IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : wat betekent jouw naam? Vorige pagina | Volgende pagina
ozzy
Usericon van ozzy
Posted 03-07-2002 22:05 by ozzy Wijzig reactieProfiel van ozzyQuote dit bericht

KATHERINE f English
From the Greek name Aikaterine. The etymology is debated: it could derive from the earlier Greek name Hekaterine, which came from hekateros "each of the two"; it could derive from the name of the goddess HECATE; it could be related to Greek aikia "torture"; or it could be from a Coptic name meaning "my consecration of your name". The Romans falsely derived it from Greek katharos "pure" and changed their spelling from Katerina to Katharina to reflect this. The name belonged to a 4th-century saint and martyr from Alexandria who was tortured on the famous Catherine wheel. This name was also borne by two empresses of Russia, including Catherine the Great, and by three of Henry VIII's wives.

mijn naam karen blijkt dus daar van afgeleid te zijn ag ja we doen het maar mee


vergeef me, heb dislectie


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 03-07-2002 23:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

lig et nou aan mij of is alles cristelijk volgens die site?
ik heb ergens ooit een schilderijtje met me naam gekocht en ik daar stond toch echt op dat me naam iets germaans was...


My madness, my sadness


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 04-07-2002 15:18 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Weer iets nieuws hoor...
Ik heb een franse naam en dan kijk je bij frans en dan staat er alleen maar Evelyn en geen Evelyne...
Naja Evelyn dan maar en dat betekend:


From a surname which was originally derived from the name AVILA.

Medieval Latinized form of AVIS

Originally derived from the Germanic element av which is of unknown meaning. However during medieval times the name became associated with Latin avis "bird".

Oke ik ben dus een vogeltje ofzow...
Leuk om te weten....

[Dit bericht is gewijzigd door EvilWitch666 op 04-07-2002 15:19]


See The Absence Behind My Eyes


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-07-2002 15:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 15:18 schreef EvilWitch666 het volgende:
Weer iets nieuws hoor...
Ik heb een franse naam en dan kijk je bij frans en dan staat er alleen maar Evelyn en geen Evelyne...
Naja Evelyn dan maar en dat betekend:


From a surname which was originally derived from the name AVILA.

dus bij avila kijken dan ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-07-2002 15:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Namen kunnen op zoveel manieren worden uitgelegd. Er zijn zoveel talen waarnaar je het kan linken. Elke mongolen-site zuigt zich weer wat anders uit de duim...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 04-07-2002 15:21 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

CHANEL f English
From a French surname which meant "pipe".

Das dus men 2de naam en dat betekend weer pijp ofzow.
Oke hallo ik ben Vogeltje Pijp aangenaam kennis met U te maken...
pfff hahahaah sorry hoor ben een beetje melig ga morgen naar graspop!! hahaha




See The Absence Behind My Eyes


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-07-2002 15:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

moet er geen

Dark Holy Shit Hail 666 rise dim achteraan,
Evilwitch666?

mijn tweede naam:


Filip- Friend of Horses !?!?!
Louis- fame warrior

geinig


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 04-07-2002 15:43 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 15:41 schreef aerodis het volgende:
moet er geen

Dark Holy Shit Hail 666 rise dim achteraan,
Evilwitch666?




Hey kleine heb respect voor je ouderen.
En ja ik ben ouder als jou ja!
Uhm commentaar op mij??
Kijk eerst eens naar jezelf!

STERF!!!

[Dit bericht is gewijzigd door EvilWitch666 op 04-07-2002 15:44]


See The Absence Behind My Eyes


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-07-2002 15:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

pittig tiepje....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 04-07-2002 15:46 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 15:45 schreef FireFox het volgende:
pittig tiepje....


Ik ben dan wel een meisje maar dat betekend niet dat ik niet voor mezelf durf op te komen.
Uhm ja wat dat betreft krijgt iedereen altijd wel een kut reactie terug als ze er 1 naar mij maken.

WIE NIET LIEF DOET TEGEN MIJ ZAL OP EEN PIJNLIJKE MANIER DE GROND INGEBOORD WORDEN!!

van mij aan firefox omdat ie niet stom doet en van Immortal houdt!!
Immortal schopt kont!!

[Dit bericht is gewijzigd door EvilWitch666 op 04-07-2002 15:47]


See The Absence Behind My Eyes


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-07-2002 15:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik word er helemaal stil van


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 04-07-2002 15:53 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 15:47 schreef aerodis het volgende:
ik word er helemaal stil van


Goedzow dat was ook de bedoeling...


See The Absence Behind My Eyes


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-07-2002 15:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik hou ook van immortal hoor


ON TOPIC!

Abath staat niet in de database


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2002 16:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Blashyrkh wel?


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 04-07-2002 16:07 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 15:55 schreef aerodis het volgende:
ik hou ook van immortal hoor


ON TOPIC!

Abath staat niet in de database


Oke Immortal is goed!!!
Maar dan moet je wel een beetje lief tegen me doen he??!!


See The Absence Behind My Eyes


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-07-2002 18:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 15:46 schreef EvilWitch666 het volgende:


WIE NIET LIEF DOET TEGEN MIJ ZAL OP EEN PIJNLIJKE MANIER DE GROND INGEBOORD WORDEN!!




Ik wrijf me al verlekkerd in de handen met zo'n vooruitzicht...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-07-2002 19:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik merk nog niks


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 04-07-2002 20:05 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Mijn naam is afgeleid van Johanna en volgens dat ding moet ik de vrouwelijke vorm van Johannes aanhouden, dus:

JOHN m English, Biblical
English form of Johannes, which was the Latin form of the Greek name Ioannes, itself derived from the Hebrew name Yochanan meaning "YAHWEH is gracious". This name owes its consistent popularity to two New Testament characters, both highly revered as saints. The first was John the Baptist, the forerunner of Jesus Christ who was beheaded by Herod Antipas. The second was the apostle John who was also supposedly the author of the fourth Gospel and Revelation. The name has been borne by 23 popes, as well as kings of England, Hungary, Poland, Portugal and France. It was also borne by the poet John Milton and the philosopher John Locke.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 04-07-2002 22:51 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

mijn naam----> marlies, komt van maria en elisabeth en dat zijn figuren uit de bijbel. HA HA!


BROODJE POEP!


Sjmuup
Usericon van Sjmuup
Posted 09-07-2002 19:26 by Sjmuup Wijzig reactieProfiel van SjmuupQuote dit bericht

SHANNON f,m English
From the name of the Shannon River, which is the longest river in Ireland. It is composed of the Gaelic elements sean "old, wise" and abhann "river".

ik en wijs .. right

ik ben m btw


Bwuhahaha


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-07-2002 19:29 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

helemaal niks. maar dat wist ik al. voor de rest alleen dat de russische tsaar zelfde naam had, en dat wist ik ook wel. saai.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 09-07-2002 19:31 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Oh ja, m'n 2e/3e naam ook nog ff (Marie-Claire):

Marie: "sea of bitterness", "rebelliousness", and "wished for child"
Claire: "clear, bright, famous

Ach, wel lekker positief


MuayThaigerrr!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2002 19:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 juli 2002 19:29 schreef soepkoeltoer het volgende:
helemaal niks. maar dat wist ik al. voor de rest alleen dat de russische tsaar zelfde naam had, en dat wist ik ook wel. saai.


welke tsaar, er waren er meer


Je moeder.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-07-2002 20:01 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

BRAM m English, Dutch
Short form of ABRAHAM. This name was borne by Bram Stoker, the author who wrote 'Dracula'.

tot daar is wel het leuk...

ABRAHAM m English, Jewish, Biblical
This name may be viewed either as meaning "father of many" (Hebrew) or as a contraction of ABRAM and hamon "many". The biblical Abraham was originally named Abram but God changed his name (see Genesis 17:5). He led the Hebrews into Canaan, and is regarded by the Jews as being the founder of the Hebrews through his son Isaac and by the Muslims as being the founder of the Arabs through his son Ishmael. A famous bearer of this name was Abraham Lincoln, the American president during the American Civil War.

...en dat stuk is niet leuk, een bijbelse naam die dan ook nog eens om het extra erg te maken god zelf heeft bedacht (maar eigenlijk natuurlijk de mensen die god bedacht hebben )


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-07-2002 22:05 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 19:43 schreef karnivoor het volgende:
welke tsaar, er waren er meer


die laatste, de derde geloof ik, die door de communisten vermoord werd. erg wreed.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen