IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Defensie budget in de VS Vorige pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 04-12-2002 21:45 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 9:20 schreef attila_de_hun het volgende:
1 miljard dollar PER DAG!!!!!!!

wat kun je daar nu nog over zeggen?. Gaven ze van dat budget maar eens een maand uit aan natuurbehoud en milieu bescherming.


Het Totale Defensie budget in de states bedraagt. $276.7 Miljard/365= 0,732 miljard/dag

Valt best mee toch, ALs je kijkt dat nederland nog niet eens een spoorlijn aan kan leggen zonder het budget met 2 of meer miljard wordt overschreden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2002 8:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 21:45 schreef linknl het volgende:
Het Totale Defensie budget in de states bedraagt. $276.7 Miljard/365= 0,732 miljard/dag

Valt best mee toch, ALs je kijkt dat nederland nog niet eens een spoorlijn aan kan leggen zonder het budget met 2 of meer miljard wordt overschreden.



Nee, dat valt niet mee naar mijn mening. Vooral als je ziet waar geen geld voor te vinden is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2002 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En wat doen ze met dat geld?
Stoer doen tegen kleine landjes ...

Amerikanen ... zucht


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2002 9:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 8:51 schreef Jenje het volgende:
En wat doen ze met dat geld?
Stoer doen tegen kleine landjes ...

Amerikanen ... zucht


stel je voor .....dat jullie een dagje van dat budget voor jullie band mochten besteden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2002 9:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wwooooaaaa

Ging ik mooi stoer tegen andere bandjes ....


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 14:30 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 8:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, dat valt niet mee naar mijn mening. Vooral als je ziet waar geen geld voor te vinden is.


Tsja je denkt een beetje te nederlands vrees ik amerikanen kijken heel anders tegen dat soort dingen aan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2002 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 14:30 schreef Dargull het volgende:
Tsja je denkt een beetje te nederlands vrees ik amerikanen kijken heel anders tegen dat soort dingen aan.


Zijn er onder de "gewone" mensen van de VS echt geen groeperingen die dit ook te zot voor woorden vinden? Dat moet toch wel?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-12-2002 15:21 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Die mensen zullen er best zijn (is wel te hopen) maar die zijn volgens mij weggedrukt in een klein hoekje van de samenleving... je hoort er in ieder geval nooit iets van


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 15:44 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Zijn er onder de "gewone" mensen van de VS echt geen groeperingen die dit ook te zot voor woorden vinden? Dat moet toch wel?


Nee de gewone mesen in de VS zijn en-masse gehersenspoeld (je zou voor de gein is 2 maanden alleen de USA Today moeten lezen en dan daarna uitvinden hoe vertekend je wereld beeld is).

Maar onder de intelectueele elite is nog wel wat volk te vinden die het idd te zot voor woorden vinden, maar die worden eigenlijk gewoon bot weg mond dood gemaakt, ik bedoel hoe vaak kom jij iets van the green party tegen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2002 16:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 15:44 schreef Dargull het volgende:
Nee de gewone mesen in de VS zijn en-masse gehersenspoeld (je zou voor de gein is 2 maanden alleen de USA Today moeten lezen en dan daarna uitvinden hoe vertekend je wereld beeld is).

Maar onder de intelectueele elite is nog wel wat volk te vinden die het idd te zot voor woorden vinden, maar die worden eigenlijk gewoon bot weg mond dood gemaakt, ik bedoel hoe vaak kom jij iets van the green party tegen?


Dat is dan heel erg triest! Toen ik een tijdje in de VS doorbracht las ik trouwesn geen kranten, zo superslecht.
Maar wat is het verschil met een land als China vraag ik me dan trouwens af. Eigenlijk is er in de VS dan toch ook verkapte censuur?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 16:11 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 16:03 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat is dan heel erg triest! Toen ik een tijdje in de VS doorbracht las ik trouwesn geen kranten, zo superslecht.
Maar wat is het verschil met een land als China vraag ik me dan trouwens af. Eigenlijk is er in de VS dan toch ook verkapte censuur?


Haha er is in de VS geen censuur, tenminste niet dat het verboden is ofzo... maar je krijgt het gewoon niet gepubliceerd alshet een te afwijkende mening verkondigd... er is gewoon geen uitgever die er z'n handen aan wil branden.

vergeet niet dat het ind vs 5% tegen 95% procent is en niet zoals hier ongeveer fifty-fifty.

Er is trouwens een amerikaan die hier een boek over geschreven heeft (en heeft laten uitgeven via je een jawel, europeese uitgever ) zal es opzoeken hoe ie ook weer heet...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 05-12-2002 16:12]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-12-2002 16:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 17:17 schreef antimetal het volgende:
hehe... het vuile werk opknappen?
Luchtaanvallen zeker?
Amerika stopt alleen geld in zaken waar waar ze uiteindelijk wat aan kunnen verdienen.
Oorlog voor olie als je het mij vraagt.
De wapenlobby, olielobby en joodse lobby hebben weer niets te klagen...


Het is gewoon waar dat de US vaak wel het voortouw neemt wat dit soort zaken betreft en hoe je het ook went of keert. Europa wil ook een einde aan terrorisme.


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2002 8:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 16:11 schreef Dargull het volgende:

Er is trouwens een amerikaan die hier een boek over geschreven heeft (en heeft laten uitgeven via je een jawel, europeese uitgever ) zal es opzoeken hoe ie ook weer heet...


Heb je de titel al gevonden? Ga je trouwens die film van Michael Moore zien?


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 06-12-2002 15:12 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 5 december 2002 16:53 schreef 0Tolerence het volgende:
Het is gewoon waar dat de US vaak wel het voortouw neemt wat dit soort zaken betreft en hoe je het ook went of keert. Europa wil ook een einde aan terrorisme.

ik wil een einde aan dat "maatschappelijk aanvaarde" amerikaanse fascisme ...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen