IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wie is er al in de goliath geweest (Sixflags)? Pretparken / achtbanen topic Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 24-04-2010 17:50 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 24-04-2010 17:52 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 17:42 schreef watery black het volgende:
hehe, en zo hoort het ook

dankjewel, dat zal wel lukken :D

ik hoop alleen dat mn nek en rug het overleven...
post maar wat pics als je er geweest bent....hebben wij hier ook wat van je fun!


Evil Dick


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-04-2010 17:56 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

will do. maar goed, wij zijn weg!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-10-2010 21:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zag vandaag in de revue oid een advertentie voor europapark in duitsland. Lijkt me wel geinig, speciaqle horroravonden enzo. Alleen dit stukje op de site...

http://www.europapark.de/lang-de/Park-Attraktionen/Themenbereiche/c244.html

"Der Gedanke eines vereinten Kontinents hat bei uns schon längst Gestalt angenommen."

Ja, al vanaf 1933 ofzo?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


DarkFire
Dragon can haz fire!
Usericon van DarkFire
Posted 16-10-2010 15:25 by DarkFire Wijzig reactieProfiel van DarkFireQuote dit bericht

Iemand in Kingda Ka geweest? Hoogste/snelste achtbaan ter wereld!
206 km/u
139,5 m hoog

Dare to take the ride?


Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 16-10-2010 15:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ikke niet, mij niet gezien. Ik ben niet zo'n held wat dat soort shit betreft. Niet omdat ik het eng vind, maar omdat ik de extreme sensatie van allemaal G-krachten fysiek niet trek. De enige keer dat ik ooit in een achtbaan ben geweest (Robin Hood, Six Flags, nota bene de enige zonder loopings en shit) kon ik na afloop, groen van ellende, ternauwernood het dichtstbijzijnde toilet bereiken, waarna er een bijzonder sterk staaltje projectile vomit aan de hand was. Nee, dat was eens, maar nooit meer.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-10-2010 16:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 15:25 schreef DarkFire het volgende:
Iemand in Kingda Ka geweest? Hoogste/snelste achtbaan ter wereld!
206 km/u
139,5 m hoog

Dare to take the ride?


Staat helaas net iets te ver weg, maar anders


 


DarkFire
Dragon can haz fire!
Usericon van DarkFire
Posted 16-10-2010 20:23 by DarkFire Wijzig reactieProfiel van DarkFireQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 16:11 schreef Forever After het volgende:
Staat helaas net iets te ver weg, maar anders


Ja, stond hij maar in mijn achtertuin... Tja

quote:
Op 16 oktober 2010 15:45 schreef Sonic Titan het volgende:
Ikke niet, mij niet gezien. Ik ben niet zo'n held wat dat soort shit betreft. Niet omdat ik het eng vind, maar omdat ik de extreme sensatie van allemaal G-krachten fysiek niet trek. De enige keer dat ik ooit in een achtbaan ben geweest (Robin Hood, Six Flags, nota bene de enige zonder loopings en shit) kon ik na afloop, groen van ellende, ternauwernood het dichtstbijzijnde toilet bereiken, waarna er een bijzonder sterk staaltje projectile vomit aan de hand was. Nee, dat was eens, maar nooit meer.


Pffffff

[Dit bericht is gewijzigd door DarkFire op 16-10-2010 20:24]


Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 20:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Voor mij hoeft het ook niet.

Kost hopen geld, is stervensdruk, er zijn enorme wachtrijen, naderhand ben je misselijk en het enige wat je er voor terug krijgt is een paar minuten lang ongewone lichamelijke en zintuiglijke ervaringen.

Vrij boring.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-10-2010 21:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Klinkt als de wallen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-10-2010 21:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 21:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-10-2010 0:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


DarkFire
Dragon can haz fire!
Usericon van DarkFire
Posted 17-10-2010 8:55 by DarkFire Wijzig reactieProfiel van DarkFireQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 21:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Klinkt als de wallen.

Loooooooool


Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-10-2010 14:49 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Kingda-Ka wil ik wel eens proberen, die staande in Alton Towers ook, waar je recht naar beneden pleurt.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-10-2010 14:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hahaha, lang geleden dat ik in een achtbaan egweest ben, maar wat vond ik dat altijd gaaf zeg hoe harder hoe beter!


Quis moderabat ipsos moderatores?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2010 10:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 15:25 schreef DarkFire het volgende:
Iemand in Kingda Ka geweest? Hoogste/snelste achtbaan ter wereld!
206 km/u
139,5 m hoog

Dare to take the ride?


Sure.. waarom niet, als de kans zich voordoet.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-10-2010 11:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Daar zou ik echt niet in gaan. Damn de hoogte. We gaan met een groep de 31e naar Walibi Halloween, dan vind ik de Goliath al hoog. Dan hou ik eerst mijn oogjes dicht.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-10-2010 17:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

ik ben overal klaar voor als ik even mn bril afzet


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 17:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 17:35 schreef iPim het volgende:
ik ben overal klaar voor als ik even mn bril afzet


Overal?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-10-2010 17:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Bukken, Pim!

Vooral de meeste -core vindt 'ie heerlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-10-2010 17:44]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-10-2010 18:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

als je maar diep genoeg gaat



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 18:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat moet geen probleem zijn, schat ik zo in.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


DarkFire
Dragon can haz fire!
Usericon van DarkFire
Posted 19-10-2010 23:22 by DarkFire Wijzig reactieProfiel van DarkFireQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 18:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat moet geen probleem zijn, schat ik zo in.

Je word afgevuurd op supersonische snelheid, gaat meteen keihard omhoog, knalt naar beneden door een spiraltjuh, kaar is klees.


Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-10-2010 23:30 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik denk dat hij toch iets totaal anders bedoeld.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen