IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Gruwelijkheden van de puberteit Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 08-07-2002 19:42 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:40 schreef Jenje het volgende:
Beter alleen, dan in een negatieve sfeer vindt ik.


Ok. Vrienden gedumpt; alleen, en dan


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 19:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je leven opnieuw opbouwen.

Je moet niet denken dat je er makkelijk vanaf komt, sterker nog, het kan wel eens nog moeilijker worden.

MAAR aan het eind kom je er beter en sterker uit.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 19:45 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:36 schreef zwartdoornroosje het volgende:
En lukte het enigzins om zonder al te veel nare gedachtes enz. te stopppen?

Om eerlijk te zijn; nee absoluut niet.
Het word eerst erger op de een of andere manier. Hetzij agressief, depressief.
ikzelf kreeg paniekaanvallen (redelijk licht).
Maar je kan het stoppen de 'schuld' geven dus dat scheelt, dan is het gewoon een kwestie van afwachten voordat het beter gaat...

quote:
Als ik al eens goed met iemand spreek, verwijzen ze me gelijk door naar een psycholoog... Daar vertrouw ik neit zo op.

Ik weet ook uit ervaring (door anderen te helpen) dat vrienden ook echt niet jou problemen op kunnen lossen.
Praten is altijd goed maar denk niet dat ze je problemen op kunnen lossen...


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-07-2002 19:46 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:43 schreef Jenje het volgende:


MAAR aan het eind kom je er beter en sterker uit.


Dat weet je ook niet zeker......
Als me het niet lukt, ben je zo trug bij je oude "vrienden"


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar dan heb je het tenminste geprobeerd.
En als je je hard genoeg inzet, lukt het wel.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 19:50 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht



quote:
Ik weet ook uit ervaring (door anderen te helpen) dat vrienden ook echt niet jou problemen op kunnen lossen.
Praten is altijd goed maar denk niet dat ze je problemen op kunnen lossen...


Weet ik wel, maar ze reageren zo.. euhm.. ja, me niet serieus nemend, zo van: dat gaat wel weer over.. Dan voel ik me genaaid ofzo. Ik moet trouwens zowiezoow mn eigen problemen oplossen, zelf stappen nemen enzo..


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 19:52 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb mijn vrienden nooit aan de kant kunnen zetten, ik heb nooit een ander leven genomen.
Ik heb ondanks de 'slechte' invloeden van vrienden (qua drugs e.d.) toch me eigen ritme met drugs kunnen veranderen.
of beter gezegt verwijderen...
Stonden we met z'n allen in het park, iedereen blowen en of basen, ik stond dan gewoon met een potje bier rustig een potje bier te drinken...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-07-2002 20:02 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

soms voel ik me kut
soms voel ik me alleen
dan denk ik godverdomme
waarom ben ik niet van steen

soms voel ik me gevangen
in het leven om me heen
dan zie ik mezelf
als een blok aan mijn been

elke keer ge ik weer op mn bek
hou er nou mee op, want anders wordt ik gek

de gedachten die ik heb
zijn allemaal negatief
sla me dan maar voor mijn kop
dat heb ik net zo lief

want wat anderen tegen me zeggen
dat komt totaal niet aan
het zijn alleen maar mijn gevoelens
die voor mij bestaan

het is het eeuwige gevecht
tussen gevoel en verstand
niets is gewoon eenvoudig
alles heeft een tweede kant

MIHOEN - "Pijn"


zo voel ik me de laatste tijd ook weleens. het zijn altijd de mensen die zien wat er met de wereld mis is die zich het meest kloten voelen, lijkt ut...

anyway, soort van "oplossing" (voor mij dan..) veel doen, veel weggaan, reizen, concerten.. etc.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-07-2002 20:36 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Laat ik er enkele noemen :
-je voelt je oerlelijk en nutteloos
-niemand neemt je au sérieux
-alle mooie en interessante jongens en meisjes hebben allang een beestig goeie relatie terwijl 'masturbation saved my life'voor jou van toepassing is


Zo goed?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 20:38 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 20:36 schreef madeline usher het volgende:
Laat ik er enkele noemen :
-alle mooie en interessante jongens en meisjes hebben allang een beestig goeie relatie terwijl 'masturbation saved my life'voor jou van toepassing is


Zo goed?

damn, ik krijg onbewust toch een soort van glimlach op m'n gezicht.
Ik had dat nog nooit in deze vorm gelezen of gehoord ofzo.

Heel subtiel


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-07-2002 20:38 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 8 juli 2002 20:36 schreef madeline usher het volgende:
Laat ik er enkele noemen :
-je voelt je oerlelijk en nutteloos
-alle mooie en interessante jongens en meisjes hebben allang een beestig goeie relatie terwijl 'masturbation saved my life'voor jou van toepassing is


Zo goed?


ah .. dit klopt wel



|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 08-07-2002 20:50 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:39 schreef Jenje het volgende:
- Vrienden dumpen, die zorgen in jou geval niet voor een positieve invloed, maar die houden je juist in het negatieve

Vrienden "dumpen" vind ik wel wat extreem, gewoon energie proberen te steken in mensen en dingen waar je je wél goed (of toch beter) bij voelt.
Echte vrienden maak je niet zo makkelijk, en gezelschap is soms echt wel noodzakelijk, omdat je je anders gewoon de vernieling in denkt...


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 08-07-2002 21:00 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

desparation a rope ends it!!!

Het kan een fase zijn, of mischien wel een depressie.

Maar uit ervaring weet ik ook dat drugs je er verder in brengen ook al lijkt dat nu niet zo.

Een weg vinden om uiting te geven is het aller belangrijkste,




I hate the morning (light)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2002 21:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik zou zeggen, geef je vriendje eens een dikke knuffel, hij was ook al niet te spreken afgelopen weekend... misschien als jullie es even weer een paar dagen bij elkaar zijn dat dat een beetje helpt het leed te vergeten gaan we gezellig met zn vieren wat leuks doen ofzo


Je moeder.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 21:26 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Das al een poosje uit Dat heeft hij dus niet gezegd?


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-07-2002 21:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Naar voor je. Puberteit is altijd een lastig iets. Je bent neit de enige die met zich zelf zit te worstelen. maar 1 troost het gaat over. Verdoe je verdriet ect niet met drugs en alcohol, hier schiet je niets mee op en de problemen gaan er niet door weg. Wees sterk en doe het op je eigen kracht! Miljarden mensen zijn je voor gegaan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-07-2002 22:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik vind het altijd jammer dat de interessantste personen deze problemen kennen. Bedenk wel.. jij, als diepgaand persoon geniet respect van de echt toffe mensen. Jij kunt van de dingen die echt mooi zijn genieten. Onthoud dat en je zult vanzelf zelfvertrouwen krijgen en op een gegeven moment lach je gewoon iedereen uit die oppervlakkig is.

Heb vertrouwen!

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 08-07-2002 22:11]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-07-2002 22:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik ben net 17 en hoor dus nog lekker midden in m'n pubertijd te zitten maar ik vermaak me prima. nooit ruzie met m'n ouders gaat goed op school. maar ik heb natuurlijk ook m'n dipjes zo af en toe. ik heb een keer een hele erge wat langere gehad en toen ging ik ook veel zuipe en blowen. dat was t foutste wat ik ooit kon doen. t blowen merk ik nu al ik heb m'n korte termijns geheugen gruwlijk naar de klote en ikm ben er min of meer verslaafd aan.
ik ben al een paar keer probere te stoppen maar na 2 a 3 weken word ik dan echt gvd sagerijnig en dan krijgen m'n ouders en m'n vriendin (die ik momenteel weer's niet heb maar die kere dat ik wou stoppe wel) de volle laag, dit is echt niet gaaf. ik ben beide keren ook afgehaakt omdat ik niet wou dat zij al min agressie over zich heen krijgen.

ps ik doe nu een nieuwe poginhg kzit al ergens in de 2e week en m'n ouders gaan paar weken weg dus als ik saggerijnig wordt irriteer ik er niemand mee


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-07-2002 23:02 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Mijn pubertijd ging ook niet over rozen, maar meer over distels.

Ik herken jou verhaal wel, ook ik ben toen als een gek gaan drinken, en roken (alleen sigaretten) Ik ben toen wel bijna 3 jaar een beetje derpi (niet zwaar)geweest. De muziek van Alice Cooper en The Sisters of Mercy heeft mij hier door heen geholpen.

Toen ik een vriendin kreeg (inmiddels ex)waar ik helemaal voor ging, ben ik vrij snel gestopt met roken, drinken deed ik nog wel maar heeeeeeel wat minder.

Nu drink en rook ik niet meer. Soms mis ik het nog wel, maar heb het niet meer nodig.

Ik ken het gevoel nog wel van uitvlucht, heelijk op de bank lang uit nog een Cola Vodka er door heen jagen. Of 's avonds met een goede vriend op een bankje buiten zitten er een hele fles martini of rode wijn er door heen jassen. Sem en ik leken wel die 2 ouwetjes van de muppets, alleen maar lachen en zanikken. Was de fles op, dan gingen we bij de pomp op de hoek een nieuwe halen. De mensen die daar werkte herkende ons op een geven moment. Ik heb in de zomer dagen op het dak hier van het huis gelegen, drinken en naar de sterren kijken.

Je moet heel goed oppassen dat je niet door schiet in het drinken. Ik ben gelukkig uit-mezelf optijd gestopt met drinken, alleen was mijn burnout toen al aardig op weg.


Wiegen Meister !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 09-07-2002 12:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Pubertijd? leuke tijd hoor. Ik heb nergens last van gehad.. na jah, belhalve mijn 1e (en 2e 3e 4e etc) kater Misschien komt het omdat ik de gehele tijd stoned was dat ik nergens last van heb gehad. Ik heb in die tijd erg veel geblowt. Voor mij was het een tijd van feesten feesten en nog meer feesten. Toen was alles nog nieuw en speciaal. Nu begint de lol een beetje uit al dat feesten te raken en zoek ik eigenlijk naar andere wat meer doordachte (zelf ontwikkeling) bezigheden. Misschien jammer dat ik er wat (te) laat mee begonnen ben maar ik heb nergens spijt van gehad, nooit echt problemen gehad, altijd lol....




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2002 12:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, pubertijd, net alsof het mij overgeslagen heeft.
Eigenlijk nooit problemen met ouders gehad, twijfels en die shit die daarbij horen.
Ben ik best blij om eigenlijk.

Verder gewoon doen waar je zin in hebt [maar dan wel ook echt doen, niet er over gaan twijfelen, dat werkt alleen averechts ].


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-07-2002 16:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik voel me echt niet goed tussen al die mensen van mijn leefdtijd.
Maar ik vermaak me in me eentje en met was mensen van internet best.
en ik heb niet zoveel last van de puberteit
behalve af en toe beetje depressief etcetera
Maar dat drum ik er wel uit.


gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 09-07-2002 20:37 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

pfff was ik nog maar 18
ben er nu 31 ik heb 11 jaar in dienst gezeten ik ben drie keer op uitzending geweest ingesneeuwd gezeten afgesneden van bevoorrading door zware gevechten op 2 km afstand 2 maanden lang in die tijd twee fransen vrienden zien sneufelen zelf beschoten geweest drie keer in een mortier aanval gezeten bijna zelf iemand neergeschoten en laten we het maar niet over de stank van lijken hebben
4 maanden geleden is mijn vrouw bij me weg gegaan ze vertelde dat ze bang voor me was maar inwerkelijkheid had ze al een paar jaar een ander en ging ze tijdens mijn laaste uitzending vreemd familie leden waar ik aan gehecht was die dood gaan een pa die sukkelt met zijn hart en een moeder die suikerziekte heeft en zo net belde dat ze ook nog kanker heeft
pff was ik nog maar 18



Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 09-07-2002 20:42 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 20:37 schreef gunship_x het volgende:
pfff was ik nog maar 18
ben er nu 31 ik heb 11 jaar in dienst gezeten ik ben drie keer op uitzending geweest ingesneeuwd gezeten afgesneden van bevoorrading door zware gevechten op 2 km afstand 2 maanden lang in die tijd twee fransen vrienden zien sneufelen zelf beschoten geweest drie keer in een mortier aanval gezeten bijna zelf iemand neergeschoten en laten we het maar niet over de stank van lijken hebben
4 maanden geleden is mijn vrouw bij me weg gegaan ze vertelde dat ze bang voor me was maar inwerkelijkheid had ze al een paar jaar een ander en ging ze tijdens mijn laaste uitzending vreemd familie leden waar ik aan gehecht was die dood gaan een pa die sukkelt met zijn hart en een moeder die suikerziekte heeft en zo net belde dat ze ook nog kanker heeft
pff was ik nog maar 18

tering..... das erg man.....
ik wil ook het leger in (moet nog 1 jaar havo, dan nog 1 jaar in den bosch ofzo)...raad je me het af?


gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 09-07-2002 21:15 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

nee ik wil zelf ook terug kun je na gaan bedenk wel dat er naast de slechte dingen altijd goede dingen zijn
een paar tips
zorg dat jij je werk altijd goed doe (kan je klagen over anderen), hou je directe chef altijd te vriend (laat ik het zo zeggen mensen die wat voor jou kunnen gaan betekenen te vriend houden),
zorg goed voor je zelf(anders kun je niet voor andere zorgen),
je buddy gaat voor
en pak op zijn tijd een biertjegewoon gaan als je dat wilt en maak er een mooije tijd van



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen