IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Leugenaars in het nieuws
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-12-2002 11:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dit weekend vielen mij op dat enkele personen erg hard stonden te liegen op het journaal (naar ik meen).
heb jij ook waarschijnlijke leugenaars betrapt, med ze hier.

Saddam Hoessein als de vriendelijke buurman. Saddam bood zijn excuus aan aan de inwoners van koeweit. Ja, Saddam, we geloven het wel.

Mat Herben als martelaar. Mat vind het wel vreselijk dat hij weer nummer een staat bij de LPF. Alleen als de massa een beroep op hem doet zal hij, met tegenzin, zijn eigen belangen ondergeschikt maken aan de partijbelangen.

Emiel ratelband als de sportieve verliezer. Emiel kreeg twee stemmen tekort om lijsttrekker te worden bij Leefbaar Nederland. Leuk is vooral dat hij heeft verloren van een vrouw. Over de rol van vrouwen heeft Emiel nogal een duidelijke mening. Maar hij nam het "goed" op. Overigens, de vraag van een journalist of hij nu op kolen ging lopen was natuurlijk het toppunt van sarcasme).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2002 11:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh

Politieke leiders die liegen
Dat had ik nou nooit verwacht


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-12-2002 11:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 11:18 schreef Jenje het volgende:
Goh

Politieke leiders die liegen
Dat had ik nou nooit verwacht


Ik hoop niet dat ik je wereldbeeld aan duigen heb geschopt.
(ps: Om Ratelband als politieke leider te bestempelen is iets wat ik nooooooit zou durven)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-12-2002 11:24 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

eerder als politiek drama

[edit] politeik -> politiek [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 09-12-2002 11:24]


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen