IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lelijke auto's Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 27-11-2002 12:50 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Er zijn al topics geweestover mooie auto's enwat voor auto's iedereen rijdt. Maar toen ik op zoek was naar een ootootje,heb ik ook een hoop lelijks op de weg gezien. Bijvoorbeeld:

de multipla
de yaris
de micra

Kom, en laat ons meegenieten van uw weggruwelen!


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 27-11-2002 12:52 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

heb hellaas geen plaatje maar heb gister in een suzuki alto gezeten, wat een vuile skijtbak!!!
veels te klein ziet er niet uit en maakte een herrie waar de radio niet tegen op kon!!


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 27-11-2002 12:54 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Panda, Alto, Swift, Fiesta, citroen ax, bx, xantia, enz, er zijn genoeg lelijke auto's op de weg. veel mensen rijden deze kleine lelijke auto's omdat ze zeer goedkoop zijn, de auto's die mensen mooi vinden zijn meestal veel te duur.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 27-11-2002 12:57 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 12:54 schreef Dark_child het volgende:
Panda, Alto, Swift, Fiesta, citroen ax, bx, xantia, enz, er zijn genoeg lelijke auto's op de weg. veel mensen rijden deze kleine lelijke auto's omdat ze zeer goedkoop zijn, de auto's die mensen mooi vinden zijn meestal veel te duur.

jij snapt t


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 27-11-2002 13:01 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

tuurlijk snap ik het, ben nu nog 17 maar als ik straks mn rijbewijs heb maakt t mij niet echt veel uit wat voor auto ik riijd het gaat er dan om dat ik tijdelijk een goedkope auto heb en effe wat ken sparen voor wel een mooie auto, het zal dan wel geen panda, alto, swift of een feest worden omdat die auto's gewoon zeer onveilig zijn, maar een bx is een leuk autotje om in te bveginnen en niet duur, k zie daarna wel verder wat voor auto ik koop, zit te denken aan en oude lijkwagen (USA) maar dat is voorlopig nog een beetje te hoog gegrepen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 13:02 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik vind die nieuwe Chrystlers super lelijk.... bah


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2002 13:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:01 schreef Dark_child het volgende:
tuurlijk snap ik het, ben nu nog 17 maar als ik straks mn rijbewijs heb maakt t mij niet echt veel uit wat voor auto ik riijd het gaat er dan om dat ik tijdelijk een goedkope auto heb en effe wat ken sparen voor wel een mooie auto, het zal dan wel geen panda, alto, swift of een feest worden omdat die auto's gewoon zeer onveilig zijn, maar een bx is een leuk autotje om in te bveginnen en niet duur, k zie daarna wel verder wat voor auto ik koop, zit te denken aan en oude lijkwagen (USA) maar dat is voorlopig nog een beetje te hoog gegrepen

Heb er zo es eentje gratis weten staan, zat wel geen blok in ofzo...en ik had er toen de centjes niet voor om ergens zo'n motor te kopen

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-11-2002 13:05]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 27-11-2002 13:07 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Ik heb ze ook wel eens zien staan, maar tja zonder geld wordt het toch niets en vaak moet je ze ook nog opknappen en dat kost ook best wel wat dus ik wacht wel tot ik geldt heb om daar aan te beginnen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 27-11-2002 13:13 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik vind bijna elke auto lelijk


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 13:15 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

nope zijn genoeg mooie !!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 27-11-2002 13:16 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:15 schreef Triple-Dan het volgende:
nope zijn genoeg mooie !!


Mwah, ik houd niet van auto's...zijn wel een paar leuke modellen enzo, maar doe mij maar gewoon een ouwe bak waarop je 100.000 stickers enzo plakt...veel leuker


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2002 13:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Alleen Donkervoort's zijn vet.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 13:18 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 27 november 2002 13:16 schreef ilyc het volgende:
Mwah, ik houd niet van auto's...zijn wel een paar leuke modellen enzo, maar doe mij maar gewoon een ouwe bak waarop je 100.000 stickers enzo plakt...veel leuker


Tja dat is jou keuze....ik kies daar dus niet voor...


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 27-11-2002 13:21 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:18 schreef Triple-Dan het volgende:
Tja dat is jou keuze....ik kies daar dus niet voor...



Dat had ik al begrepen

Maar oude auto's vind ik vanuit een retrospectief opzicht nog weleens cool


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 27-11-2002 13:25 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht



met0l!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 13:25 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

doe mij maar een BMW 8 serie hoor hahahah


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 27-11-2002 13:28 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

BMW zijn opzich leuke auto's alleen heb ik er een hekel aan dat mensen die een BMW rijden hun BMW koesteren en 9 v/d 10 keer glimen ze, een BMW moet niet glimmen die moet gebruikt worden mogen wel wat krassen op zitten.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2002 13:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:16 schreef ilyc het volgende:
Mwah, ik houd niet van auto's...zijn wel een paar leuke modellen enzo, maar doe mij maar gewoon een ouwe bak waarop je 100.000 stickers enzo plakt...veel leuker

Da's helemaal waar,
K heb wel geen foto van de achterkant online (met stickers ) maar ja

En ja , hij stond al in een ander topic te roesten....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2002 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 12:54 schreef Dark_child het volgende:
Panda, Alto, Swift, Fiesta, citroen ax, bx, xantia, enz, er zijn genoeg lelijke auto's op de weg. veel mensen rijden deze kleine lelijke auto's omdat ze zeer goedkoop zijn, de auto's die mensen mooi vinden zijn meestal veel te duur.

HEY DON'T FOCVK WITH THE BX !!

Die auto is met kauwgom te repareren !


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-11-2002 13:38 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:36 schreef Jenje het volgende:
HEY DON'T FOCVK WITH THE BX !!

Die auto is met kauwgom te repareren !


ai...

gewoon toyota kopen, heb je niks te repareren


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2002 13:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 12:54 schreef Dark_child het volgende:
Panda, Alto, Swift, Fiesta, citroen ax, bx, xantia, ......

Hey How, zit je daar te doelen op ouwe fiësta's?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 27-11-2002 13:51 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:39 schreef Gunman het volgende:
Hey How, zit je daar te doelen op ouwe fiësta's?


Jha So? smaken verschillen ik vind het een lelijke goedkope onveilige auto, dat wil niet zeggen dat jij t met mij eens moet zijn, dat je je aangesproken voelt omdat ik het een klote wagen vind kan ik niets aan doen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 27-11-2002 14:16 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

de nieuwe renault megane is lelijk net een maan mobiel


defende nos in proelio


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-11-2002 14:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Nissan Sunny

Deze auto is zo stompzinnig lelijk en burgelijk, dat hij dan ook het oudste(!) publiek aantrekt van alle auto's op de markt...

Spot een Sunny en bekijk zijn eigenaar...


Dear dirty delightful old drunken old days


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 27-11-2002 14:30 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 14:16 schreef lord of darkness het volgende:
de nieuwe renault megane is lelijk net een maan mobiel


De nieuwe ontwerpen renault zijn meetsal appart, je vind ze dan ook of erg mooi en echt helemaal niet, ik vind het dus helemaal niets


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-11-2002 14:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 13:02 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik vind die nieuwe Chrystlers super lelijk.... bah


Die PT cruiserkes van Crysler...?? Ik wil er zo één!!! Een zwarte met geblindeerde ramen enzo


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen