IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Zou het niet leuk zijn om wat meer ZM "Merchandise" te hebben. Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-07-2002 19:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 18:30 schreef Jenje het volgende:
Hmm, cool idee ..
Hoe professioneel wil je gaan?
Wil je cd-r-tjes verpatsen of echt een officiële cd laten persen?
Hangt ervan af wat het goedkoopste is he. Als het bij een stuk of zestig CD'tjes blijft wordt het gewoon CD-R natuurlijk.
Voor het hoesontwerp/boekje etc. stel ik voor dat we versch. mensen hun gang laten gaan? Ik denk dat er meer zijn die zich daar wel aan wagen. Dan kijken we wel wat er uitkomt en gaan we stemmen.

Weet je wat, ik maak even een topic aan.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 10-07-2002 19:22 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik kan ook wel ff wat vaart zetten achter mijn soloproject en ff een nummer opnemen.

heb alleen nog geen bandnaam.

Oh ja toch wel.

T.ERROR




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-07-2002 23:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 juli 2002 19:17 schreef Valorian666 het volgende:

een shirt met een internetadres erop, maar vond het toch cool om te hebben (helemaal kut: Bandshirts met levensgroot het internetadres van het label onder de plaat)




ja joh??? ik vind het juist wel actueel. ik wil juist dat een nieuw shirt van onze band ons internetadres erop heeft staan. 't staat toch ook op ceedees. tis toch gewoon informatie en reklame.


Oud Vuil.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-07-2002 23:28 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 10 juli 2002 23:19 schreef webblaster wim het volgende:
ja joh??? ik vind het juist wel actueel. ik wil juist dat een nieuw shirt van onze band ons internetadres erop heeft staan. 't staat toch ook op ceedees. tis toch gewoon informatie en reklame.
ik vind dat meestal jammer... een shirt net als cd, hoort een stuk kunst te zijn... ik bedoel een cd met achterop internet loeigroot is ook lelijk, en zeg nou zelf... als je het wil weten ben je ook wel bereid om de kleine letters te lezen waar het staat, niet? op shirts vindt ik het lelijk, maarja ik vindt weinig shirts echt mooi


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-07-2002 0:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehe, waarom geen ZM-bloembollen? Iedereen strooit hier toch altijd bloemetjes?

Nee, maar een ZM-flessenopener en ZM-stickers zou ik meteen kopen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 11-07-2002 0:50 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ja, het zou leuk zijn om wat meer ZM "Merchandise" te hebben.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-07-2002 1:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

een ZM koffiekan zou wel leuk zijn, een ZM-kopje, ZM-glazen, ZMborden, een heel ZM-eetservice met borden, potten, schotels,... Een ZM-matel zou ook leuk zijn, een ZM halsketting, een ZM-minibusje, noem maar op, pennen, potloten, posters, ZM-koffie (lekker sterke koffie ),...


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-07-2002 1:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

een ZM-world destruction-pad!!



Ik, Wil Schuurman


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-07-2002 1:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ZM-gitaren, ZM-plectrums, drumstokjes,...


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-07-2002 1:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Een ZM-dekbed.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-07-2002 1:08 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

een ZM windowscreen voor in de zomer, petjes, mappen, asbakken,...


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-07-2002 1:09 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Hexentanz
Covered in Ashes
Control Human Delete
Dark Conspiracy
Inguz


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-07-2002 1:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zm/sm dildo's duidelijk handig voor vrouwen

en Zm/sm opblaaspoppen nagemaakt van vrouwen van het zm forum


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 11-07-2002 1:12 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 1:02 schreef beli mawr het volgende:
een ZM koffiekan zou wel leuk zijn, een ZM-kopje, ZM-glazen, ZMborden, een heel ZM-eetservice met borden, potten, schotels,...
...
ZM-koffie (lekker sterke koffie ),...


Dan wil ik ook:

*ZM bier - lekker sterk bier

*ZM eten - het liefst zou ik levende dieren opgestuurd zien worden waar je dan zelf een maaltijd van mag maken, incl. bijl


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-08-2002 10:00 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Het valt mij dat er weer een topic over een ZM sticker is (auto sticker), en er toch weer ideën naar boven komen voor meer ZM goodies.

"ik durf het bijna niet naar boven te halen*

Zou er niet eens weer een poll kunnen komen en daar mee een beetje uitzoeken wat men leuk zou vinden om als ZM goodie te hebben ???

De ZM t-shirts zijn toch uit verkocht ???


Wiegen Meister !


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-08-2002 10:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 10:00 schreef Shadow_Smile het volgende:
De ZM t-shirts zijn toch uit verkocht ???
Ja, die zijn op...

Het probleem met ZM-merchandise is dat we het voor moeten schieten, zonder garantie dat we het weer terugverdienen. We hoeven er geen winst op te maken, maar terugverdienen van de gemaakte kosten is wel nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 14-08-2002 10:09]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-08-2002 10:33 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Die kosten zijn idd het probleem.... ik heb wel eens gekeken wat het kost om ZM-koffiemokken te laten maken.... nou dan ben je gauw zo'n 8 a 9 euro per mok kwijt. En dan moeten ze nog verstuurd worden. Dat kost dan ook al gauw zo'n 5 euro. (en dan heb ik het nog niet eens over de kosten van het verpakkings materiaal). Ergo: kost dus zo'n 15 euro. Nou ik vraag me af wie dat voor een stomme koffiemok over heeft.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 10:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm ik heb net bij ThinkGeek een 'dev/mug' koffiebeker voor $9 dollar besteld...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-08-2002 10:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 augustus 2002 10:36 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hmm ik heb net bij ThinkGeek een 'dev/mug' koffiebeker voor $9 dollar besteld...


Past mooi naast mijn RTFM-mok dan


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 10:39 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-08-2002 10:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 10:37 schreef helmet het volgende:


Past mooi naast mijn RTFM-mok dan


Hoe zit het met mijn shirt en film


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2002 11:08 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ZM pennen, mousepads, mokken, je kan het zo gek niet bedenken, maar het blijft een prijzige bezigheid.

Ik stem voor een ZM mok incl. thee


bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 11:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ik stem voor ZMlease auto's voor de mods en redactieleden


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2002 11:22 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Jaaaa

of voor de mensen als ik zonder rijbewijs: een ZMfiets


bla...bla...bla...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-08-2002 11:23 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 10:33 schreef Paul het volgende:
Die kosten zijn idd het probleem.... ik heb wel eens gekeken wat het kost om ZM-koffiemokken te laten maken.... nou dan ben je gauw zo'n 8 a 9 euro per mok kwijt. En dan moeten ze nog verstuurd worden. Dat kost dan ook al gauw zo'n 5 euro. (en dan heb ik het nog niet eens over de kosten van het verpakkings materiaal). Ergo: kost dus zo'n 15 euro. Nou ik vraag me af wie dat voor een stomme koffiemok over heeft.


Nooit geweten dat het zo duur zou zijn


Wiegen Meister !


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen