IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Problemen met mailorder Vorige pagina | Volgende pagina
Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 27-08-2003 0:00 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Ik heb zeer goede ervaringen met nuclear blast.
Altijd contant opgestuurd en na denk ongeveer een maandje mijn bestelling gekregen.
Alleen het lastige is dat als je daar te veel geld meestuurd door een artikel wat bijvoorbeeld niet meer te krijgen is je dan KREDIT krijgt en ik vraag me af of ik na een half jaar bij mijn volgende bestelllng nog aanspraak kan maken op dat krediet.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 27-08-2003 8:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 21:07 schreef Leviathanica het volgende:
Verval en ik wachten al bijna 2 maanden op No Colours, en het geld is wel aangekomen, daar hebben we mail over gehad.
Maar als je vraagt naar de bestelling zelf mailt 'ie niet terug.


Bij mij ook zo. Eerst mailen dat je geld er is, en vervolgens niks meer weten. Terwijl ik toch al jaren bij m koop (ondanks de geruchten). Beetje jammer, gaat toch om zes lp's


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-08-2003 8:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 27 augustus 2003 8:07 schreef Gangrad het volgende:
Bij mij ook zo. Eerst mailen dat je geld er is, en vervolgens niks meer weten. Terwijl ik toch al jaren bij m koop (ondanks de geruchten). Beetje jammer, gaat toch om zes lp's

Zeker jammmer ja, maar krijg je uiteindelijk wel je bestelling?
Ik maak me een beetje zorgen, het gaat wel om 90 pleuro.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-08-2003 18:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind dat Compact Mail er wel heel lang overdoet voor dat een bestelling binnen is. Ik had 22 april een bestelling gedaan van 4 cd's. Komen er 3 cd's pas op 6 juni en de laatste kwam pas gisteren. Naja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 29-08-2003 18:46 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 8:07 schreef Gangrad het volgende:
Bij mij ook zo. Eerst mailen dat je geld er is, en vervolgens niks meer weten. Terwijl ik toch al jaren bij m koop (ondanks de geruchten). Beetje jammer, gaat toch om zes lp's


kut, ik zat net te denken om iets te bestellen bij NC, maar als ik dit zo hoor... dan laat ik het denk ik zitten.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2003 21:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 augustus 2003 18:46 schreef panzerfaust het volgende:
kut, ik zat net te denken om iets te bestellen bij NC, maar als ik dit zo hoor... dan laat ik het denk ik zitten.

Ja, inderdaad!
De bestelling van Verval en mij is nog steeds niet binnen...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 31-08-2003 21:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Mij werd gemaild dat mijn geld nooit was aangekomen, terwijl hij eerst zei dat ie gewoon nog op een lp zat te wachten. Ik raad een ieder aan hier niet meer te bestellen, ondanks de interessante mailorder.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2003 21:38 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2003 21:27 schreef Gangrad het volgende:
Mij werd gemaild dat mijn geld nooit was aangekomen, terwijl hij eerst zei dat ie gewoon nog op een lp zat te wachten. Ik raad een ieder aan hier niet meer te bestellen, ondanks de interessante mailorder.

Shit, wat een oplichter, Verval had een mail gehad dat het geld binnen was.
Echt vals van die klootzak om op deze manier mensen op te lichten.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Galspuwer
In den Ghoot by Kaerschlight
Usericon van Galspuwer
Posted 03-09-2003 15:14 by Galspuwer Wijzig reactieProfiel van GalspuwerQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 19:42 schreef Verval het volgende:
Hoe lang duurd dat wachten bij No colours wel niet. Ik heb ruim een maand geleden een bestelling gedaan en nog regelmatig gemaild met Steffen maar ik krijg al 1,5 week geen reply meer en nog steeds niks binnen!!!


Ik heb een maand geleden vier cd's besteld bij No Colours, nog steeds niks gezien, en elke keer als ik bel zegt die eikel dat ik terug moet mailen met de bestelling, maar ik heb nog steeds geen reply gekregen


Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-09-2003 19:09 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Wat probeerd die vent te flikken!!! Haat hij gewoon Nederlanders of gaat hij echt met iedereen zo om???

Ohja nog steeds geen mail en/of bestelling binnen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 03-09-2003 19:16 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

oh ja, ik mocht ook zo'n 3,5 maand wachten op no colours. Gewoon VEEL mailtjes sturen van....

Ik zit nu te wachten op een bestelling van Christhunt Productions....


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-09-2003 19:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Pff ik bestel gewoon bij The End Records. Zit in amerika maar het duurt nooit langer dan twee weken...


Zenial


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-09-2003 21:29 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:37 schreef Zenial het volgende:
Pff ik bestel gewoon bij The End Records. Zit in amerika maar het duurt nooit langer dan twee weken...


Die zijn goedkoop, snel en compleet. M'n cd's kwamen jammergenoeg wel vernaggeld aan.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-09-2003 21:48 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 september 2003 19:37 schreef Zenial het volgende:
Pff ik bestel gewoon bij The End Records. Zit in amerika maar het duurt nooit langer dan twee weken...


grappig:

This week's highlights!


MARCEL COENEN - Guitar Talk





Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-09-2003 22:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 september 2003 21:29 schreef filosofem het volgende:
Die zijn goedkoop, snel en compleet. M'n cd's kwamen jammergenoeg wel vernaggeld aan.

Heb ik nog nooit meegemaakt


Zenial


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 19-11-2003 18:43 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Een vraag.

Bij No-Colours, staat er een Destruction old bandphoto TS bij.

Heeft iemand een plaatje daarvan of iets dergelijks?

[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 19-11-2003 18:43]


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 19-11-2003 19:42 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

heb jaaarrreeennn voor een godvermogen bij de LARGE besteld maar heb een jaar terug gebeld dat ik hun boek niet meer ontvangen wil,ik had toen ,zoals gewoonlijk,een hele bestelling shirts ,cd;s en een paar stickers besteld,kreeg ik eerst bericht dat meer als de helft nog besteld moest worden en nog niet bij hun binnen was(waarom zetten ze het dan wel in hun catalogus???)maar goed dat kan gebeuren,dus ik weken wachten,en ja hoor een pakketje van de large,maar het was wel een heeel klein pakketje,wat bleek?hadden ze alleen de 3 stickertjes in voorraad en de rest moest ik later nog maar es proberen!!dus moest ik voor 3 klotestickers van n eurotje per stuk ofzo iets van 4 euro verz en adminstr. kosten betalen!!!Ik kwaad opgebeld dat ik dit geen stijl vond als vaste klant zijnde(vanaf de 2de large!!)zei die eikel dat als ik t er niet mee eens was ik maar ergens anders mn shirts moest bestellen,GVD en toen nog een brief gestuurd maar daar heb ik ook nooit antwoord op gehad,ASSHOLES,ik hoop dat ze snel failliet gaan!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-11-2003 23:23 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:16 schreef istharol het volgende:
oh ja, ik mocht ook zo'n 3,5 maand wachten op no colours. Gewoon VEEL mailtjes sturen van....

Ik zit nu te wachten op een bestelling van Christhunt Productions....


Christhunt is heel goed!!! Nooit problemen mee, hebben altijd goede correspondentie. Duurt soms wel even voordat je pakketje binnen is, maar zeker binnen een maand (meestal 2 weken of zo). Wel van te voren even vragen of alles op voorraad is!


Op je knie en pijp voor genade!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-11-2003 10:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 november 2003 18:43 schreef metal blade het volgende:
Een vraag.

Bij No-Colours, staat er een Destruction old bandphoto TS bij.

Heeft iemand een plaatje daarvan of iets dergelijks?

Lees dit topic eens door. Ik zou niet meer bestellen bij No Colours als ik jou was


Zenial


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 20-11-2003 11:56 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 10:35 schreef Zenial het volgende:
Lees dit topic eens door. Ik zou niet meer bestellen bij No Colours als ik jou was


Dat weet ik ook wel.

Ik vroeg om een plaatje.


puist
Usericon van puist
Posted 20-11-2003 20:43 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

Bestel al een aantal jaren bij No Colours en heb nog nooit problemen gehad. Mijn bestellingen altijd nog binnen een aantal weken bezorgd
1 keer heeft het langer geduurd omdat 1 cd niet op voorraad was en Steffen deze moest bestellen. 2 weken later kreeg ik een mail van hem dat het nog langer zou duren en of ik misschien wat anders wou kiezen. Gedaan en binnen een week werd het pakket bezorgd


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-12-2003 23:54 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Heeft iemand ervaring met mailorders bij Season of Mist? Wil daar namelijk wat bestellen, aangezien hetgene dat ik zoek daar nog wel in voorraad is...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-12-2003 0:07 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Verbeter me maar als ik fout zit, maar is No Colours ook niet een bedenkelijk label? Ik bedoel, een aantal bands die daar op zitten hebben nogal een levensvisie die ik niet deel. Aangezien het label ook No Colours hee, heb ik het idee dat die ook wel eens dezelfde levensvisie kunnen hebben.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-12-2003 0:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 december 2003 0:07 schreef Henke het volgende:
Verbeter me maar als ik fout zit, maar is No Colours ook niet een bedenkelijk label? Ik bedoel, een aantal bands die daar op zitten hebben nogal een levensvisie die ik niet deel. Aangezien het label ook No Colours hee, heb ik het idee dat die ook wel eens dezelfde levensvisie kunnen hebben.


Ik dacht die geeft wel even een goeie mailorderreclame door


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2003 0:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 23:54 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Heeft iemand ervaring met mailorders bij Season of Mist? Wil daar namelijk wat bestellen, aangezien hetgene dat ik zoek daar nog wel in voorraad is...
Geen ervaring mee maar lijkt mij betrouwbaar. Hebben un naam hoog te houde, o.a.: mayhem, carpathian forest, meridian.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen