IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Overkill Vorige pagina | Volgende pagina
SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 08-07-2003 21:04 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

ik rechts

en toen zwankelde ik wa naart midden en dan weer terug naar rechts...

muahahhaha

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-01-2005 1:18 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

het is echt weer tijd voor OVER KILL live!!
wat een waanzinnige beuk band is dat toch!
morgen die dvd nog es bekijken

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-01-2005 7:30 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Zit meer te wachten op het nieuwe studio album ook vroeg dit jaar!

Sar'Goth the Warlock
Posted 10-01-2005 13:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik ze liever live dan een nieuw album, maar gelukkig geld voor OVER KILL een stortvloed aan promotie optredens met ieder nieuw album op die DVD ook schitterend, dat ze in ongeveer 20 jaar 2000+ optredens hebben gedaan.

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-01-2005 18:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

OVERKILL Singer Discusses New Album 'ReliXIV' - Jan. 11, 2005

Eagle Rock/Spitfire Records has set a March 22 North American release date for the new OVERKILL album, "ReliXIV".

With 2005 marking the 20-year anniversary of their first record-deal signing, and 14 full-length studio albums under their belt, OVERKILL continue to present high-quality, no-frills, solid working-class thrash on their latest album. "We're the real deal, and always have been," states vocalist Bobby "Blitz" Ellsworth. "We feel that we have a common ground with our fans and we understand where they are coming from and in turn they understand us."

"ReliXIV" is entirely self-produced by the band. "We've been putting out records for a while now and we've been paying attention. By now, we know how to do it ourselves," says Blitz. "We wanted a dirty sound. We don't want something that is over-produced. I think that in 2005, less can be more, it's performance vs. process. We just push the record button and it all comes out. We try to bring the same attitude to the record as we do on stage."

The core creative team of Ellsworth and bassist D.D. Verni has kept OVERKILL rolling fast and hard for over 20 years. "D.D. builds the house and I put the roof on," says Blitz. "When you listen to an OVERKILL record, you can recognize the band before I even open my mouth. I just put the icing on the cake."

In regard to the metal scene and image today, Blitz says, "I've always thought the devil is more dangerous when you can't recognize him. Metal is extreme, the more the better, but you have to do it tastefully." OVERKILL live up to their own standards, rather than mimicking and following in others' footsteps: e are a listening band. We are always aware of what else is going on in the music world, and I'm sure it influences us, but we have to make ourselves happy, and do what we think is best. Change in music is a good thing and this record is about where we're headed and where we've been. It's introspective and personal. I'm not trying to make a big political statement, just saying what I feel."

With the closing track, "Old School", OVERKILL's ode to their early days in the business, it becomes clear that this band have paid their dues and still know how to enjoy themselves. Blitz says, "We actually got (hard rock radio personality) Eddie Trunk and George Parente, who used to manage us and ran L'Amour (the infamous club in Brooklyn that helped put OVERKILL on the map) to appear on that song. It's about where we started. It takes us back to our punk rock days. I remember pogoing to the RAMONES before I was stage diving with SLAYER." This nod to their past has always been a part of OVERKILL: building something new, while never abandoning what they already have built. "We have made an unwitting, unknowing progression without forgetting our roots."

"ReliXIV" track listing:

01. Within Your Eyes
02. Love
03. Loaded Rack
04. Bats In The Belfry
05. A Pound Of Flesh
06. Keeper
07. Wheelz
08. The Mark
09. Play The Ace
10. Old School

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Sar'Goth the Warlock
Posted 11-01-2005 19:05 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ben wel enigzins benieuwd, blitz klinkt in ieder geval veelbelovend (oude sound, geen gelul maar thrashen!).

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 11-01-2005 20:51 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

OVER KILL wat een fucking gave band is dat toch. Ik kan wel blijven luisteren naar die live plaat van ze: WRECKING YOUR NECK!

En ze beuken nog steeds!
hulde!

zzz

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-02-2005 9:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Verdomme wat een pareltje: ReliXIV
er is niks teveel gezegt : dit is gewoon weer ouderwets groovy beuken&THRASHEN!

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 03-02-2005 11:35 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Blitz is King!!!

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-02-2005 12:14 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ik moet em nog steeds horen!!

zzz

Sar'Goth the Warlock
Posted 04-02-2005 13:37 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

die nieuwe beukt wel.. ok dat klopt, maar niet zoals ie volgens overkill zelf zou moeten beuken, back to the roots?? back to necroshine zeker?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 05-02-2005 19:22 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hey Daan pass dat ding mijn kant eens op!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 05-02-2005 20:25 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

OEW..!!!! Elimination
Auuuuuuw..! Elimination...

Geen juiste verzamelaar zonder Elimination

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 27-02-2005 16:44 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

RelixIV heerscht, THRASHH!!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 27-02-2005 17:31 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik ken/heb alleen nog Feel The Fire, maar dat is een gigantische rosplaat!

Higher! Higher! Feel the fire!
She burns at the stake like a witch!
Kill her! Slash her, slit her thoat!
There's nothing I dispise more... than a bitch!!!
Burn her tonight!
Run, hide from the Demon's fate,
To late, the fire is lit!!!

Jullie zijn allemaal negers!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-02-2005 19:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen Killbox 13, gave plaat is dat! Ben dus wel benieuwd naar de nieuwe

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 27-02-2005 19:43 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Years of Decay.

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-02-2005 9:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2005 19:40 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb alleen Killbox 13, gave plaat is dat! Ben dus wel benieuwd naar de nieuwe

dat is een kutplaat man

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 28-02-2005 11:55 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

WFO

zzz

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-02-2005 12:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

De nieuwe zal snel op mijn deurmat ploffen.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-02-2005 12:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Die nieuwe blaast IMO heel veel recente metalplaten totaal weg! alleen de productie klinkt een beetje "budget" maar niet slecht...gitaargeluid is erg digitaal ik haat dat als gitarist zijnde....

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 28-02-2005 12:24]

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-02-2005 14:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 9:14 schreef Orion het volgende:
dat is een kutplaat man

De productie had iets 'voller' en rauwer gemogen maar toch vind ik het een lekkere standaard, maar gave plaat van een prima band. Devil, by the tail!!!!!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-02-2005 18:11 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ja Killbox is zeker nietg hun zwakste release...ik vond hem erg goed toen hij uitkwam miste alleen een beetje de echte thrashers op die plaat!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 28-02-2005 22:03 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Nieuwe plaat is wel ok ja. Alleen mag het, zoals enforcer al zei, wat "ouder" klinken allemaal. ik vind dat digitale geluid ook niet alles. Maargoed desondanks geen slechte schijf!

zzz

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-03-2005 13:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Lekker schijfje!

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com