IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : metal covers from pop music Vorige pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-04-2011 18:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heaven 17. Ook een niet verkeerd nummer btw.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-04-2011 18:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik moest hem even opzoeken om te kijken of ik die wel kende. Wel een bekend nummer inderdaad. Jammer dat in de Cradle-versie de bombast van het origineel wat verdwenen is, toch niet helemaal geslaagd deze cover.

Probleem is dat dit soort covers van popnummers een beetje huppelig worden en niet echt serieus meer zijn, leuk om 1 keer te horen en daarna niet meer. Ik kan er zelf niet zoveel mee.

Zo'n Public Enemy cover van de Dillinger Escape Plan vind ik veel geslaagder.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-04-2011 18:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Fiiight the pooooweerrr!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-04-2011 19:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 21:00 schreef Beli Mawr het volgende:
Volgens mij hebben The Dubliners nog nooit in de top 40 gestaan met Whiskey in the Jar


Een reactie die 8 jaar te laat komt. The Dubliners hebben dit nummer niet geschreven. Het is een zogenaamde traditional waarvan het onbekend is wanneer en wie het geschreven heeft.
Tekstueel gezien houdt Metallica de Thin Lizzy versie aan.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-06-2011 0:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Van reggae naar metalcore. Hard!





I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen