IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Probleem met monitor Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 29-11-2002 21:07 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 29 november 2002 21:03 schreef Iskariot het volgende:
Hehe, hammertje tik.

Maar in de consumentengids heb ik gelezen dat bij moderne TFT schermen dit een non-argument is en je recht hebt op een nieuwe.
Ja maar dat recht vervalt als ze dat er overal netjes bij zetten dat je dan geen garantie hebt.

Advies: Gewoon in de winkel kijken of ze allemaal werken. Werken ze niet dan niet kopen!



Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 29-11-2002 21:16 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

bij mij flipt af en toe de geometrie van t beeld en dan staat alles scheef en rond


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 30-11-2002 20:20 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hmm ik heb al vanaf het moment dat ik em kocht problemen met m'n monitor. Om de zoveel maanden gaat het ding net doen alsof het stoned of ladderzat is. Daarmee bedoel ik dat hij in en uit gaat zoomen en de letters gewoon niet meer te lezen zijn. Ik moet dan op de tast op zoek naar het configuratie scherm. Iets met de drivers prutsen, paar keer aan en uit zetten en het ding doet het weer.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-11-2002 21:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

He? Verandert-ie die drivers uit zichzelf dan of zo, als het mis blijft gaan?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-11-2002 21:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 november 2002 20:20 schreef Argentumfeles het volgende:
Hmm ik heb al vanaf het moment dat ik em kocht problemen met m'n monitor. Om de zoveel maanden gaat het ding net doen alsof het stoned of ladderzat is. Daarmee bedoel ik dat hij in en uit gaat zoomen en de letters gewoon niet meer te lezen zijn. Ik moet dan op de tast op zoek naar het configuratie scherm. Iets met de drivers prutsen, paar keer aan en uit zetten en het ding doet het weer.



monitor met een virus, denk'k.

heel weird


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-09-2003 22:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zit een nieuwe monitor uit te zoeken.. (ga een nieuwe pc kopen namelijk) ... wordt waarschijnlijk een goedkopen 19" CRT (van onder de 200 euro) of heel misschien toch een 17" TFT (goedkooopste is 160 euro, maar die is wel erg brak)


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 04-09-2003 22:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Euhm mijn 17" TFT was 850 euro. En dat was de goedkoopste fatsoenlijke ...


this user is dead


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

TFT van 160 euro ...

hmm ..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2003 16:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 16:13 schreef Jenje het volgende:
TFT van 160 euro ...

hmm ..



Ja.. vond het ook vrij belachelijk goedkoop.. was ook de enige, de rest begint zo bij 300 en voor een redelijk merk betaal je vanaf 400 euro (voor een 17" tft dus) .. die van 160 draaide overigens ook op maar 67 hz .. niet echt ergonomisch dus

Maar ik denk toch dat ik voor de goedkope 19" crt ga (a 150 - 200 euro),, moet alleen nog even uitzoeken welke .. .. op dit moment krijg je daarbij volgens mij ook het meeste scherm voor je geld, aangezien 21" nog steeds erg prijzig is..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-09-2003 16:49]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. op een monitor moet je niet echt bezuinigen ... slechte monitors zijn slecht voor je ogen en lveren je koppijn op.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2003 17:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 16:56 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. op een monitor moet je niet echt bezuinigen ... slechte monitors zijn slecht voor je ogen en lveren je koppijn op.


Is waar.. daarom ga ik ook voor de +/- 200 euro denk ik, en laat ik de echte low-budget (a 150 euro) links liggen... Verder opletten hoeveel hz de monitor is op de resolutie die je het meest wil gebruiken.. (vanaf 85 hz is geloof ik ergonomisch wel ok)


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 18:48 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Niet om het een of ander maar 200 euro is nog steeds vrij low-budget. Zoals Jenje zei moet je er niet te hard op gaan bezuinigen, niet alleen omdat het niet goed voor je ogen is ofzo ... over een jaar is ie anders gewoon stuk.


this user is dead


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

je bent het met me eens


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 18:50 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh shit ... nou dan moet je per ongeluk wat zinnigs hebben gezegd


this user is dead


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-09-2003 18:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 16:13 schreef Jenje het volgende:
TFT van 160 euro ...

hmm ..


Lijkt me zo'n oude type, ik heb in 1998 ook al met een tft gewerkt, op t eind van de dag zag ik de lijen op ieder glad oppervlak verschijnen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2003 20:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 18:48 schreef JFrost het volgende:
Niet om het een of ander maar 200 euro is nog steeds vrij low-budget. Zoals Jenje zei moet je er niet te hard op gaan bezuinigen, niet alleen omdat het niet goed voor je ogen is ofzo ... over een jaar is ie anders gewoon stuk.


200 euro is inderdaad lowbudget, maar je mag ook gewoon realiseren dat de 19" crt schermen met de komst van tft veel goedkoper geworden zijn. Met een jaar stuk? Dacht het niet, die goedkope schermen zijn echt niet alleen maar van prutmerken, ook A-merken als Iiyama en Samsung maken schermen in deze prijsklasse..


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-09-2003 21:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Héhé-de mijne heeft onlangs boem gezegd...andere moeten kopen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-09-2003 23:18 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Problemen met monitor?!?!

MOET JE EEN NIEUWE KOPEN!!


this user is dead


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2003 12:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Deze staat binnenkort op mijn bureau :






JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-11-2003 13:16 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Wat een enorm bakbeest ...


this user is dead


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-11-2003 13:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Het is jammer dat monitoren zo duur zijn ja, maar als je er eenmaal een hebt dan kan je er ook wel langer dan 5 jaar mee doen.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-11-2003 13:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mijn laptop scherm heeft op de bovenste helft strepen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-11-2003 13:37 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

hoe oud is je notebook?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-11-2003 13:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

paar jaar ofzo ik heb hem 2e hand gekocht


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2003 15:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 13:16 schreef JFrost het volgende:
Wat een enorm bakbeest ...


Veel kleiner dan dit worden de 17" schermen niet, Iiyama heeft juist nog vrij compacte schermen .. en de kwaliteit van TFT is nou eenmaal nog steeds verre van optimaal.. Wilde eerste een Samsung 19" scherm aanschaffen, dat was pas een bakbeest (lelijke aan die samsung was dan ook vooral de randen van meer dan 6 cm om het scherm) .. Mijn scherm wordt dus een topmodel van Iiyama (hm704utc om precies te zijn) voor een redelijke prijs (229 euro)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-11-2003 15:51]


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen