IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : genieten van de stilte Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 14-07-2002 8:50 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik kan erg genieten van stilte om me heen.zo ga ik altijd smorgens er om kwart over 7 uit.als ik gedoucht hebt,pak ik wat te eten en een bak kofie mee naar buiten.en wat brood ,wat ik in stukjes doe en op het grasveld gooi voor de vogels.hier kan ik van genieten want het is dan heerlijk stil buiten.en ben ik even lekker alleen,om wakker te worden,en geniet ik van de vogels die komen eten waarvan het lijkt dat ze smorgens op me zitten te wachten.


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-07-2002 10:38 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik geniet nu ook van de stilte, op ZM!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-07-2002 10:55 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

toen ik vanmorgen wakker werd... zette ik mijn radio (zoals gebruikelijk) hard aan (Necrophobic)............. ik houd niet van stilte.....


Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 14-07-2002 11:01 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

en ik werd weer eens wakker door het gekrijs van mijn moeder en mijn zusje


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 14-07-2002 11:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Stilte in de natuur 's ochtends is inderdaad geweldig.
1 Probleempje: Ik krijg mezelf er 's ochtends nooit vroeg uit als het niet echt hoeft


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-07-2002 11:24 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Heerlijk stilte! s'morgens heel vroeg,of wandelen in het bos

Heel prettig..er zou meer stilte moeten zijn


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2002 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Me too
Lekker door de velden en bossen open en niets anders horen dan geluiden van de natuur, die altijd rustig en beheerst zijn. Geen enkel geluid van de bewoonde wereld om dat te verstoren ...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-07-2002 11:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

stilte kan idd geweldig zijn,
rustid over de begraafplaats wandelen of in het zonnetje met een gekoeld hertog jannetje in de zon zitten
maar over het algemeen zet ik altijd ergens muziek aan, duzzz weinig stilte


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-07-2002 11:57 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ehmz het zal best mooi zijn, maar ik ben herrie gewend leef in een redelijk groot en druk gezin en woon aan een drukke straat en vlakbij een disco....Maareh hier is het om kwart over 7 echt niet stil hoor!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-07-2002 12:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

af en toe echte rust is geweldig, daar kan ik van genieten


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-07-2002 12:38 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

de rust midden in de nacht is ook heel erg gaaf. ben vanochtend trouwens weer wakker geschreeuwd door al die irritante kindjes bij mij in de straat.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-07-2002 12:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Als ik koppijn heb, even geen gezeik om me heen maar rust.

Anders: METAL !!!!!!!


Ik, Wil Schuurman


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-07-2002 12:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmmm ik heb nu ook even behoefte aan stilte... lekker geen metal, dat kan mn arme hoofdje nu niet aan


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 14-07-2002 12:44 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

ach gossie


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-07-2002 12:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

sterf (kater )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-07-2002 13:28 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hier is het nooit stil, en dat mis ik heel erg.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


G.
Usericon van G.
Posted 14-07-2002 13:46 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

stilte en in de natuur zijn (bos, weiland,heide maakt niet uit) is echt zalig. Ik woon alweer 8 jaar in een grote stand en kan dat soms dan ook echt verschrikkelijk missen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-07-2002 14:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als ik sóchtends terug kwam van de ptt dan was het net of de wereld nieuw was.. zo stil, de wolken leken net een teruggeslagen dekentje en overal nevel. Het enige wat je hoorde is mijn fiets die een bende lawaai produceerd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-07-2002 14:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja, stilte! Ik hou van stilte en rust (of goede muziek, in mijn geval zijn dat twee uitersten ). Als ik iets niet kan hebben dan zijn het van die tuttebellen die maar blijven praten en praten en kakelen . Tape every hole they got and watch them choke .


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-07-2002 14:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik hou ook van de stilte (vreemd dat bijna iedereen hier van de stilte houd terwijl één van de meest extreme muzieksoort hier ook beluisterd wordt) maar goed....

Ik hou ook van natuurstilte, dus dat je wel geluid hoord, maar van lieve vogeltjes of de zee bijvoorbeeld blij blij blij



[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 14-07-2002 14:57]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 14:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik kan ook genieten van stilte...

Toen ik stage liep moest ik elke dag 20 minuten fietsen tussen Bunnik en Houten om 7 uur s'ochtends (alleen maar weiland en natuurgebied).. stilte.. relaxed..

Of s'nachts op het balkon, boek erbij.. ..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-07-2002 15:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 14:58 schreef Valorian666 het volgende:
Ik kan ook genieten van stilte...

Toen ik stage liep moest ik elke dag 20 minuten fietsen tussen Bunnik en Houten om 7 uur s'ochtends (alleen maar weiland en natuurgebied).. stilte.. relaxed..

Of s'nachts op het balkon, boek erbij.. ..

das een heerlijk begin van de ochtend ja, dat had ik hier ook altijd (naja voornamelijk weiland dan)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 15:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:08 schreef FireFox het volgende:
das een heerlijk begin van de ochtend ja, dat had ik hier ook altijd (naja voornamelijk weiland dan)


Ik had het voordeel dat ik stage liep van september - december, dus had ik ook nog eens zonsopgangen erbij


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-07-2002 15:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tis hier buiten 's ochtends altijd stil, 's middags ook, en 's avonds..

(* ik woon namelijk op t platteland naast een bos *)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 15:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat is wel beter zeg... heeft natuurlijk ook nadelen.. maar toch... lijkt me zeer relaxed


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-07-2002 17:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik vind het hier wel fijn..
En nadelen, die waren eerder wel , nu vallen ze best mee


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen