheid de kosten betaald.
- Het condoom in het ziekenfonds



Integratie

- Tijdens de inburgeringcursus wordt het zingen van Nederlandse liederen bevordert (om zo ook het leren een feest te maken)


Onderwijs
- Studeren moet weer een feest worden
- de OV-jaarkaart moet weer de hele week geldig zijn. Studenten zijn de grootste feestvierders, zij moeten altijd veilig thuis kunnen komen.
- een tweede of derde studie moet kunnen zonder deze zelf te moeten bekostigen - de studiefinanciering hoeft niet terug betaald te worden
- meer en betere huisvesting voor studenten (campussysteem)
- invoering warme maaltijden op basisscholen
- het stimuleren van projecten waarin leerlingen van de middelbare scholen leren samenwerken met verschillende nationaliteiten (dit door b.v. culturele festiviteiten op te zetten)



Jeugdzaken

- Meer jongerenwerkers instellen en meer locaties beschikbaar stellen
- Meer subsidie voor festiviteiten
- Aandacht voor de gevolgen van partydrugs en blowen, zodat feesten weer veilig wordt





Toch geweldig lachwekkend dit, helaas staat er niet bij waar het geld vandaan moet komen...



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-11-2002 15:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wie kent Johan Flemmings niet? De man die aan bijna elke Ter land, ter zee en in de lucht aflevering meedoet. De voorzitter van de Oranje fanclub!


Fire
Usericon van Fire
Posted 26-11-2002 15:24 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 26 november 2002 15:23 schreef Slechtheid het volgende:
Wie kent Johan Flemmings niet? De man die aan bijna elke Ter land, ter zee en in de lucht aflevering meedoet. De voorzitter van de Oranje fanclub!
Iedereen kent hem wel ergens van, maar ik vraag me af of er ook mensen zijn die daar op gaan stemmen...



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-11-2002 15:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 15:24 schreef Fire het volgende:
Iedereen kent hem wel ergens van, maar ik vraag me af of er ook mensen zijn die daar op gaan stemmen...
Iig een leuk alternatief voor de zwevende kiezer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2002 15:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hebben ze vorige verkiezingen ok niet gedaan, dus waarom nu wel


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 26-11-2002 15:33 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Als al die dingen die daar boven in de bron vermeldt staan ook echt uitgevoerd worden in de realiteit, zou het geweldig zijn!!
Maar hmzz...leuk grapje

"Deze beelden(lees:woorden) berusten niet op de werkelijkheid"

jammer...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-11-2002 15:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hmm....hij zou maar Minister President worden, elke dag feest, maar dan met va die Smartlap liedjes en zo


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 26-11-2002 15:42 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

iewl ja...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2002 15:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

maar ik zou nog 100 keer eerder op hem stemmen dan op de LPF of de VVD.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 26-11-2002 15:49 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

ja ik ook!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2002 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Toch vind ik dat dit soort onzin verboden dient te worden ..


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-11-2002 15:57 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 15:49 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ik zou nog 100 keer eerder op hem stemmen dan op de LPF of de VVD.

Of op die Ratelband!!
een ding over Ratelband, hij heeft hier in Arnhem een frietzaak, en die is niet vies!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2002 15:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 15:49 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ik zou nog 100 keer eerder op hem stemmen dan op de LPF of de VVD.

dankzij meneer zalm (vvd) is het nu zo'n ellende voor nederland met de uitbreiding, dankzij hem kunnen we onze voordeel positie helemaal vergeten, we zullen waarschijnlijk moeten dokken.
(als is wat naar de eu gaat maar iets van 1 tot 2% van onze totale begroting, maar toch)
dank u zalm!


@hamster: met tsjakka saus!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-11-2002 15:58]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 19:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kijk eens aan, het is helemaal niet zeker of de LPF meedoet . Wel weer veel gedonder....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2002 20:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kan iemand mij vertellen waarom CDA nog steeds zo hoog in de peilingen staat?

-Demissionair kabinet blijft langlopende beslissingen nemen ipv te consolideren tot aan verkiezingsuitslag; kiezer wordt dus geschoffeerd.

-Referendum is afgeschaft; kiezer wordt weer een stuk de mond gesnoerd.

-Ondanks het economische achteruitgang-excuus voor bezuinigingen op zo'n beetje alles wordt salarisverhoging van ministers overwogen (om het op bedrijfsleider niveau te krijgen)

- Ondanks het nog immer doorlopende Srebrenica debacle gaan we opnieuw mee oorlogvoeren in Irak (ook niet goedkoop, beslissing van demissionair buitenlandse zaken/CDA-er de Hoop Scheffer)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2002 20:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 20:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik denk dat het komt omdat men van bijna elke partij het beeld heeft dat ze opzichtig de mist in zijn gegaan (al dan niet terecht):

- VVD met een verkiezingsnederlaag, zittend in een falend kabinet EN Zalm die men verwijt geniepig de LPF gewipt te hebben
- PvdA, sociaal-democraten in een ideologisch vacuüm
- Groen Links, vooral met Afghanisten teveel gedraaikont, en een te opportunistisch imago gekregen
- LPF, 'nuff said
- D'66, losers met inhoud (if you're explaining, you're losing)
- SP, te links dan wel simplistisch, veel mensen hebben zoiets van 'kom niet aan mijn centen, blijf van mijn belastingaftrek af' etc.

Uiteraard heeft het CDA net zo hard gefaald -- het CDA houdt echter z'n mond. Alsof het niet opvalt of zo.

Ik vind de manier waarop het kabinet doorregeert belachelijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-11-2002 20:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 20:14 schreef Mutilator het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom CDA nog steeds zo hoog in de peilingen staat?

-Demissionair kabinet blijft langlopende beslissingen nemen ipv te consolideren tot aan verkiezingsuitslag; kiezer wordt dus geschoffeerd.

-Referendum is afgeschaft; kiezer wordt weer een stuk de mond gesnoerd.

-Ondanks het economische achteruitgang-excuus voor bezuinigingen op zo'n beetje alles wordt salarisverhoging van ministers overwogen (om het op bedrijfsleider niveau te krijgen)

- Ondanks het nog immer doorlopende Srebrenica debacle gaan we opnieuw mee oorlogvoeren in Irak (ook niet goedkoop, beslissing van demissionair buitenlandse zaken/CDA-er de Hoop Scheffer)


Nee, dat begrijp ik ook niet. Er is slechts een partij die ik nog meer haat dan de VVD en dat is het CDA. Dat komt omdat het het zo een jojo partij is die van links naar rechts zwalkt en dat doet met zo een superschijnheilige semi-christelijk instelling. Ik denk dat deze partij een record aanta;l schijnheilige gladjanussen heeft opgeleverd(met als absolute top Lubbers, Van Agt en Brinkman ). Het is mij een raadsel waarom ze nog zoveel stemmen krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2002 21:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 november 2002 20:30 schreef Dwaallicht het volgende:
...Uiteraard heeft het CDA net zo hard gefaald -- het CDA houdt echter z'n mond. Alsof het niet opvalt of zo.


Balken-ellende is idd niet meer dan een overslaande plaat van loze woorden; het 'in het landsbelang' & 'je verantwoordelijkheid nemen' zijn niet te tellen. En als ze juist iets níet doen zijn het die twee wel. Wat heeft Nederland bijv. in Irak te zoeken???

quote:
Ik vind de manier waarop het kabinet doorregeert belachelijk.


Hier sluit ik me volledig bij aan en voeg 'schandalig' eraan toe.

Ik vind het trouwens erg laf dat de 2e kamer niet protesteert zoals de 1e kamer wel doet (pluim ) helaas breken die dan weer geen potten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2002 21:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 november 2002 20:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, dat begrijp ik ook niet. Er is slechts een partij die ik nog meer haat dan de VVD en dat is het CDA. Dat komt omdat het het zo een jojo partij is die van links naar rechts zwalkt en dat doet met zo een superschijnheilige semi-christelijk instelling. Ik denk dat deze partij een record aanta;l schijnheilige gladjanussen heeft opgeleverd(met als absolute top Lubbers, Van Agt en Brinkman ). Het is mij een raadsel waarom ze nog zoveel stemmen krijgen.


Misschien omdat jouw profielschets van de partij ook op de CDA kiezer van toepassing is?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-11-2002 21:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

- Publieke radio - en televisieomroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden

NOOIT!
Wat een vreselijke kutpartij met debiele standpunten zeg.

Stemt allen D666!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 27-11-2002 21:41 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Als alle mensen die nu op het CDA stemmen, alleen vanwege de C die ervoor staat nu niet gaan stemmen....
Volgens mij zou ze dat erg veel zetels kosten.


No regrets and no remorse...


Jade
Usericon van Jade
Posted 27-11-2002 21:44 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Over stemmen was al een topic...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2002 21:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 november 2002 21:44 schreef Jade het volgende:
Over stemmen was al een topic...


Okay; om op dit specifieke minister van feest topic terug te komen:
...
- Nationale Handschuddag
...

is de reden dat ik op em stem

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2002 22:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 21:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, door dat welhaast verplichte glimlachen, fokking carnaval en die ludieke activiteiten enzo voel ik mij bijna bezwaard de tweede politieke moord van dit jaar op mij te nemen...


DyingFetus
spliffmetalsmokemaniac
Usericon van DyingFetus
Posted 27-11-2002 21:51 by DyingFetus Wijzig reactieProfiel van DyingFetusQuote dit bericht

Groenlinks...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-11-2002 23:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik stem mn gitaar nog maar eens een keertje


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen