IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gevraagd/Aangeboden - Algemeen Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-09-2002 6:50 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 5 september 2002 23:28 schreef Valorian666 het volgende:
Wie o wie heeft er nog een simlock-vrije mobiel voor mij te koop, voor weinig geld.

Zoek iets zoals een nokia 3210, een oude motorola, .. pocketline swing, etc... als het maar goedkoop is en dus simlockvrij.

iemand/?

een oude motorola (jaar of 2 oud?)wil je echt niet, die gaan veel te snel kapot (heb er zelf 3 versleten)
als je een goedkope simlock vrije telefoon zoek kan je et beste voor de nokia 5110 gaan die zijn (bijna) niet kapot te krijgen en makkelijk in et gebruik


My madness, my sadness


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-09-2002 7:48 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

opzet standaart voor 'n synths. ik heb er 2, maar wil zo'n ding dat ze boven elkaar kunnen. liefst een die op de oude standaart kan



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-09-2002 8:40 by elmar Profiel van elmar

quote:
Op 5 september 2002 23:28 schreef Valorian666 het volgende:
Wie o wie heeft er nog een simlock-vrije mobiel voor mij te koop, voor weinig geld.

Zoek iets zoals een nokia 3210, een oude motorola, .. pocketline swing, etc... als het maar goedkoop is en dus simlockvrij.

iemand/?

HUH, en dit mag wel aangeboden worden? Deze post is niet om een weerwoord te geven, een telefoon heeft toch ook niets met muziek/metal te maken? Of is een duitse helm te "schokkend" ?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 11:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 6 september 2002 8:40 schreef elmar het volgende:
HUH, en dit mag wel aangeboden worden? Deze post is niet om een weerwoord te geven, een telefoon heeft toch ook niets met muziek/metal te maken? Of is een duitse helm te "schokkend" ?


Ik ken de voorgeschiedenis in dit topic niet enzo, dus wat je met helm bedoelt weet ik al helemaal niet.

Echter staat er bij de titel van dit topic:

Gevraagd/Aangeboden ALGEMEEN .. Dat lijkt me toch vrij duidelijk. Een mobiele telefoon heeft niets met muziek te maken nee, maar is wel algemeen. Als je naar zoeken gaat en dan 'gezocht' intypt krijg je 65 topics met dit woord in de titel. Van al deze topics leek dit mij de meest gepaste voor mijn vraag.

Nu jij weer..


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-09-2002 11:47 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 september 2002 11:44 schreef Valorian666 het volgende:
Nu jij weer..
Maar dan wel via mail


I'm not being rude. You're just insignificant.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 11:51 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 6 september 2002 11:47 schreef helmet het volgende:
<FONT color="#FF0000">Maar dan wel via mail</FONT>


Ok.. damn.. als ik geweten had dat je mooie kleurtjes kreeg als mod dan had ik me ook opgegeven


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-09-2002 18:46 by Dargull Profiel van Dargull

Der Sturmer Poste:

Hallo ik heb binnenkort een lijst met bergen t.shirts die ik verkoop, heb o.a. 4 vuilniszakken vol als ik ze erin prop, maargoed er zitten oa.bij oude mayhem,burzum(filosofem),bathory,gehenna,slaughterlord,ancient rites, destruction, saint vitus, vomitory 1e tour shirt, trouble etc...om maar iets te noemen, dus zoek je iets laat het me maar weten op werewolf102@hotmail.com, en wie weet heb ik iets
Groeten,
Erwin.


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 09-09-2002 18:55 by mansongirl Profiel van mansongirlhttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik zoek nog steeds Godhead- 2000 years of human error.......IK HEB DIE CD NODIG!!!!
dus als iemand die toevallig heeft en toevallig ook nog eens kwijt wil,


luuuuuuv is in the air.........


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-09-2002 21:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 september 2002 21:13 schreef draconian power het volgende:
ontopic, wie o wie heeft deze tracklist


Immortal - Live in cologne

01-Unsilent storms
02-Call of the wintermoon
03-A sign of the norse
04-The sun no longer rises
05-Unholy forces of evil
06-Pure holocaust
(07-Abbath flaming)

Heb jij geluid bij die mpegs? Ik alleen beeld


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 22:03 by Jurgen Profiel van Jurgen

quote:
Op 9 september 2002 18:46 schreef Dargull het volgende:
Der Sturmer Poste:

Hallo ik heb binnenkort een lijst met bergen t.shirts die ik verkoop, heb o.a. 4 vuilniszakken vol als ik ze erin prop, maargoed er zitten oa.bij oude mayhem,burzum(filosofem),bathory,gehenna,slaughterlord,ancient rites, destruction, saint vitus, vomitory 1e tour shirt, trouble etc...om maar iets te noemen, dus zoek je iets laat het me maar weten op werewolf102@hotmail.com, en wie weet heb ik iets
Groeten,
Erwin.


Heb je de ls van cof - get thee behind me satan??


Noppe


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 14-09-2002 15:06 by ILOVEMETAL Profiel van ILOVEMETAL

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 5 juli 2002 18:26 schreef Kramy het volgende:
Gevraagd:

Vriendin, aardig, liefst metal luisterend, van ongeveer 14,15 jaar. Moet er niet al te slecht uitzien. Brunnette zou wel mooi zijn. Moet niet raar opkijken als ik headbangend en wannabe gruntend de kamer binnen kom stormen. Ehm..moet ertegen kunnen als ik me een keertje iets et lam zuip. Tja dat was het al zo ongeveer...

Het liefst gratis

quote:
Op 11 juli 2002 14:23 schreef impaled succubus het volgende:
zoiets zoek ik ook alleen dan wat ouder en liver zwart geverfd haar




jaaaaaa hier ben ik dan!!!!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-09-2002 15:10 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

haha ben jij stoer met je veiligheidsspeld


net op je pagina geweest. jij bent echt stoer

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-09-2002 15:16]



Enigma
Usericon van Enigma
Posted 14-09-2002 17:00 by Enigma Profiel van Enigma

Een windows 98se cd, aangezien m'n windows stikt van de fouten.


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 14-09-2002 17:44 by hannibal Profiel van hannibalhttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

gezocht: goedkope brommer prijs zien we dan wel


Metal heerst


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 14-09-2002 18:32 by Dreadfull_Hours Profiel van Dreadfull_Hours

aangeboden:
Behringer V-Amp
nieuwstaat, weinig gebruikt, met tas en alle toebehoren...100€


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-09-2002 18:36 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 14 september 2002 17:00 schreef Enigma het volgende:
Een windows 98se cd, aangezien m'n windows stikt van de fouten.


Ik kan hem branden en opsturen...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-09-2002 18:37 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 9 september 2002 18:46 schreef Dargull het volgende:
Der Sturmer Poste:

Hallo ik heb binnenkort een lijst met bergen t.shirts die ik verkoop, heb o.a. 4 vuilniszakken vol als ik ze erin prop, maargoed er zitten oa.bij oude mayhem,burzum(filosofem),bathory,gehenna,slaughterlord,ancient rites, destruction, saint vitus, vomitory 1e tour shirt, trouble etc...om maar iets te noemen, dus zoek je iets laat het me maar weten op werewolf102@hotmail.com, en wie weet heb ik iets
Groeten,
Erwin.


als je Samael shirts hebt dan hoor ik het graag


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-09-2002 18:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 september 2002 18:37 schreef Volthor Kahn het volgende:
als je Samael shirts hebt dan hoor ik het graag


Het Worship him t-shirt is nog wel te krijgen bij verscheidene mailorders,,

weet jij toevallig of er shirts bestaan van Blood Ritual ,, erg gave tekening


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-09-2002 18:49 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

ja, die bestaan
ik heb er op Summerbreeze lui mee gezien
ik heb ze alleen nooit te koop gezien ergens
terwijl ik al een tijd op zoek ben

waarschijnlijk zijn ze alleen in Duitsland te krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 14-09-2002 18:49]


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-09-2002 18:53 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 september 2002 18:49 schreef Volthor Kahn het volgende:
ja, die bestaan
ik heb er op Summerbreeze lui mee gezien
ik heb ze alleen nooit te koop gezien ergens
terwijl ik al een tijd op zoek ben

waarschijnlijk zijn ze alleen in Duitsland te krijgen


Zou kunnen ja..

In Nederland is het zowiezo moeilijk met van die shirts.. Ik heb het er eens met een van die Displeased lui over gehad, waarom ze niet meer oude shirts in de catalogus hadden staan.
Veel van die shirts worden gewoon nog geprint namelijk. Displeased zei dat wanneer ze een shirt rendabel willen kunnen verkopen, ze deze in een minimale oplage van 50 stuks meoten inkopen.
Displeased verkoopt veel, maar op het moment dat ze al die oude zooi inkopen dan blijven ze dus enorm lang zitten met die shirts.. Zo hebben ze bijv jarenlang geen oude Emperor-shirts (nightside eclipse) gehad, terwijl deze bij pervertedtaste (DL) gewoon bestelbaar zijn (nu ook weer bij displeased) ..
Duitsland is gewoon zoveel groter en heeft zoveel meer kopers van die shirts (maar ook meer mailorders dus dat blijft vaag) dat ze kennelijk zonder moeite elk shirt kunnen inkopen in grote oplages... Van bands als Marduk , Darkthrone , Emperor hebben ze bij Perverted Taste bijv vrijwel alle shirts, zowel in longsleeve als t-shirt en zo mogelijk ook nog als Sweater..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-09-2002 18:55]


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-09-2002 19:00 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

op Duitse festivals kom je inderdaad de meest gave en ongebruikelijke shirts tegen
wat een mazzel hebben die Duitsers toch, dat ze in dat mooie Duitsland mogen wonen met gave festivals als wacken en summerbreeze


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-09-2002 19:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 september 2002 19:00 schreef Volthor Kahn het volgende:
op Duitse festivals kom je inderdaad de meest gave en ongebruikelijke shirts tegen
wat een mazzel hebben die Duitsers toch, dat ze in dat mooie Duitsland mogen wonen met gave festivals als wacken en summerbreeze


Ach .. wij hebben ook een jaar of 15 mazzel gehad met Dynamo toch? De laatste jaren heeft het festival zichzelf niet echt populair gemaakt, maar over het algemeen was Dynamo een van de festivals waar vrijwel elke zichzelf respecterende metalband nog een keer wilde spelen..


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-09-2002 19:05 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

ja maar, ja maar nu is het voorbij

arme wij
vergane glorie
goeie ouwe tijd


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 14-09-2002 19:31 by Enigma Profiel van Enigma

quote:
Op 14 september 2002 18:36 schreef TNightmare het volgende:
Ik kan hem branden en opsturen...


Bedankt, maar ik heb al iemand gevonden, die 'm origineel kan sturen.


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 14-09-2002 22:33 by ILOVEMETAL Profiel van ILOVEMETAL

help ik zie opeens m'n hoofd hierboven

=

en die speld is humor


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen