IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : AIDS Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

volgens mij gaat het niet helemaal goed met sommige delen op de wereld door AIDS. ik las pas in de krant dat die cocktails, om AIDS te onderdukken of zoiets, ook al niet meer volledig werken. AIDS blijft dus voorlopig nog wel rondwaren.



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-07-2002 22:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ach hoeft er binnenkort ook geen ontwikkelings hulp betaald te worden en dan kan de btw op cdees om laag


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-07-2002 22:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juli 2002 22:21 schreef impaled succubus het volgende:
ach hoeft er binnenkort ook geen ontwikkelings hulp betaald te worden en dan kan de btw op cdees om laag


pffff


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 22:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is de pest van deze tijd, die gaat niet 1,2,3 weg. Ook niet door gigantische borden: STOP AIDS NOW!!!

ik wil niet bot overkomen, maar AIDS is een zeer goede vorm van het binnen de perken houden van het groeiende aantal mensen op de wereld.

hier ga ik gezeik mee krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 22:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:21 schreef impaled succubus het volgende:
ach hoeft er binnenkort ook geen ontwikkelings hulp betaald te worden en dan kan de btw op cdees om laag




Lachen man! Tot jij zelf in je reet genaaid word door een hero-junk.

Maja, ik las er ook iets over, maar ik denk persoonlijk dat ik me er pas zorgen over ga maken wanneer het weer tijd is voor seks.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

De president van een land in Afrika (werelddeel met de meeste aids patienten) dacht dat aids niet voorkwam uit HIV.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-07-2002 22:23 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ach, een ziekte die me totaal niet boeit. Meeste mensen met aids zijn gewoon domme mensen. We kunnen ons beter zorgen maken om epidemieën e.d.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 22:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:22 schreef aerodis het volgende:
het is de pest van deze tijd, die gaat niet 1,2,3 weg. Ook niet door gigantische borden: STOP AIDS NOW!!!

ik wil niet bot overkomen, maar AIDS is een zeer goede vorm van het binnen de perken houden van het groeiende aantal mensen op de wereld.

hier ga ik gezeik mee krijgen.


nou vind aids daar helemaal geen goede manier voor aangezien je er nog jaren mee kan leven.
mensen moeten gewoon condooms gebruiken dat werkt veel beter komt er niet zoveel grut bij.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-07-2002 22:25 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 07-07-2002 22:26]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 22:25 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:22 schreef aerodis het volgende:
ik wil niet bot overkomen, maar AIDS is een zeer goede vorm van het binnen de perken houden van het groeiende aantal mensen op de wereld.


evil.. maar het werkt wel


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-07-2002 22:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juli 2002 22:23 schreef Sjaan het volgende:
Ach, een ziekte die me totaal niet boeit. Meeste mensen met aids zijn gewoon domme mensen. We kunnen ons beter zorgen maken om epidemieën e.d.


, sorry hoor, maarrr. weet je dat in afrika mensen denken, dat als ze een baby met z'n allen verkrachten, dat de aids dan weg gaat? dat is niet dom, dat is onwetend!


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 22:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Heel de wereld maakt zich druk om AIDS, en het tegenhouden ervan, maar ik denk dat er een gigantisch probleem ontstaat als er geen AIDS meer is. De bevolking in met name Afrika zal ongelooflijk toenemen, en de grootste hongersnood sinds een paar eeuwen zal ontstaan, hierdoor breken weer nieuwe ziektes uit. Het is een vicueuze cirkel.

ik blijf erbij dat met het uitroeien van AIDS er steeds grotere problemen blijven ontstaan. maarja, we het is onze morele plicht om te zorgen dat de mensen in Afrika geen gruewelijk dood sterven.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-07-2002 22:26 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

het is een goed begin.

'35 miljoen mensen afgeschreven'
Door het uitblijven van medicijnen voor mensen met HIV/aids worden 35 miljoen mensen afgeschreven, zei toekomstig president Lange van de Aids Society zondag bij de opening van de internationale aidsconferentie in Barcelona.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vind het nog steeds belachelijk dat veel gelovigen nog tegen condooms zijn. Ze hebben toch ooit eens een project gehad dat ze midden in de bush bush condoom automaten hebben gehangen.
Uitstekend idee. Alleen lastig als die mensen niet kunnen lezen, niet weten hoe ze het moeten gebruiken. Geen geld hebben omdat ze nog aan ruilhandel doen.
-typ vaut-

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-07-2002 22:28]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2002 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AIDS blijft ook heersen dankzij die knakker in het Vaticaan die die domme schaapjes verbiedt om veilig te vrijen

Ik vind dat die man aangeklaagd dient te worden voor massamoord !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-07-2002 22:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juli 2002 22:27 schreef Jenje het volgende:
AIDS blijft ook heersen dankzij die knakker in het Vaticaan die die domme schaapjes verbiedt om veilig te vrijen

Ik vind dat die man aangeklaagd dient te worden voor massamoord !


heel waar! katholieken sucken!

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-07-2002 22:28]


Oud Vuil.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

niet alleen katholieken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 22:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:23 schreef Sjaan het volgende:
Ach, een ziekte die me totaal niet boeit. Meeste mensen met aids zijn gewoon domme mensen. We kunnen ons beter zorgen maken om epidemieën e.d.

bloedtransfusie, verkrachting, geloof, ouders die besmet zijn etc. toch lullig he op die manier, ken je dat studentje uit utrecht nog, practicum foutje, en nu misschien aids. en aids is in afrika een epidimie, dankzij de paus en de commercie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 22:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

natuurlijke death-squadron.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2002 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Meeste mensen die het krijgen is idd eineg schuld
Maar er zijn zat gevallen dat het door vervuld bloed klomt, zit je mooi mee (zie frankrijk)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-07-2002 22:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:22 schreef aerodis het volgende:
het is de pest van deze tijd, die gaat niet 1,2,3 weg. Ook niet door gigantische borden: STOP AIDS NOW!!!

ik wil niet bot overkomen, maar AIDS is een zeer goede vorm van het binnen de perken houden van het groeiende aantal mensen op de wereld.

hier ga ik gezeik mee krijgen.


Er is niks mis om dit te zeggen, want het is ook de natuur haar intentie om de mensen uit te roeien, of tenminste uit te dunnen.
En als we AIDS overwinnen(wat ik niet denk), komt de natuur met nog een viezer virus, om de mensheid uit te roeien.
En ik kijk er niet vreemd van op. Want de mensheid heeft gewoon 5 miljard jaar verknoeid in 100 jaar.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:30 schreef ghoulliette het volgende:
bloedtransfusie, verkrachting, geloof, ouders die besmet zijn etc. toch lullig he op die manier, ken je dat studentje uit utrecht nog, practicum foutje, en nu misschien aids. en aids is in afrika een epidimie, dankzij de paus en de commercie
oude dametjes die in de binnenstad wonen en proberen om de drugsspuiten op te ruimen die voor hun deur liggen en dan *prik*. Natuurlijk zijn degenen die onveilig vrijen oenen. Maar als ze niet beter weten en de overheid/ kerk hun dom houd, wat kan je er dan van zeggen??


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-07-2002 22:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juli 2002 22:33 schreef Heiden het volgende:
Er is niks mis om dit te zeggen, want het is ook de natuur haar intentie om de mensen uit te roeien, of tenminste uit te dunnen.
En als we AIDS overwinnen(wat ik niet denk), komt de natuur met nog een viezer virus, om de mensheid uit te roeien.
En ik kijk er niet vreemd van op. Want de mensheid heeft gewoon 5 miljard jaar verknoeid in 100 jaar.


dat is ook wel weer waar, vroeger de pest etc.

moilijke kwestie.


Oud Vuil.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-07-2002 22:35 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ooit ergens gelezen dat ongeveer 60% van de totale Russische bevolking besmet is met het HIV-virus, te wijten aan de vele heroïneverslaafden en de illegale prostitutie.
Geen ideaal vakantieland dus.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:31 schreef Jenje het volgende:
Meeste mensen die het krijgen is idd eineg schuld
Maar er zijn zat gevallen dat het door vervuld bloed klomt, zit je mooi mee (zie frankrijk)


precies mijn gedachte. maar het blijft tragisch voor kinderen in Afrika. het is ook een deel schuld van hun cultuur, een man moet schijnbaar iedere dag met een andere vrouw naar bed, plus die rare rituele geneeswijzen die uiteraard geen klap helpen. dan gaat het hard natuurlijk. maar het is niet alleen in Afrika, oo in China, Rusland etc. AIDS gaat er nog flink inhakken en daar kunnen ze conferenties voor houden tot ze erbij neervallen. AIDS muteert erg snel en dat is vechten tegen de bierkaai. dus gewoon veilige sex en niet vreemdgaan. dan krijg je het nooit (tenzij je eventueel lompe pech hebt met bloeddonaties)

off-topic: cd-tje al binnen???


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:33 schreef Heiden het volgende:
Er is niks mis om dit te zeggen, want het is ook de natuur haar intentie om de mensen uit te roeien, of tenminste uit te dunnen.
En als we AIDS overwinnen(wat ik niet denk), komt de natuur met nog een viezer virus, om de mensheid uit te roeien.
En ik kijk er niet vreemd van op. Want de mensheid heeft gewoon 5 miljard jaar verknoeid in 100 jaar.
dat is waar. maar zolang de natuur maar te werk gaat. Hierbij vind ik dat de door ongelukjes,(prikken met een besmette naald door niet verslaafden)medische fouten en opzettelijke besmetting niet bij horen. Ik vind het prima dat de natuur zelf zijn kwelgeest en venietiger uitroeid maar dan moet het wel op de natuurlijke manier gaan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen