IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Monty Python en co. (Engelse comedy topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-04-2004 22:56 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe!
Die aflevering dat die Duitsers komen


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-04-2004 22:57 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 22:56 schreef ouwe het volgende:
Hehe!
Die aflevering dat die Duitsers komen

Dat is Fawlty Towers ook erg goede serie trouwens!!

edit: is dat trouwens ook een "onderdeel" van Monty Python?

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 06-04-2004 22:57]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2004 22:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

"allright lets call it a draw"

maar was hier niet een ander topic voor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-04-2004 22:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 22:57 schreef ElitE het volgende:
"allright lets call it a draw"

maar was hier niet een ander topic voor

is gesloten

Monty Python verdient een eigen topic verdomme!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2004 23:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/


nu zie ik het, tering die heb ook geen gevoel voor humor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-04-2004 23:06 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht


   Son of uther pentdragon
   King of the britains
   Defeater of the saxons
   Ruler of all england!

  I am arthur and this is my loyal servent patsy...




I am the 1%.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2004 23:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 april 2004 22:57 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Dat is Fawlty Towers ook erg goede serie trouwens!!

edit: is dat trouwens ook een "onderdeel" van Monty Python?


Nee het is een op zichzelf staande serie; de link is John Cleese die een Python is en z'n vrouw Connie Booth (de serveerster) die wel eens een gastrol in Monty Python vervulde.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2004 23:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-04-2004 23:16 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 23:14 schreef Mutilator het volgende:
Nee het is een op zichzelf staande serie; de link is John Cleese die een Python is en z'n vrouw Connie Booth (de serveerster) die wel eens een gastrol in Monty Python vervulde.

Inderdaad, die zag ik ook terug in Holy Grail (die Connie Booth).

Dacht al wel dat het niet bij Monty Python hoorde, maar het zou altijd kunnen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2004 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 april 2004 23:16 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Inderdaad, die zag ik ook terug in Holy Grail (die Connie Booth).

Dacht al wel dat het niet bij Monty Python hoorde, maar het zou altijd kunnen.


Yeah ik snap wat je bedoelt; zo zijn er meer films met Pythons dan de 3 bekende (Grail, Meaning, Brian) waaronder Clockwise, Romance with a double bass, Time Bandits, Splitting heirs, Erik the Viking etc etc.

De Pythons zijn toen Graham Chapman stierf uit elkaar gegaan en toen is John Cleese verder gegaan met Fawlty Towers en ging Terry Gilliam verder met regisseren (oa 12 monkeys), ging Michael Palin 'From pole to pole' reizen maken etc etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-04-2004 1:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-04-2004 0:21 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hey, kent iemand die sketch met mister Hilter? Die staat bij mij met stip op nr 1, jezus wat heb ik mij daarom bescheurd


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2004 0:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb afgelopen week een 3 DVD gekocht met alles van Fawlty Towers (12 afleveringen). Wat is dit toch ontzettend hilarisch!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-04-2004 2:09 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 6 april 2004 23:25 schreef Mutilator het volgende:
Yeah ik snap wat je bedoelt; zo zijn er meer films met Pythons dan de 3 bekende (Grail, Meaning, Brian) waaronder Clockwise, Romance with a double bass, Time Bandits, Splitting heirs, Erik the Viking etc etc.

De Pythons zijn toen Graham Chapman stierf uit elkaar gegaan en toen is John Cleese verder gegaan met Fawlty Towers en ging Terry Gilliam verder met regisseren (oa 12 monkeys), ging Michael Palin 'From pole to pole' reizen maken etc etc.


Sorry, maar dat klopt niet helemaal... Chapman overleed rond 1985 terwijl Fawlty Towers van 1974 is... En meaning of life is van 1983.. En daar speelt Chapman nog in mee.. Python stopte al in 1971 maar kwamen voor films en andere projecten zoals "Live at the Hollywood Bowl 1982 en Yellowbeard uit 1983 met Chapman als Yellowbeard..

Timebandits is geen officiele pythonfilm, Eric the viking ook niet.. Eigenlijk is de Meaning of life de laatste echte pythonfilm

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 07-04-2004 2:10]


Een kleine snol zit zo vol.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-04-2004 2:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dood aan engelse "humor"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2004 2:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 april 2004 2:09 schreef SkinPeeleR het volgende:
Sorry, maar dat klopt niet helemaal... Chapman overleed rond 1985 terwijl Fawlty Towers van 1974 is... En meaning of life is van 1983.. En daar speelt Chapman nog in mee.. Python stopte al in 1971 maar kwamen voor films en andere projecten zoals "Live at the Hollywood Bowl 1982 en Yellowbeard uit 1983 met Chapman als Yellowbeard..


Thanks voor de info! Dus ze waren officieel al gesplit maar kwamen na 1971 nog wel eens bij elkaar om een film op te nemen of een theater show te doen. 'T is een beetje verwarrend om dat stoppen te noemen want films als A fish called wanda & de opvolger zijn nog relatief recent.

quote:
Timebandits is geen officiele pythonfilm, Eric the viking ook niet.. Eigenlijk is de Meaning of life de laatste echte pythonfilm


Dat bedoelde ik ook; stipte het misverstand ivm die films aan maar was niet zo duidelijk.

quote:
Op 7 april 2004 2:22 schreef MBMarduk het volgende:
Dood aan engelse "humor"


Jij houdt niet van humor?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-04-2004 9:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Monty Python is erg goed idd, maar je hebt ook nog "not the nine o'clock news, the fast show, the young ones, men behaving badly, bottom, coupling, absolutely fabulous enz enz... deze heerschen echt de pan uit


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-04-2004 10:23 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 april 2004 2:22 schreef MBMarduk het volgende:
Dood aan engelse "humor"


sukkel, Is nivo van Naked gun hoog genoeg? Of ben jij meer zo'n Kees & Co type??


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-04-2004 10:24 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 april 2004 9:01 schreef DaVinz het volgende:
Monty Python is erg goed idd, maar je hebt ook nog "not the nine o'clock news, the fast show, the young ones, men behaving badly, bottom, coupling, absolutely fabulous enz enz... deze heerschen echt de pan uit


Filthy Rich & Catflap.. Trés perverso daughta


Een kleine snol zit zo vol.


Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 07-04-2004 10:35 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

Ik vind Monty Python's "A Fish called Wanda" echt geweldig, masterlijke film.
M'n vader spaart Monthy Python en andere Engelse humor, zoals Fawlty Towers, v.a. van Rowan Atkinson, Young Ones, Monty Python Flying Circus, Blackadder, en hij heeft alle Laurel and Hardy's, maar dat vind ik wat minder.


Suck on this


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-04-2004 10:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 0:21 schreef BARABAS het volgende:
Hey, kent iemand die sketch met mister Hilter? Die staat bij mij met stip op nr 1, jezus wat heb ik mij daarom bescheurd


Die staat bij mij ook zeer hoog op m'n lijst.

Op de fiets propaganda lopen verkondigen, en in een speech claimen dat het naburige dorp eigenlijk historisch bij zijn dorp hoort.. Zeker voor die tijd moet dat toch een gewaagde sketch zijn geweest..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-04-2004 11:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Life of Brian gaat opnieuw in de amerikaanse bioscopen draaien als tegengas voor The passion of the christ.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 09-04-2004 20:29 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

quote:
Op 7 april 2004 10:56 schreef Daops het volgende:
Die staat bij mij ook zeer hoog op m'n lijst.

Op de fiets propaganda lopen verkondigen, en in een speech claimen dat het naburige dorp eigenlijk historisch bij zijn dorp hoort.. Zeker voor die tijd moet dat toch een gewaagde sketch zijn geweest..


Die is echt leuk, maar mijn favorieten blijven toch echt de Spanish Inquisition (nobody expects the spanish inquisition) en Spam (I don't like spam!!!!)


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 09-04-2004 22:45 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Hitler On Ice moet op tv komen.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 10-04-2004 0:34 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Kent iemand 'The meaning of life'? Of ben ik nu weer scheel?

Deze film heerscht!


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 10-04-2004 0:39 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Inderdaad, deze film hadden jullie al genoemd. Ach, het is laat en Hertog Jan heeft zijn werk ook al weer gedaan.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-04-2004 1:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 april 2004 10:35 schreef Colcothar het volgende:
Ik vind Monty Python's "A Fish called Wanda" echt geweldig, masterlijke film.
M'n vader spaart Monthy Python en andere Engelse humor, zoals Fawlty Towers, v.a. van Rowan Atkinson, Young Ones, Monty Python Flying Circus, Blackadder, en hij heeft alle Laurel and Hardy's, maar dat vind ik wat minder.


relaxte pa heb jij


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen