IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : metal covers from pop music Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-05-2003 19:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 13:34 schreef impaled succubus het volgende:
marduk-paint it black


de W.A.S.P. versie vind ik beter


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 20-05-2003 16:05 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 18 mei 2003 19:16 schreef DarknessThere het volgende:
Nightwish - Over The Hills (Gary Moore)
Type O Negative - One More Time (Britney Spears)

Sinds wanneer maakt Gary Moore pop muziek??


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-05-2003 16:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Carnival in coal- maniac .....of hoe noemt dat weer...je weet wel:


"she's a maniac, maniac on the floor, and she's dancing like she...."


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Helena
Usericon van Helena
Posted 20-05-2003 16:17 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

- Blood deed een nummer van Abba geloof ik.
- Grip Inc. - Paint it Black van The Rolling Stones
- Dreamscape - Dancing with tears in my eyes van Ultravox


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-05-2003 16:29 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Primus heeft Pink Floyd 's Have a Cigar gecoverd op al zeg ik hetzelf zeer acceptabele wijze... Hoewel het natuurlijk niet kan tippen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 20-05-2003 16:55 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

...en op diezelfde plaat Miscalleneous Debris staat ook een leuke cover van Making Plans For Nigel (XTC).


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 20-05-2003 16:56 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 16:27 schreef Metal het volgende:
Heel hun cd: Forgotten tales.
erg grappig!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 20-05-2003 18:15 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

N0og un paar

Sonata Arctica - I want out (Helloween)
Sonata Arctica - Still Loving you (Scorpions)
Helloween - He's a woman - She's a man (Scorpions)+ Space Oddity (David Bowie) + Hocus Pocus (Focus) + All my loving (The Beatles) + From out of nowhere (Faith no more)
Dispatched - The Final Countdown (Europe)
Edguy - Hymn (Ultravox)
Paradise Lost - Walk Away (Sisters of Mercy)
Moonspell - Sacred (Depeche Mode)
The Donna's - Strutter (Kiss)
Marilyn Manson - Highway to Hell (AC/DC)
Pantera - Cat Scratch Fever (Ted Nugent)




Half zat is ook maar weg gegooid geld.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-05-2003 19:27 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:16 schreef Gunman het volgende:
Carnival in coal- maniac .....of hoe noemt dat weer...je weet wel:


"she's a maniac, maniac on the floor, and she's dancing like she...."


Ja,beestig nummer!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-05-2003 19:32 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

All"weird"Yankovic- enter the napster
Geen metal maar wel grappig


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-05-2003 19:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

The Kovenant covert op hun nieuwe Cd "The Memory Remains" van Metallica. Heb het nog niet gehoord, maar zal wel niet wereldschokkend zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 20-05-2003 23:37 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nevermore - Sound of Silence (Simon & Garfunkel)


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-05-2003 9:25 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

amorphis - light my fire... niet echt pop... sorry


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 21-05-2003 10:56 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

pentagram - the final countdown
vision devine - the final countdown

okee t is geen pop maar de covers zijn ok...

en evergrey met I'm sorry, kweenie van wie die eerst was maar t was een cover van een bekende


[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 21-05-2003 10:57]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 22-05-2003 22:15 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 15:12 schreef Claw het volgende:
Jack Frost - California Dreamin'


Claw, dit had wel iets nadrukkelijker mogen zijn! Iets in de geest van:

JACK FROST
California dreamin'

Een ware topprestatie om van zo'n vrolijk nummer van de Mamma's & Pappa's (wie kent ze nog?) zo'n depressieve versie te maken.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 22:50 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Misschien niet al te brute covers maar toch:

- Helloïse met Eloise [oorspr. Barry Ryan]

- Paul Gilbert met When 2 become 1 [oorspr. Spice Girls...]

Oh, en @She Devil: dat nummer wat Evergrey gecovered heeft is oorspronkelijk van een of andere Dilba... Ken t ook nie verder

[Dit bericht is gewijzigd door Devilicious Pem op 22-05-2003 22:52]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 22-05-2003 22:58 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

slayer - in the garden of eden (ina gadda da vida). niet mn favoriete cover maar zeker tof
ozzy osbourne - stayin alive is ook leuk voor in blije buien.


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-05-2003 23:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 19:16 schreef DarknessThere het volgende:
Type O Negative - One More Time (Britney Spears)


Wablieft
Ik hoorde onlnags trouwens Type O Negative's versie van Smells Like Teen Spirit (geloof ik) van Nirvana... klonk dat slecht zeg!!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-05-2003 7:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die versie heeft gewoon Kurt als zanger, op een video zingt ie expres zo bezopen laag en staat stoned in een bloemetjesjurk ofzo..

Paradise Lost - Smalltown Boy
The Wounded - Smalltown Boy



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-05-2003 9:00 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:05 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Sinds wanneer maakt Gary Moore pop muziek??


Mijn excuses. Om eerlijk te zijn ken ik Gary Moore zo goed niet, Over The Hills is het enige dat ik beluisterd heb omdat Nightwish het ging coveren.


Metal
Usericon van Metal
Posted 23-05-2003 11:02 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Niet echt metal (alhoewel de laatste jaren hun sound er naar toe trekt) maar toch het vermelden waard:
Sisters of mercy - Jolene (prachtige cover van Dolly Parton)
Weet iemand of er daar een 'goede' versie van bestaat, ik ken deze enkel als demo/bootleg en live versie (mindere kwaliteit ).


[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 23-05-2003 11:04]


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 7:47 schreef Sater het volgende:
Die versie heeft gewoon Kurt als zanger, op een video zingt ie expres zo bezopen laag en staat stoned in een bloemetjesjurk ofzo..




Neenee, het is effectief door Peter Steele gezongen...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:20 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:02 schreef Metal het volgende:
Niet echt metal (alhoewel de laatste jaren hun sound er naar toe trekt) maar toch het vermelden waard:
Sisters of mercy - Jolene (prachtige cover van Dolly Parton)
Weet iemand of er daar een 'goede' versie van bestaat, ik ken deze enkel als demo/bootleg en live versie (mindere kwaliteit ).



Dezelfde vraag voor Comfortably Numb (van Pink Floyd) door Anathema... aargh, ik zou er beter over zwijgen daar die dudes van Anathema zelf zeggen dat er géén studio opname van bestaat, maar ik wil die zoooo graag...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-05-2003 11:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 mei 2003 11:20 schreef Asherah het volgende:
Dezelfde vraag voor Comfortably Numb (van Pink Floyd) door Anathema... aargh, ik zou er beter over zwijgen daar die dudes van Anathema zelf zeggen dat er géén studio opname van bestaat, maar ik wil die zoooo graag...

Hmmm... hij staat iig op geen enkele live release, dus dan zou er een bootleg moeten zijn waar ie als studio opname op staat? Lijkt me sterk, zekers als ze zelf zeggen van niet... helaas


Zenial


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 03-06-2003 2:52 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Vienna van Ultra Fox is gecoverd door een Nederlandse metalband... maar ik kan er zo gauw niet opkomen welke band... Ik heb het ergens op cd, echt geweldig... Ik zal eens zoeken later of ik het kan vinden..

Verder:

Therion - Summernight city... Mooi!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen