IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Six feet under Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-07-2001 15:33 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

iemand al nummers van hun nieuwe cd geluisterd???


er zijn er 2 te downloaden op hun site.

Von et wel leuk klinken.Toch liever cannnibalcorpse

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-11-2008 18:11]


Suck my piss


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 24-07-2001 17:17 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ja, het Ice-T nummertje valt zwaar tegen en de andere is wel aardig.

Promo heeft maar 3 nummers en duurt een krappe 9 minuten dus die ga ik niet reviewen...

Promo bevat:
1. Impulse To Disembowel
2. The Day The Dead Walked
3. One Bullet Left (Feat. Ice T)


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-07-2001 19:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2001 15:33 schreef skullfuck het volgende:
Toch liever cannnibalcorpse


Daar moet ik het mee eens zijn.

Six Feet Under is wel okee, soms vind ik ze een beetje saai.


Dead things grow from deep inside...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 24-07-2001 19:45 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

chris barnes = god en Six Feet Under rules! Wat een lekkere gore smerig vieze death metal

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 24-07-2001 19:45]



AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 24-07-2001 19:51 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Mortician is pas echt wreed.

Anal Cunt zei al: Chris Barnes Is A Pussy


Forward into the light, forward into infinity!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 25-07-2001 0:01 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Six Feet Under is leuk om 1 of 2 cd's van te hebben, maar meer ook niet.
Ik vind ze daarvoor iets te saai.
En Mortician heerst inderdaad.
Maar daar kan ik ook niet heel lang naar luisteren.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-07-2001 9:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

mortician wreed?? dat snap ik niet.....dat lelijke geluid?


Suck my piss


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 31-07-2001 19:18 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Mortician vind ik persoonlijk heerlijke muziek! Altijd lekker bij verjaardagen!

Six Feet Under, heerlijke 1e cd, aardige 2e cd....en daarna stokt het. Niet saai, maar gewoon te veel van hetzelfde, maar dat blijf je houden met alleen maar mid-tempo nummers.
"Lycanthropy" blijft een wereld-nummer.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-08-2001 14:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hebben we et wel over de zelfde morticain???de drumcomputer mortician??


Suck my piss


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 01-08-2001 16:30 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Mortician's laatste cd was Domain Of Death en voorzover ik weet speelt die Mortician NIET op een drumcomputer.


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 17:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Geen idee, maar wat ik van Mortician op de pc heb staan klinkt lekker.


Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 01-08-2001 17:33 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ik heb:
Chainsaw Dismemberment
Domain Of Death
Hacked Up For The Barbecue
House By The Cemetery
Zombie Apocalypse

Ik zoek nog steeds hun eerste cd: Mortal Massacre


Forward into the light, forward into infinity!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-08-2001 17:40 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Zo een echte fan
Welke cd vind je het beste?


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 01-08-2001 18:40 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

House By The Cemetery en Zombie Apocalypse vind ik allebei erg goed... die andere heb ik nooit opstaan


Forward into the light, forward into infinity!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-08-2001 18:05 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 1 augustus 2001 14:14 schreef skullfuck het volgende:
hebben we et wel over de zelfde morticain???de drumcomputer mortician??


De enige Mortician die ik ken.......



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-08-2001 18:06 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 1 augustus 2001 16:30 schreef AltMazter het volgende:
Mortician's laatste cd was Domain Of Death en voorzover ik weet speelt die Mortician NIET op een drumcomputer.


zal ik effe je humeur verpesten, Domain of Death is wel met drum-computer.....



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-08-2001 18:08 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 1 augustus 2001 17:33 schreef AltMazter het volgende:
Ik heb:
Chainsaw Dismemberment
Domain Of Death
Hacked Up For The Barbecue
House By The Cemetery
Zombie Apocalypse

Ik zoek nog steeds hun eerste cd: Mortal Massacre


hmm, ik heb bovenstaande rijtje + Mortal Massacre. Tis niet zoveel bijzonders, gewoon Mortician, slechter geluid, en de live-nummers zijn ook niet bepaald geweldig, maar het blijft Mortician he....




Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-11-2004 10:59 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik heb gister die bringer of blood es beluisterd en die bonus dvd bekeken, maar vraag me nu stellig af waarom deze band nog steeds in de gelegenheid word gesteld om platen te maken...

op de dvd zit chris barnes te verkondigen dat zn gitarissie wellicht de beste death metal gitarist van t moment is....


zijn er echt mensen die dit goed vinden?

en met goed bedoel ik dan dat je de muziek ook echt echt goed vindt...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-11-2004 11:03 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Bringer Of Blood vind ik wel een fijn smerig deathmetalplaatje, erg gaaf zelfs, luister 'm geregeld.
Maar dat eikelige continue gecover van die flikkers begint een beetje irritant te worden.
En het album True Carnage ofzo was ook drie keer kut.
Graveyard Classics I en II zijn beiden overbodig.
Het beste voor deze band lijkt me dat ze met tourbus en al een ravijn indonderen, voordat ze zichzelf nog verder belachelijk maken.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-11-2004 11:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hahah... goed plan..

ik vind vooral die zanglijn op dat eerste nummer al zo kut dat de rest met een nogal wrange smaak in mn mond zichzelf een baan m'noren in worstelt.

vindt alle partijen redelijk slappe hap. let wel ik hou best van simpele riffs en strukturen maar overdrijven is ook een vak

een duidelijk teken van 'bekende muzikante' die door de mannen met $$ in hun ogen de hand boven t hoofd gehouden wordt..

mochten ze er bij metal blade uitgeflikkerd worden..ooit, dan is t een hapklare brok voor karmaggedon media denk ik zo


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-11-2004 11:37 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Misschien komt het door dat Chris Barnes een transraciale operatie van mens naar aap heeft ondergaan.
Ik bedoel, bij Cannibal Corpse was hij ongenadig gaaf, maar bij Six Feet Under stukken minder.
De simpelheid van de muziek trekt me juist wel, maar vocaal is het af en toe inderdaad flink aftaaien.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-11-2004 11:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 11:37 schreef CoenV het volgende:
Misschien komt het door dat Chris Barnes een transraciale operatie van mens naar aap heeft ondergaan.
Ik bedoel, bij Cannibal Corpse was hij ongenadig gaaf, maar bij Six Feet Under stukken minder.
De simpelheid van de muziek trekt me juist wel, maar vocaal is het af en toe inderdaad flink aftaaien.



Idd. Ik zal nu misschien heel wat mensen over me heen krijgen, maar ik vind Chris Barnes persoonlijk een van de slechtste grunters die ik ken. Vooral omdat-ie regelmatig gewoon hele lettergrepen inslikt.
Moet je voor de grap maar eens een cd'tje luisteren met het tekstboekje erbij, dan wordt dat pijnlijk duidelijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-11-2004 11:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hmm dat lettergrepen inslikken vinnik echt wel lekker, een band als autopsy deed/doet dat ook altijd, stoort me totaal niet, tis idd meer het apige aan zn stem.. je hoort bij wijze van spreke al dat er een bananevreter achter de microfoon staat...

nee geef mij butchered at birth en eaten back to live maar


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-11-2004 16:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik vind 'Haunted' en 'Warpath' nog steeds geniale cd's, die de weg naar mijn cd-speler nog regelmatig vinden. Het is inderdaad vrij 'simpele' death metal, maar dat is nu juist het lekkere van SFU.
Nummers als 'Lycanthropy, Beneath A Black Sky, Suffering In Ecstasy, War Is Coming, Animal Instinct, e.v.a. zijn wat mij betreft nog echte knallers.


..."Hate can only create more hate"...


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 24-11-2004 18:44 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

eigenlijk is "war is coming" het enige nummer dat kan boeien. "one bullet left" is absoluut het dieptepunt in de historie van de homo sapiens, een belachelijker nummer kan ik me niet voorstellen, alhoewel er een aantal namen bij me opkomen die een gooi doen naar de bovengenoemde titel.
overigens is cannibal corpse naar mijn mening alleen maar beter geworden sinds Barnes opgerot is.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-11-2004 18:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Vind ook hun laatste studio album goed te verteren hoe heet dat ding ook alweer.....bringer of blood, die daarvoor vond ik geen hol aan true carnage geloof ik...



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen