IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Officium Triste Vorige pagina | Volgende pagina
Garfield
Usericon van Garfield
Posted 26-11-2003 12:43 by Garfield Wijzig reactieProfiel van GarfieldQuote dit berichthttp://www.grindminded.com

LOL en eigen topic voor Officieel Triest



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-11-2003 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Garfield, je hebt een geniale naam....
Gaaf gaan we samen optreden....
(sorry ff offtopic.....)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-12-2003 20:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

heb the Pathway geluisterd en ben nog niet overtuigd, vooral de cleane zang valt tegen. Maar omdat ik anders ruzie met JFrost krijg, beloof ik dat ik het nog een paar keer luister


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-05-2004 19:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vandaag Reason aangeschaft, mooie achtergrond-plaat . Ik zal pathway eens in de gaten gaan houden. Reason is iig prima werk

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-05-2004 19:34]


Pippi
Usericon van Pippi
Posted 30-05-2004 23:24 by Pippi Wijzig reactieProfiel van PippiQuote dit bericht

The Pathway was donders saai, maar goed iedereen verdient een 2e kans dus ik zal Reason ook eens beluisteren.

Hoop minimaal dat de grunts en de productie wat beter uit de verf komen. Spannende nummers zal nog wel wat te hoog gegrepen zijn.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-05-2004 15:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 december 2003 20:34 schreef ZelThoR het volgende:
heb the Pathway geluisterd en ben nog niet overtuigd, vooral de cleane zang valt tegen. Maar omdat ik anders ruzie met JFrost krijg, beloof ik dat ik het nog een paar keer luister


Hee, ik vind de Pathway ook een butt cd hoor. Live is OT gewoon gaaf, maar op cd tot nu toe nog niet (ik heb Reason nog niet gehoord).


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 31-05-2004 16:39 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Ik heb OT één keer gezien, maar vond het eigenlijk niet zo bijzonder (op een Anathema cover na).


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-06-2004 0:23 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

All hail to Officium Triste

Ben zeer benieuwd naar Reason


Inter faeces et urinam nascimur


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-06-2004 14:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Komoooop man ... als eerste lyric de titel van het nummer schreeuwen is wel ultieme chees hoor ... noem dan de cd meteen "ashes to ashes, dust to dust"


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 02-06-2004 15:48 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 2 juni 2004 14:12 schreef Claw het volgende:
Komoooop man ... als eerste lyric de titel van het nummer schreeuwen is wel ultieme chees hoor ... noem dan de cd meteen "ashes to ashes, dust to dust"


que?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-01-2005 12:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Was erg leuk. Thee plague of gentlemen (tsja, Belgen hé), was wel aardig maar ademde niet echt een doom-metalsfeer uit. Officium Triste wel! Slechts 2 nummers van het album Reason (het enige album wat ik heb, afgezien van een aantal mp3tjes), en de opener This Inner Twist (IMO hun mooiste nummer) werd verneukt door een kutgeluid (syths die niet hoorbaar waren, te harde drums), maar dat werd later beter! Prima, sfeervol concertje


oja Pim, je moet niet zo nonchalant aan één stuk door shakky's draaien op het podium. Volgens mij wil je jezelf doodroken ofzow (part of the show?) .


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-01-2005 12:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 januari 2005 12:22 schreef Tormented soul het volgende:
Officium Triste wel! Slechts 2 nummers van het album Reason (het enige album wat ik heb, afgezien van een aantal mp3tjes), en de opener This Inner Twist (IMO hun mooiste nummer)

Ga eens rap naar de winkel om de rest aan te schaffen Dave van Sounds helpt je ongetwijfeld graag verder.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-01-2005 12:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb nog een wishlist van hier tot ginder en terug


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-01-2005 13:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Officium Triste was afgelopen vrijdag behoorlijk goed in de Little Devil ja. Ik heb toen ook "The Pathway" maar meteen aangeschaft, en die valt niet tegen. Alleen dat nummer "Camouflage" is wel een flinke misser zeg, damn!


acid
Usericon van acid
Posted 23-01-2005 13:47 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 12:22 schreef Tormented soul het volgende:
Thee plague of gentlemen (tsja, Belgen hé), was wel aardig maar ademde niet echt een doom-metalsfeer uit.



Dit is een grap neem ik aan?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-01-2005 13:49 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 12:22 schreef Tormented soul het volgende:
oja Pim, je moet niet zo nonchalant aan één stuk door shakky's draaien op het podium. Volgens mij wil je jezelf doodroken ofzow (part of the show?) .

gerookt vlees blijft langer goed he


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-01-2005 14:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 13:47 schreef acid het volgende:
Dit is een grap neem ik aan?



nee. Traag was de muziek wel, maar doom is over het algemeen behoorlijk 'depressieve' muziek. En dat kon ik er niet uit op maken.


acid
Usericon van acid
Posted 23-01-2005 14:47 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Wat is dat nou weer voor gelul?? Nog nooit Saint Vitus of Count Raven gehoord zeker?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vergeef hem de jeugdige onschuld ..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-01-2005 16:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 14:47 schreef acid het volgende:
Wat is dat nou weer voor gelul?? Nog nooit Saint Vitus of Count Raven gehoord zeker?


nee. Moet dat dan?


acid
Usericon van acid
Posted 23-01-2005 18:54 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Nee, maar loop dan niet te gillen over doom metal.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-01-2005 20:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

En loop jij dan niet mijn woorden te verdraaien...


acid
Usericon van acid
Posted 23-01-2005 22:54 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Och, meid toch.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-02-2005 20:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hoe was Ierland Pim?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 23-02-2005 23:04 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ierland was wel gaaf. Niet superdruk maar wel gave zalen om te spelen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen