IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sinterklaas weer fout Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 02-12-2002 18:49 by Markam Profiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ja hoor het is weer zo ver. sint en piet wordt weer eens verweten dat ze discrimineren.

Piet: gewoon weer oude punt van discussie, zwartje is ondergeschikt aan de rest en dat is fout.

Sint: Kruis moet van zijn mijter, want de moslims in nederland vinden dat niet zo leuk.

5 december is ook suikerfeest voor de islamieten dus moet de sint een dagje eerder op scholen komen waar veel islamieten op zitten.


waarom elke keer deze discussie?

[edit titel: Sinteklaas --> Sinterklaas ]

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 02-12-2002 23:09]



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-12-2002 18:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

omdat ze iets te zeiken moeten hebben.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2002 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik begin zo onderhand echt schijtziek te worden van die KUTislam, wat denken ze nou helemaal dat wij zomaar alles aan de kant schuiven voor een stelletje uitkeringstrekkers?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-12-2002 18:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

jezus-godverdomme, kunnen die ******moslims zich dan nooit aanpassen?!



[edit] enge ziekte

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-12-2002 21:10]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 18:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Omdat ze van Nederland een islamitische staat willen maken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-12-2002 18:51 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Debiel gereutel van een stel fatsoensrakkers en overgevoelige Libellezieltjes.



Don't blush when I rip you open


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-12-2002 19:10 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:51 schreef JaneDoe het volgende:
Debiel gereutel van een stel fatsoensrakkers en overgevoelige Libellezieltjes.




Helemaal met je eens !


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2002 19:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Vroeger trachtte ik wel eens uit te leggen dat zwarte pieten eigenlijk blanken waren die zwart waren geworden in de schoorsteen. Nu zeg ik gewoon, omdat ik doodziek ben van dat PC gedoe, dat het gewoon slaven zijn van een blanke onderwerper, die voor de rest van hun leven blanke kindertjes moeten vermaken.

En wat heeft de islam nu weer tegen sinterklaas (hele diepe zucht)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-12-2002 19:13]


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-12-2002 19:14 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

december: koop NIETS maand



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-12-2002 19:14 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

PC gedoe ?!?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2002 19:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:14 schreef No Nonsense het volgende:
PC gedoe ?!?


Politiek Correct


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 02-12-2002 19:15 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 2 december 2002 19:14 schreef No Nonsense het volgende:
PC gedoe ?!?


politiek correct



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-12-2002 19:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

hahaha ok dank je


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 02-12-2002 19:26 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Sinterklaas was godverdomme een christen, en christenen dragen over het algemeen geen hoofddoekjes!

Wat wordt het volgende, allemaal verplicht moslim worden omdat ze dat gezelliger vinden?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-12-2002 19:27 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Dat kruis mag idd wel van de mijter af maar die pieten moeten zwart blijven


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 02-12-2002 19:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

De satanisten in Nederland vinden het niet leuk dat het kruis naar boven toe staat, mag hij nu andersom?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-12-2002 19:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Het is een traditie van ONZE landen, die moeten ze er maar bij pakken


(ik vind het wel bagger, zo'n verhaaltje wijsmaken aan je kinderen, ga ik nooit doen)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-12-2002 19:34 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 december 2002 19:31 schreef Gunman het volgende:

(ik vind het wel bagger, zo'n verhaaltje wijsmaken aan je kinderen, ga ik nooit doen)


Lekker lullig, als kind mis je dan wel een mooie ervaring!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 19:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:49 schreef Markam het volgende:
ja hoor het is weer zo ver. sint en piet wordt weer eens verweten dat ze discrimineren.

Piet: gewoon weer oude punt van discussie, zwartje is ondergeschikt aan de rest en dat is fout.

Sint: Kruis moet van zijn mijter, want de moslims in nederland vinden dat niet zo leuk.

5 december is ook suikerfeest voor de islamieten dus moet de sint een dagje eerder op scholen komen waar veel islamieten op zitten.


waarom elke keer deze discussie?



Ik kan me hier echt druk om maken, dit is verdomme een eeuwenlange traditie... Waarom moet hier nou altijd over gezeken worden?

Owhja: hebben jullie het ook in de gaten dat Sinterklaas ieder jaar meer zwarte pieten achter laat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 19:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:34 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik kan me hier echt druk om maken, dit is verdomme een eeuwenlange traditie... Waarom moet hier nou altijd over gezeken worden?

Owhja: hebben jullie het ook in de gaten dat Sinterklaas ieder jaar meer zwarte pieten achter laat
Nam ie maar weer eens wat mee in de zak naar Spanje.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 19:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

[quote]Op 2 december 2002 19:34 schreef Sjaan het volgende:
quote]SJAAAAN IK GA JE INHALEN MET MIJN POSTS!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-12-2002 19:41 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 2 december 2002 19:29 schreef B6R6A6M het volgende:
De satanisten in Nederland vinden het niet leuk dat het kruis naar boven toe staat, mag hij nu andersom?


hehe, ik heb echt vaak gezien dat zn kruis INDERDAAD op-zn-kop stond!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 02-12-2002 19:41 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:29 schreef B6R6A6M het volgende:
De satanisten in Nederland vinden het niet leuk dat het kruis naar boven toe staat, mag hij nu andersom?

Ik heb een keer een foto van een Sinterklaas gezien waarbij het kruis wel op de kop stond

En laat die Pieten lekker zwart wezen...die Zwarte Pieten kwamen hier geloof ik eerder dan dat de moslims en negers hier waren!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-12-2002 20:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 december 2002 19:38 schreef Misanthrope het volgende:
Op 2 december 2002 19:34 schreef Sjaan het volgende:
quote]SJAAAAN IK GA JE INHALEN MET MIJN POSTS!!



Uh, kan me niet herinneren die uitspraak gedaan te hebben.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-12-2002 20:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 02-12-2002 20:14 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Guddegut...het moet ook niet belachelijker worden he! Sinterklaas is potverdikkempies al eeuwen (nou ja...) zo, laat die man lekker! En zwarte piet...die was toch zwart door het roet van de schoorsteen ...waarom is dat dan discriminerend?

Ik zou willen zeggen tegen alle Sint en Piet haters: emigreer!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen