IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Metal shirts Volgende pagina
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-07-2002 23:12 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ik zoek metalshirts voor mijn verzameling ik heb er nu 35 (oa metallica(oude),slayer,marduk,destruction,salousius god's,immortal,morbid angel enz enz)
het maakt me niet uit of ze 2de hands ofzo zijn als ze er maar een beetje redelijk uitzien geen gaten en niet al te verwassen.
(het is niet dat ik zo arm ben maar ik zie nooit echt leuke shirt's dus heb je en doe je er niks meer mee mail me ff!!!!

geen nu-metal shirt's

heb erg belang bij satanistishe teksten en symbolen die hebbe mijn voorkeur maar goed ik hoor het wel mail me maar!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-08-2004 11:50]


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-07-2002 23:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb helaas niks voor je maar bij displeased hebben ze toch best wel toffe shirt's? (o.a. messiah, possessed etc etc)


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-07-2002 23:16 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:16 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb helaas niks voor je maar bij displeased hebben ze toch best wel toffe shirt's? (o.a. messiah, possessed etc etc)
is daar ook een site van??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2002 23:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2002 23:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:16 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
is daar ook een site van??


je bent wel erg veel bezig met niet nu-metal zijn he, als je nou gewoon je zelf bent zonder dat je daarvoor zoveel moeite voor doet, misscchien een idee?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-07-2002 23:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:18 schreef ghoulliette het volgende:
je bent wel erg veel bezig met niet nu-metal zijn he, als je nou gewoon je zelf bent zonder dat je daarvoor zoveel moeite voor doet, misscchien een idee?


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-07-2002 23:19 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

heel erg bedankt,maar heeft er niemand iets voor mij in de aanbieding iets wat hij toch nooit meer aandoet en maar wat in de kast ligt


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2002 23:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

12 onderbroeken ...

Ze zijn wel zwart !!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-07-2002 23:20 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:18 schreef ghoulliette het volgende:
je bent wel erg veel bezig met niet nu-metal zijn he, als je nou gewoon je zelf bent zonder dat je daarvoor zoveel moeite voor doet, misscchien een idee?


Zit jij er zo erg mee ofzo !!


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-07-2002 23:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2002 23:19 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
heel erg bedankt,maar heeft er niemand iets voor mij in de aanbieding iets wat hij toch nooit meer aandoet en maar wat in de kast ligt


moet het gratis zijn ofzo?


Oud Vuil.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-07-2002 23:20 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:20 schreef Jenje het volgende:
12 onderbroeken ...

Ze zijn wel zwart !!


hmm.... kaal in de broek dus, jenje


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-07-2002 23:21 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

nee hoor het mag best wat kosten


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2002 23:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:20 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
Zit jij er zo erg mee ofzo !!


voel je je aangevallen??? zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten he. maar je gedrag is erg typisch


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-07-2002 23:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2002 23:21 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
nee hoor het mag best wat kosten


bestel dan gewoon wat, of heb je liever 2de hands ongewassen?


Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-07-2002 23:24 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ja het probleem is het leuke oude spul is nooit meer te koop ,ja ik wil graag de aroma ruiken


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-07-2002 23:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2002 23:24 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ja het probleem is het leuke oude spul is nooit meer te koop ,ja ik wil graag de aroma ruiken


hehheh, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn, die hun dierbare ouwe shirts weg willen doen. kun je beter een kopie zoeken en hopen dat je de mazzel hebt. ikzelf heb wel eens een 2de hands shirt gekocht op een metalmarket, die staan meestal (nog steeds?) op festivals.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2002 23:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oude shirts gaan nietb weg, maar worden in de toekomst muurdecoratie


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-07-2002 23:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2002 23:30 schreef Jenje het volgende:
Oude shirts gaan nietb weg, maar worden in de toekomst muurdecoratie


of gewoon bewaren. hoeveel gaten ook. een shirt gaat niet weg!


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2002 23:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben wel zo stom geweest om een t-shirt weg te doen, effegy of the forgotten van suffacation, aaaaaaaaaaaaaaargh ,misschien moet ik die toch maar terug vragen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-07-2002 1:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oude shirts gaan nooit weg idd.; toen mijn Autopsy - Severed survival shirt meer severed dan survival was heb ik er een mooi poster-achtig dinky van gemaakt


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-07-2002 1:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juli 2002 23:37 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben wel zo stom geweest om een t-shirt weg te doen, effegy of the forgotten van suffacation, aaaaaaaaaaaaaaargh ,misschien moet ik die toch maar terug vragen


Hier is nog een stommerd; heb ooit bij Large Pungent Stench (For god your soul for me your flesh) besteld en kreeg per abuis een guns n' roses; maar was te lui om het terug te sturen binnen de garantieperiode; later spijt spijt!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-07-2002 1:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


G.
Usericon van G.
Posted 05-07-2002 16:36 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ik heb bijna geen (metal)shirts. Ik vidn ze meestal lelijk en zeker voor vrouwen. De 3 die ik wel heb heb ik van de bands zelf gekregen en heb ik een speciale herinnering aan.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-07-2002 16:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb nog een The Cure shirt wat ouder is als mijzelf.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-07-2002 0:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2002 16:41 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb nog een The Cure shirt wat ouder is als mijzelf.


overgenomen ofzo? moet kunnen.

ik heb ook een aparte stapel "cult"shirts die ik heeeeeeeeeel af en toe aan doe.

oa.

carnivore - carnivore (1e lp hoes)
mercyful fate - don't break the oath- usa tour '85
king diamond - '86 fatal portrait live
king diamond - '87 live motörhead/destruction tilburg

etc.


Oud Vuil.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-07-2002 11:24 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 23:12 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
heb erg belang bij satanistishe teksten en symbolen die hebbe mijn voorkeur maar goed ik hoor het wel mail me maar!!


dat komt niet sneu over ofzo


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 11-07-2002 22:37 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Woohoo ik ben so happy
ik heb -voor de eerste keer- iets gewonnen. nl. een trui van blind guardian-a night at the opera door met een prijsvraag mee te doen uit de Aardschok..


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen