IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wie is er al in de goliath geweest (Sixflags)? Pretparken / achtbanen topic Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 11-06-2009 22:00 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 21:52 schreef Forever After het volgende:
Hier een filmpje van die roller coasters grotere broertje.
(zonder zichtbare nattigheid)





half juli ga ik ook in zoiets....


tenminste, das de bedoeling *hoogtevrees*



sixflags magic mountain gaat het voor mij worden. ik denk dat ik me maar een pamper aan ga trekken die dag


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-06-2009 22:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 juni 2009 22:00 schreef watery black het volgende:

tenminste, das de bedoeling *hoogtevrees*







Dat heb ik dus ook. Vervelend, gek op achtbanen zijn en hoogtevrees hebben. Die van dat fimpje, ik weet het niet of ik dat wel zou doen.

Ik ben zowiezo meer van de houten achtbanen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-06-2009 22:04 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 22:00 schreef watery black het volgende:
ik denk dat ik me maar een pamper aan ga trekken die dag

Eehhmm...



 


watery black
Usericon van watery black
Posted 11-06-2009 22:23 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 22:04 schreef Forever After het volgende:
Eehhmm...




sja,

anders schijt ik in mn broek door de hoogtevrees.

ik ben deze zomer op de st pieter geweest. je had me waarschijnlijk keihard uitgelachen


ik zoek het altijd wel een beetje op, kijken hoe ver ik kan gaan. maar eenmaal boven vraag ik me altijd af waarom ik dat ook weer doe


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 11-06-2009 22:23 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 22:02 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat heb ik dus ook. Vervelend, gek op achtbanen zijn en hoogtevrees hebben. Die van dat fimpje, ik weet het niet of ik dat wel zou doen.

Ik ben zowiezo meer van de houten achtbanen.


precies. ik stond al doodsangsten uit toen ik de eerste keer in de goliath ging

ik ben benieuwd of ik magic mountain ga overleven


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-06-2009 22:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 22:23 schreef watery black het volgende:
sja,

anders schijt ik in mn broek door de hoogtevrees.

ik ben deze zomer op de st pieter geweest. je had me waarschijnlijk keihard uitgelachen


ik zoek het altijd wel een beetje op, kijken hoe ver ik kan gaan. maar eenmaal boven vraag ik me altijd af waarom ik dat ook weer doe

Hahaha...

Maar ik bedoelde eigenlijk iets anders...
Ik kan alleen dat woord nou niet mijn strot uit krijgen nadat er zo over tegen me "gezeurd" is


 


watery black
Usericon van watery black
Posted 11-06-2009 22:56 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 22:30 schreef Forever After het volgende:
Hahaha...

Maar ik bedoelde eigenlijk iets anders...
Ik kan alleen dat woord nou niet mijn strot uit krijgen nadat er zo over tegen me "gezeurd" is



als het met rare fantasietjes te maken heeft wil ik het niet weten


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-06-2009 23:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 22:56 schreef watery black het volgende:
als het met rare fantasietjes te maken heeft wil ik het niet weten

Neh, tenzij feuteu tot rare fantasietjes behoort.


 


watery black
Usericon van watery black
Posted 11-06-2009 23:28 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:01 schreef Forever After het volgende:
Neh, tenzij feuteu tot rare fantasietjes behoort.



dat ligt er helemaal aan wat je met die foto gaat doen, natuurlijk.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 24-06-2009 22:17 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat 't filmpje boven aan 't pagina echt mij laat stuiteren van 'ik wil erin!'. Vooral als je boven 'hangt' en dan helemaal naar beneden kijkt, lijkt me echt supervet.

Als kind was in in de Efteling en te klein voor de phyton terwijl mn neven en nichten er wel in konden: stond ik 2 uur (zo lang was die wachtrei toen) te janken voor de phyton dat ik er ook in wou


euu?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-06-2009 22:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Lekker nutteloos dus.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-06-2009 22:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ga dan gewoon in die tijd heerschen in het sprookjesbos met orange grips ed.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nix
Usericon van Nix
Posted 24-06-2009 22:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

*hihi* Wachtrei *hihi*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-06-2009 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Duitse efteling, denk ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 9:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2009 22:24 schreef Nix het volgende:
*hihi* Wachtrei *hihi*

Kan toch prima?
quote:
Een reidans (ook rei) is een rondedans waarbij de deelnemers elkaar al dan niet bij de hand hebben.

Kan dus best dat Vlekkie, om de tijd te doden, al meegedaan had aan een creatieve oplossing samen met wat andere wachtenden.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 25-06-2009 10:02 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 11 juni 2009 22:02 schreef De Tegenpartij het volgende:

Ik ben zowiezo meer van de houten achtbanen.


+1

Dat gekraak doet't m

semi-offtopic:
Overigens 2 jaar terug op de kermis in DEDEMSVAART (lees: botsauto's, draaimolen en 1 wisselende attractie elk jaar) in de Booster geweest.. dat is zoiets:



En de volgende dag lezen dat er in Parijs bij zo'n zelfde apparaat het gedeelte met de stoeltjes is losgeschoten en het gezin wat erin zat dus een eindje verderop in Parijs weer neergekomen is Volgens mij had 1 iemand het zelfs overleefd..

Iig moesten toen alle apparaten geloof ik ook terug naar de fabriek ivm constructiefouten.. dat bezorgt je altijd een vreemd bijgevoel...

[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 25-06-2009 10:03]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-06-2009 10:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Over 1,5 week naar het Duitse Europa-Park:
http://www.europapark.de/lang-en/c51/default.html

Iemand bekend met dit park?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2009 19:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2009 10:02 schreef drdennuz het volgende:
+1

Dat gekraak doet't m

semi-offtopic:
Overigens 2 jaar terug op de kermis in DEDEMSVAART (lees: botsauto's, draaimolen en 1 wisselende attractie elk jaar) in de Booster geweest.. dat is zoiets:



En de volgende dag lezen dat er in Parijs bij zo'n zelfde apparaat het gedeelte met de stoeltjes is losgeschoten en het gezin wat erin zat dus een eindje verderop in Parijs weer neergekomen is Volgens mij had 1 iemand het zelfs overleefd..

Iig moesten toen alle apparaten geloof ik ook terug naar de fabriek ivm constructiefouten.. dat bezorgt je altijd een vreemd bijgevoel...


Kermisattracties zijn dan ook niet te vertrouwen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-06-2009 20:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juni 2009 10:15 schreef Mark Z het volgende:
Over 1,5 week naar het Duitse Europa-Park:
http://www.europapark.de/lang-en/c51/default.html

Iemand bekend met dit park?


Nee, ik ken het helemaal niet. Maarre, een europapark in europa. Is dat niet ietwat weird? Dat ze zoiets in disney epcot in florida hebben, ok.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 20:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Duits Europa-park, dat klinkt toch een beetje als de droom van ome Dolf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-06-2009 20:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-06-2009 8:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hehe, ben vooral benieuwd naar die achtbaan van meer dan een kilometer lang.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2009 17:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-06-2009 22:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vandaag naar de Efteling geweest, nog niet eerder de vliegende hollander bekeken.. wat was dat gaaf zeg!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-07-2009 23:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Damn...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen