IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Wicca Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-05-2003 21:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Aanbidden is een excuss om er zelf er niets aan te hoeven doen


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-05-2003 22:07 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik zal ook maar eens met wicca beginnen, morgen meteen even een toverstafje kopen


No meat is sweater


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 22:49 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 22:07 schreef Infaustus het volgende:
ik zal ook maar eens met wicca beginnen, morgen meteen even een toverstafje kopen

Vergeet de bezem niet



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-05-2003 22:52 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja, goed dat je het zegt!


No meat is sweater


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-05-2003 23:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

op wat voor bezem rijden jullie nou?

Ik heb een BMW bezem, kost wel een lieve duit maar dan heb je ook wat. Zeker nu hij gechiptuned is gaat hij als een raket!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 23:02 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Mijne is de McLaren van Coulthard onder de bezems
*edit* en zo sterk dat hij de Tiger Tank onder de bezems is, ja ja

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-05-2003 23:03]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-05-2003 9:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

On topic! Als je het niet serieus wilt/kunt nemen reageer dan niet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Faline
Usericon van Faline
Posted 08-05-2003 9:45 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 8 mei 2003 9:11 schreef helmet het volgende:
On topic! Als je het niet serieus wilt/kunt nemen reageer dan niet.


idd...bezems worden helemaal niet gebruikt om mee te vliegen..
als je er een spelletje van gaat maken, kan je net zo goed naar het onzin topic toe vliegen met die bezem!


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2003 10:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 21:47 schreef ghoulliette het volgende:
Aanbidden is een excuss om er zelf er niets aan te hoeven doen

reageer hier dan eens op.

hebben al jullie wiccies trouwens welleens gehoord van "ecologism" niet te verwarren met "environmentalism". Volgens mij is wicca hier namelijk een aftreksel van voor de luie mensen


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-05-2003 13:13 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 21:47 schreef ghoulliette het volgende:
Aanbidden is een excuss om er zelf er niets aan te hoeven doen


Ook al is het soms wel fijn om iets of iemand te aanbidden

[edit: zo goed??]

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 08-05-2003 13:13]


FREEZE


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 08-05-2003 16:20 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 7 mei 2003 21:47 schreef ghoulliette het volgende:
Aanbidden is een excuss om er zelf er niets aan te hoeven doen

Bedoel je dan aanbidden, of 'vertrouwen in' ? Op zich is er niets mis mee met het aanbidden van iets. Als je echter gaat vertrouwen dat het daardoor opgelost wordt (en dat je zelf niets hoeft te doen) dan zit je idd fout.

Ik heb zelf niets tegen mensen die goden aanbidden. Zolang ze maar zelf hun problemen oplossen, en niet alles bij de Heer of Vrouwe neerleggen.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Faline
Usericon van Faline
Posted 08-05-2003 16:55 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 8 mei 2003 16:20 schreef Astaroth het volgende:
Bedoel je dan aanbidden, of 'vertrouwen in' ? Op zich is er niets mis mee met het aanbidden van iets. Als je echter gaat vertrouwen dat het daardoor opgelost wordt (en dat je zelf niets hoeft te doen) dan zit je idd fout.

Ik heb zelf niets tegen mensen die goden aanbidden. Zolang ze maar zelf hun problemen oplossen, en niet alles bij de Heer of Vrouwe neerleggen.


Ik Vind dat je problemen idd zelf moet oplossen, en niet denken dat de god/godin het voor je oplost..
ze zullen je wel helpen, maar het meeste zal je toch echt zelf moeten doen


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 11:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 16:20 schreef Astaroth het volgende:

Ik heb zelf niets tegen mensen die goden aanbidden. Zolang ze maar zelf hun problemen oplossen, en niet alles bij de Heer of Vrouwe neerleggen.

Dat bedoelde ik dus


Faline
Usericon van Faline
Posted 11-05-2003 12:12 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 11 mei 2003 11:09 schreef ghoulliette het volgende:
Dat bedoelde ik dus




Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 13:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 12:12 schreef Faline het volgende:


je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag trouwens


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-05-2003 13:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 13:13 schreef Phantom Lord het volgende:


Ook al is het soms wel fijn om iets of iemand te aanbidden

[edit: zo goed??]

Slijmende prutser, on-topic.

Laat wicca's gewoon hun gang gaan. Verspilde moeite om dingen te gaan afkraken, die je haat.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-05-2003 19:25 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter



Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-05-2003 19:37 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 11 mei 2003 13:31 schreef wladimir het volgende:
Slijmende prutser, on-topic.

Laat wicca's gewoon hun gang gaan. Verspilde moeite om dingen te gaan afkraken, die je haat.


In tegendeel.
Dingen die je haat afkraken is een erg fijne bezigheid.


Life doesn't get much better than this!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-05-2003 19:38 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Iets afkraken is makkelijk, iets aanprijzen is daarentegen veel moeilijker.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en dan te beseffen dat die jongen helemaal niets afkraakte wat perse met wicca te maken heeft.
Ohja dat had onze ik ga lekker zeuren nep mod niet door vanmorgen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-05-2003 19:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 19:39 schreef ghoulliette het volgende:
en dan te beseffen dat die jongen helemaal niets afkraakte wat perse met wicca te maken heeft.
Ohja dat had onze ik ga lekker zeuren nep mod niet door vanmorgen
Had het ook niet over hem, maar over dit topic in het algemeen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 10:12 schreef ghoulliette het volgende:
reageer hier dan eens op.

hebben al jullie wiccies trouwens welleens gehoord van "ecologism" niet te verwarren met "environmentalism". Volgens mij is wicca hier namelijk een aftreksel van voor de luie mensen

Ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn (serieuze) vraag aan onze wiccies


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 15-06-2003 22:45 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 17:09 schreef Faline het volgende:
dat is niet echt goed als dit gebeurd..
spreuken horen niet alles op te lossen, als het ook zonder 'magie' kan..
als ze er echt zo mee bezig is, moet je is vragen of ze de 5 vuist regels kent



Wat? Waarom dat nou niet?
Stel we trekken haar wiccanisme in twijfel, dan kan ik haar vertellen dat ze bezig is met taoisme. Oftewel, sommige problemen verdwijnen vanzelf als je er tijd over laat gaan (en ze anders gaat bekijken).

Klinkt overigens als iets wat iemand van Landmark Forum ook mee zou maken.

quote:
Op 11 mei 2003 19:44 schreef ghoulliette het volgende:
Ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn (serieuze) vraag aan onze wiccies


Zo interessant was je vraag niet


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 16-06-2003 13:41 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht



Ik hou van de natuur en huppel bij volle maan rond in het bos al bomen knuffelend;...

Ik vind het echt geweldig


true disco chick


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 13:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik verkleed me bij volle maan als boom, en ga dan op wicca's staan wachten in het bos.
Dat vind ik fijn.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen