IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : cdcovers.cc Volgende pagina
Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 20:45 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

De meesten van jullie zullen wel bekend zijn met de site www.cdcovers.cc. Ik ging er vandaag weer eens heen omdat ik het jaar van uitgave van een zeldzaam album moest weten. D'r was daar écht alle informatie te vinden die je nodig had (als je het niet op cdnow.com vond en gelijken).

Dit was de post op de hoofdsite:
"The money hungry people at the RIAA / IFPI have made it very clear that they don't want us to host audio covers anymore. It’s all about money folks and although we are a profit free organization that runs on voluntary basis those scumbags don’t give up and want to shut us down through threatening our host."

Fuck the RIAA!! Ze laten ook NIETS met rust.


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 01-12-2002 20:48 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Ja, dat was me twee dagen geleden ook opgevallen. Ze zijn niet de enige site die hun audiosectie heeft moeten verwijderen, zo bleek na enige tijd surfen. De RIAA heeft klaarblijkelijk weer een nieuwe kruistocht ingezet.

Maar ja, het was slechts een kwestie van tijd natuurlijk.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 20:49 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ja dat klopt, ik vraag me af waarom ze KazAa nog niet weten hebben af te sluiten. Viel dat niet buiten hun jurisdictie (in europa), zodat het moeilijker wordt?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2002 20:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zeker omdat dit niet alleen mp3's betreft

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-12-2002 20:52]


Je moeder.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-12-2002 20:58 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Jah, erg zonde, haalde er altijd m'n frontjes vandaan godverdomme


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-12-2002 21:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

, eerst audiogalaxy.com, nu nog eens dit, aargh, waar gaat het naar toe met al dat geldwinnerij


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 01-12-2002 21:27 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Huppakee database met cd covers enzo. weg dankzij de RIAA .


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-12-2002 9:01 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

ARGH, dat was mijn vaste stekkie voor cdcovers.

Wat is het volgende dat ze gaan verzinnen?
per minuut betalen bij het luisteren van muziek?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-12-2002 9:02 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

twas inderdaad een goeie site, erg jammer dat het dus weg is door geldzuchtige mensen, as usual


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 02-12-2002 9:15 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Klote, ik kwam er regelmatig.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-12-2002 9:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nu ja zeg, vaste stek voor CD-covers?? Dat begrijp ik niet zo goed... mijn vaste stek voor CD-covers is toch echt de voorkant van het tekstboekje.

Niets betalen voor een CD en dan nog boos worden ook als de (gratis) mogelijkheid voor nepcovers verdwijnt, ik snap het ff niet meer??

'There is no such thing as a free lunch'.

(overigens ben ik nooit op die site geweest, zal idd wel handig zijn voor info maar ja, info is op meerdere plekken te halen, en overigens mag de RIAA de ovens in want de mogelijkheden van muziekdistributie door nieuwe media zijn ongekend)

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-12-2002 9:37]


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 02-12-2002 12:34 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ik ben ook van mening dat échte cd's zoveel mooier zijn (met boekjes en al). Maar toch, als de reactie op i-net uitwisseling van muziek is: "goh laten we de prijs van cd's maar eens op 22 euro zetten", dan moet ik toch afhaken. Ik koop alleen nog cd's van bands die ik het ook écht waard vind. Ze zouden eens moeten zorgen dat het downloaden van muziek (hele albums) helemaal de moeite niet waard is door die prijs te laten zakken. Mensen met modems haken dan sowiezo al af, en mensen met breedband doen zich de moeite dan minder snel.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-12-2002 12:39 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmpfh ik ben er nog nooit geweest en nog nooit van gehoord eigenlijk, maar ik ben het er wel mee eens dat cd's gewoon veel te duur zijn. Waarom kunnen sommige bands hun cd's gewoon verkopen voor 5 euro of minder en moeten de cd's bij displeased ofzo al 13 euro kosten? en de free record shop is helemaal erg....ik wil audio galaxy trug



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-12-2002 12:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 december 2002 20:49 schreef Argentumfeles het volgende:
Ja dat klopt, ik vraag me af waarom ze KazAa nog niet weten hebben af te sluiten. Viel dat niet buiten hun jurisdictie (in europa), zodat het moeilijker wordt?
Nee, de zaak tegen KaZaA (en Morpheus en Grokster) lopen bij mijn weten nog. Ik meen dat de RIAA z'n best doet om tot een settlement te komen omdat het een ramp wordt om het netwerk aan te klagen. Aangezien de communicatie tussen de nodes en supernodes van het FastTrack netwerk versleuteld is hebben ze alleen de onversleutelde communicatie tussen de clients en de nodes om te gebruiken in een zaak, wat het allemaal flink vertraagd. Bovendien zijn er alleen centrale servers voor de login authenticatie en niet, zoals bij Napster, voor het bijhouden van lijsten met bestanden.

Dat is natuurlijk ook een groot verschil tussen iets als KaZaA en cdcovers.cc... de covers stonden fysiek ook op de server(s) van cdcovers.cc en dat is wel een erg open doel op op te schieten voor de advocaten van de RIAA.. het mag gewoon niet volgens de wet en daar is zeer zeker wat voor te zeggen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-12-2002 13:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 2 december 2002 12:34 schreef Argentumfeles het volgende:
Ik ben ook van mening dat échte cd's zoveel mooier zijn (met boekjes en al). Maar toch, als de reactie op i-net uitwisseling van muziek is: "goh laten we de prijs van cd's maar eens op 22 euro zetten", dan moet ik toch afhaken. Ik koop alleen nog cd's van bands die ik het ook écht waard vind. Ze zouden eens moeten zorgen dat het downloaden van muziek (hele albums) helemaal de moeite niet waard is door die prijs te laten zakken. Mensen met modems haken dan sowiezo al af, en mensen met breedband doen zich de moeite dan minder snel.


amen


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 02-12-2002 18:50 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 12:43 schreef helmet het volgende:
Nee, de zaak tegen KaZaA (en Morpheus en Grokster) lopen bij mijn weten nog. Ik meen dat de RIAA z'n best doet om tot een settlement te komen omdat het een ramp wordt om het netwerk aan te klagen. Aangezien de communicatie tussen de nodes en supernodes van het FastTrack netwerk versleuteld is hebben ze alleen de onversleutelde communicatie tussen de clients en de nodes om te gebruiken in een zaak, wat het allemaal flink vertraagd. Bovendien zijn er alleen centrale servers voor de login authenticatie en niet, zoals bij Napster, voor het bijhouden van lijsten met bestanden.

Dat is natuurlijk ook een groot verschil tussen iets als KaZaA en cdcovers.cc... de covers stonden fysiek ook op de server(s) van cdcovers.cc en dat is wel een erg open doel op op te schieten voor de advocaten van de RIAA.. het mag gewoon niet volgens de wet en daar is zeer zeker wat voor te zeggen.


Jij bent goed op de hoogte zie ik, hoe lang geef jij kazaa nog?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-12-2002 19:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 12:34 schreef Argentumfeles het volgende:
Ik ben ook van mening dat échte cd's zoveel mooier zijn (met boekjes en al). Maar toch, als de reactie op i-net uitwisseling van muziek is: "goh laten we de prijs van cd's maar eens op 22 euro zetten", dan moet ik toch afhaken. Ik koop alleen nog cd's van bands die ik het ook écht waard vind. Ze zouden eens moeten zorgen dat het downloaden van muziek (hele albums) helemaal de moeite niet waard is door die prijs te laten zakken. Mensen met modems haken dan sowiezo al af, en mensen met breedband doen zich de moeite dan minder snel.



22 euro?

CD's koop ik op concerten of bij mailorders, ben nooit meer dan 15 euro per CD kwijt, zoals het hoort.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2002 19:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik snap ook niet wat mensen allemaal janken hoor !

Jezes, geen covers meer ? wat erg !! Ik heb een oplossing: koop de albums origineel !!

22 euro ? Ik ben benieuwd wie er zo'n bedrag voor z'n albums neerlegt, ik heb zo ongeveer 2 albums voor dat bedrag... zoek gewoon goede mailorders (nee, GEEN large) !!

En de FRS heeft soms wel hele toffe aanbiedingen, ik heb nog nergens 6 gulden p.s. voor alle king diamond albums neer hoeven te leggen !!


Ik, Wil Schuurman


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-12-2002 19:58 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Helemaal geen gejank! Cd's zijn gewoon veel te duur voor een arme scholier zoals ik. Ik heb dus gewoon het recht om mp3's te downloaden en te branden. Als die cd dan echt goed is koop ik em gewoon origineel. Branden beïnvloedt mijn koopgedrag dus niet en ik wil die covers hebben zodat ik kan zien welke nrs er op de cd staan!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-12-2002 20:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:58 schreef Sjaan het volgende:
Helemaal geen gejank! Cd's zijn gewoon veel te duur voor een arme scholier zoals ik. Ik heb dus gewoon het recht om mp3's te downloaden en te branden.

'Het recht'....




Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2002 20:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Denk je dat ik geen arme scholier ben ?

jezes zeg, je bent toch niet voor niks metalhead !!

Mijn loon gaat voor 33 % uit naar metal: shirts, cds, lps etc... en dat ga je toch niet downloaden ? Vind je het gek dat metallica van die kutzooi maakt tegenwoordig

(oja, voor de liefhebbers de overige 66 % gaat uit aan drank & voedsel )


Ik, Wil Schuurman


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-12-2002 20:03 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:58 schreef Sjaan het volgende:
Helemaal geen gejank! Cd's zijn gewoon veel te duur voor een arme scholier zoals ik. Ik heb dus gewoon het recht om mp3's te downloaden en te branden. Als die cd dan echt goed is koop ik em gewoon origineel. Branden beïnvloedt mijn koopgedrag dus niet en ik wil die covers hebben zodat ik kan zien welke nrs er op de cd staan!


Helemaal mee eens. Ik heb echt absoluut geen geld, kan amper 10 keer per jaar naar een concert ofzo..zo erg is het, daarom is downloaden echt de enige optie voor mij. het is belachelijk om te zeggen: Dan koop je de cd toch "gewoon".. Niks gewoon, voor mij is 22 euro een wereldbedrag. Ik klink nu vast heel zielig enzo, maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat je geen echte metalhead bent als je geen cdtjes koopt.
Ze kunnen downloaden toch nooit helemaal verbieden, want de programma's blijven komen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-12-2002 20:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is gewoon een luxe probleem.

Toen ik een armlastig schoolgaand metalheadje was, was elke CD er één. Uren lang dubben 'wat zal ik nu weer kopen'... Na een jaar had ik acht CD's of zo, en die werden dan ook helemaal doodgedraaid.

Ik weet nog dat ik voor het eerst de Displeased catalogus bekeek, ik wist niet wat ik zag... uren zitten bladeren, ik had zestig piek te besteden (na lang sparen, hehe), twintig mogelijke combinaties gemaakt enzo, en uiteindelijk Master's Hammer, Katatonia en Dawn besteld. Dat waren nog eens tijden!! Toen zeek je niet over prijzen en dat je niet meer mocht downloaden, toen was je blij en trots op wat je had!!


Die verwende pubers van tegenwoordig moeten niet zeiken. 'Het recht om te downloaden...' ja, ja, je bent gewoon een verwend nest.

Snagger, je hebt godverdomme groot gelijk.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2002 20:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zie toch wel een verschil tussen mensen die hun zuurverdiende centen aan een toffe cd uitgeven (die zeker geen 22 euro kosten!!) en mensen die cd'tjes downloaden...

Je gaat mij niet vertellen dat je geen rooie cent verdient... en zowel, tjah, dan wordt het tijd voor een baantje


Ik, Wil Schuurman


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2002 20:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 20:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Het is gewoon een luxe probleem.

Toen ik een armlastig schoolgaand metalheadje was, was elke CD er één. Uren lang dubben 'wat zal ik nu weer kopen'... Na een jaar had ik acht CD's of zo, en die werden dan ook helemaal doodgedraaid.

Ik weet nog dat ik voor het eerst de Displeased catalogus bekeek, ik wist niet wat ik zag... uren zitten bladeren, ik had zestig piek te besteden (na lang sparen, hehe), twintig mogelijke combinaties gemaakt enzo, en uiteindelijk Master's Hammer, Katatonia en Dawn besteld. Dat waren nog eens tijden!! Toen zeek je niet over prijzen en dat je niet meer mocht downloaden, toen was je blij en trots op wat je had!!


Die verwende pubers van tegenwoordig moeten niet zeiken. 'Het recht om te downloaden...' ja, ja, je bent gewoon een verwend nest.

Snagger, je hebt godverdomme groot gelijk.

Geniaal !! haha... dat heb ik dus ook meegemaakt. De eerste keer dat de displeased hier binnenviel, uren gekeken wat ik wel niet zou bestellen (wat weet ik al niet eens meer) en eindelijk ging het forumlier + geld de deur uit..

.. Helaas is het pakketje nooit aangekomen


Ik, Wil Schuurman


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-12-2002 20:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik geef ook veel geld uit aan de metal. Ik heb zelden meer dan 100 euro op m'n rekening en koop eigenlijk alleen maar cd's, bandshirts en cadeau's van dat geld.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen