IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Judas Iscariot Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2004 19:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Je hebt wel dit op je pagina staan, Zenial. "Warning: The copyright of these lyrics and pictures remains with the authors.
If any of the authors doesn't want something to be featured on this page then just contact me and I'll remove it..."
En het mailtje blijkt echt van de heer A. afkomstig te zijn, dus je zou je aan je woord moeten houden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-09-2004 22:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Klopt ja. De heer Akhenaten heeft wel het copyright op de lyrics en plaatjes enzo. Nu heb ik wel geen JI lyrics op mn site staan maar denk toch wel dat ik de info maar beter wel weg kan halen...


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2004 22:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Je kan de plaatjes en lyrics verwijderen daar heeft hij inderdaad een copyright op.

De algemene info zou ik gewoon er op laten. Daar berust namelijk geen copyright op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 0:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een spannende verhalen in dit topic

weet iemand waar Akhenaten nu mee bezig is?


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-06-2006 0:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik hoop op drum en gitaarles


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 0:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2006 0:26 schreef Argh het volgende:
ik hoop op drum en gitaarles



drumles kan hij wel gebruiken ja



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2007 15:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En mijn JI collectie groeit.
Toen ik vannacht in lichtelijk beschonken toestand thuis kwam vond ik een 'Dethroned, Conquerd and Forgotten' en een 'The Cold Earth Slpet Below' CD.
Nou kende ik DCaF al omdat ik'm jaren gelden eens geluisterd had. En ik herinnerde mij die CD als kut, bagger, ruis en onsamenhangend, maar voor de verzameling toch maar aangeschaft (2e hands, paar pleuro). Maar tering, wat is dat een tof, stoer mini CDtje zeg. Wat harder en afwisselender dan het meeste Judas Iscariot werk. Weinig sfeer maar gewoon lekker ruig werk.
Hulde!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 07-01-2007 0:59 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

De pagina op de site van Zenial is trouwens nog steeds operationeel. Hoe staat het nou met deze soap? Heeft Zenial nu dagelijks contact met de heer A.? Oehhhh, wat spannend.


Op je knie en pijp voor genade!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-01-2007 2:37 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik vernam nog een mooi gerucht over A., namelijk dat het eigenlijk een rijkeluiszoontje zou zijn, en hij door zijn familie onterfd zou worden als hij 'dat domme gedoe' met zijn bandje niet onmiddelijk zou stoppen.

In hoeverre dit in overeenstemming is met de realiteit is natuurlijk discutabel, desalniettemin is Judas Iscariot een behoorlijk slecht en overbodig project. Ik bedoel, die drums op "Distant In Solitary Night", doe me een lol. :')

Alleen "Heaven in Flames" en "Dethroned, Conquered and Forgotten" zijn behoorlijk goed, verder is het iets teveel gehyped.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-01-2007 3:44 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-01-2007 13:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Jep, zo gaan die dingen. Mooi verhaal.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-01-2007 16:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 2:37 schreef nuclearwarfare het volgende:

Ik vernam nog een mooi gerucht over A., namelijk dat het eigenlijk een rijkeluiszoontje zou zijn, en hij door zijn familie onterfd zou worden als hij 'dat domme gedoe' met zijn bandje niet onmiddelijk zou stoppen.

In hoeverre dit in overeenstemming is met de realiteit is natuurlijk discutabel, desalniettemin is Judas Iscariot een behoorlijk slecht en overbodig project. Ik bedoel, die drums op "Distant In Solitary Night", doe me een lol. :')

Alleen "Heaven in Flames" en "Dethroned, Conquered and Forgotten" zijn behoorlijk goed, verder is het iets teveel gehyped.

LOL @ laatste twee alinea's


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-01-2007 20:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dat Judas Iscariot, te, gehyped is neemt niet weg dat Nuclearwarfare stront in zijn oren heeft.
'Distant in Solitary Night' heh, Kevin, dat is nou muziekale expressie van de bovenste plank.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 08-01-2007 20:45 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Heaven in flames is geniaal.
Het maakt me echt niks uit wat de beste man allemaal heeft uitgespookt in zijn leven, hij blijft geniaal.
Bedankt voor de grote bump van de post kwelgeest. Ik heb weer een paar cdtjes toe te voegen aan mijn nog te kopen cd lijst. ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2007 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heaven in flames is idd geniaal


signature


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-01-2007 10:41 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb nog wat vinyl te koop van Judas iscariot...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


R.
Usericon van R.
Posted 09-01-2007 13:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Tevens is er anno 2007 vernomen dat heer A. samen met de ijslandse rock-groep heeft meegewerkt. Ijslandse rock-groep, hoor ik daar een Sigur Ros? Juistem.

De clean vocalen van A. zijn o.a te horen op het nummer Starálfur en hoppipolla afturabak.

Dit is o.a een verklaring voor het feit dat ie opeens van de aardbodem is verdwenen. Hij heeft heden een huisje in ijsland om in het geheim samen met deze rock formatie liedjes uit te brengen onder het pseudoniem "Räkano".

Bron
Sigur Ros interview #23 in het Höjlahiv muziekblad van 12-12-06


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2008 17:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

WAT??????


daarnaast even zeggen dat de Judas Iscariot tribute best goed is,

Leviathan, Xasthur en nog van die Michelins


signature


R.
Usericon van R.
Posted 08-02-2008 18:26 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2008 17:53 schreef Hypnos het volgende:
WAT??????



:')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2008 18:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb 'Distant in Solitary Night' weer eens aan staan en ik moet zeggen dat ik echt kan genieten van die plaat. Gave, epische gitaarmelodieën en een perfecte desolate sfeer. De perfecte soundtrack voor een tocht door een van de meest verlaten orden op aard.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-05-2008 21:03 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Van de week nog eens mijn JI-verzameling beluisterd. Distant in Solitary Night blijft mijn favoriete album van Judas Iscariot.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-05-2008 21:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm, die ken ik dus nou net niet, heb alleen heaven in flames en dethroned...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-05-2008 21:06 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Zeker de moeite waard om te checken!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-05-2008 21:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hoe is het drumwerk daar? Dat vind ik nl. nogal het zwakke punt op die andere 2 platen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2008 13:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2008 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hoe is het drumwerk daar? Dat vind ik nl. nogal het zwakke punt op die andere 2 platen.
Tikje simpel en rommelig, maar niet dramatisch en dat hoort eigenlijk toch ook wel een beetje bij J-I. Zelf heb ik alle cd-releases en ik draai eigenlijk slechts 'Distant...' en 'Dethroned...' met regelmaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen