IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Aanslag op chirac
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-07-2002 17:04 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Chirac ontsnapt aan moordaanslag
Gepubliceerd op zondag 14 juli 2002
De Franse president Chirac is zondag op de Franse nationale feestdag ontsnapt aan een moordaanslag. Een man schoot met een karabijn toen de president in een open auto voorbijkwam bij de Arc de Triomphe. De man, die direct werd gearresteerd, zou afkomstig zijn uit extreemrechtse kringen.

De Franse president Chirac is zondag op de Franse nationale feestdag ontsnapt aan een moordaanslag. Een man schoot met een karabijn toen de president in een open auto voorbijkwam bij de Arc de Triomphe. De man, die direct werd gearresteerd, zou afkomstig zijn uit extreemrechtse kringen.
Volgens ooggetuigen haalde de man het vuurwapen uit een gitaarkoffer net toen president Chirac in een open auto voorbij zou rijden. De man wist was bezig te richten op Chirac toen hij werd overmeeserd door omstanders. Hij lostte nog wel een schot maar dat miste zijn doel. Agenten konden de man snel overmeesteren en afvoeren.

Het gaat om de 25-jarige Maxime Brunerie. Hij is afkomstig uit extreemrechtse kringen en heeft een bekentenis tegen de politie afgelegd.

Het militaire defilé ter ere van 'Quatorze Juillet' kon gewoon doorgaan. Op de nationale feestdag wordt 14 juli 1789 herdacht. De bestorming van de Bastille in Parijs vormde op die dag het begin van de Franse Revolutie.

De parade werd bekeken door 75 brandweerlieden uit New York en familieleden van brandweermannen die bij de aanslagen op 11 september omkwamen Een New Yorkse brandweerwagen reed mee in het defilé en werd onthaald op een massaal applaus.



na pim lijkt dit middel weer te leven.
who is next?

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 14-07-2002 17:09]


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-07-2002 17:32 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

hopelijk Bush


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-07-2002 17:36 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

zien we vanzelf wel weer......


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 17:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hehehe.. vreemd om te zien dat deze aanslag maar 2 reacties oplevert in een half uur..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2002 17:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Chirac kan me weinig schelen eigenlijk.


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-07-2002 17:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 17:37 schreef Valorian666 het volgende:
Hehehe.. vreemd om te zien dat deze aanslag maar 2 reacties oplevert in een half uur..


Ehm, tis zo lang stuk text

Maar idd je hebt wel gelijk


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-07-2002 17:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 17:04 schreef linknl het volgende:
who is next?


Dat weet ik wel

Dargull....


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 14-07-2002 18:10 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik vond die kernproeven destijds ook wel een aanslag op de natuur .



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-07-2002 18:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ja maar om dan te proberen iemand dan neer te schieten...., damn waar gaat dit heen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-07-2002 18:30 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

het is toch allang zo... moord om politieke redenen

Kennedy, King, nog een hele hoop
op kleinere schaal dan André Cools enzo... en was er recent ook geen Afghaanse leider afgemaakt?

wat doe je eraan? niks


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 14-07-2002 18:37 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Chirac is volgens mij een rechts politicus ,de verdachte is ook rechts .
ik zeg niet dat de aanslag goed is ,maar destijds had Chirac ook geen sympathie met de eiland bewoners ,hun leven en gezondheid en die van de natuur werd geriskeerd .
waarom zou iemand sympathie moeten hebben voor iemand als Chirac ?
ik vind het feit dat rechts overal regeert ook ongewenst . heel veel oplossingen van problemen worden zo vertraagd . internationale vedragen over het milieu etc en ook minder samenwerking en meer competitie en vijandigheid tussen landen )
Pim Fortuyn debateerde ,daarom vond ik de moord en de taarten niet terecht .omdat politiek met argumenten gevoerd moet worden .
de kernproeven werden uitgevoerd ,ondanks terechte protesten en argumenten .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 14-07-2002 18:51]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-07-2002 19:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

helaas kondie niet mikken... ris wel moord dus niet goed maar khad het zeker niet erg gevonden. zoals chirac arrogant loopt te doen, vind ik het niet raar dat zoiets gebeurd, zal met bush hopelijk ook nog wel gebeuren.


Je moeder.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-07-2002 19:21 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Hoeveel aanslagen zouden er zijn die verijdeld worden voordat ze uitgevoerd worden?
Volgens mij is er elke dag wel iemand bezig met een aanslag verzinnen op het leven van een politicus


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-07-2002 19:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik verzin ook wel eens ooit een aanslag op bepaalde personen hoor maarja wie nie...

Ik vind het toch wel erg hoor...en ik snap ook niet wat er met die kogel gebeurd is...want hij heeft 1 keer kunnen schieten...



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-07-2002 19:32 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

waarschijnlijk schoot die kogel de lucht in en raakte een vliegtuig die uit koers raakte waarna deze een noodlanding inzette op het Europees Parlement in Brussel


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-07-2002 19:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 18:30 schreef AgonY het volgende:
het is toch allang zo... moord om politieke redenen

Kennedy, King, nog een hele hoop
op kleinere schaal dan André Cools enzo... en was er recent ook geen Afghaanse leider afgemaakt?

wat doe je eraan? niks

is wel zo, maar sja dit is net weer ff vlak achter elkaar en vrij dichtbij


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-07-2002 20:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 19:16 schreef karnivoor het volgende:
helaas kondie niet mikken... ris wel moord dus niet goed maar khad het zeker niet erg gevonden. zoals chirac arrogant loopt te doen...


Tja, Chirac IS ook een Fransman he...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-07-2002 20:16 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

en je weet wat ze zeggen over fransen...


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 14-07-2002 20:17 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Nou als dit de 1e aanslag op hem is dan heeft ie het lang volgehouden. Met zijn kernproeven is ie toch wel 1 van de grotere milieuterroristen van Europa, ik al lang eerder iets verwacht. Maar ja die heeft natuurlijk goeie bewaking, anders had ie al lang onder de grond gelegen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-07-2002 22:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 juli 2002 20:12 schreef TNightmare het volgende:
Tja, Chirac IS ook een Fransman he...


na jarenlang verplicht met mn ouders naar frankrijk op vakantie te zijn geweest, kan ik zeggen dat ik inmiddels een gruwelijke grafhekel aan fransen heb

en aan knoflook


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 22:57 schreef karnivoor het volgende:
na jarenlang verplicht met mn ouders naar frankrijk op vakantie te zijn geweest, kan ik zeggen dat ik inmiddels een gruwelijke grafhekel aan fransen heb




(op begrijpend toon) vertel eens, wat is er allemaal gebeurd? gooi het maar in de groep!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-07-2002 21:51 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 22:57 schreef karnivoor het volgende:
na jarenlang verplicht met mn ouders naar frankrijk op vakantie te zijn geweest, kan ik zeggen dat ik inmiddels een gruwelijke grafhekel aan fransen heb

en aan knoflook


Snap ik niet nooit problemen mee gehad, behalve met die paardehufter die mijn videocamera toen heeft gejat.


Bazzio Attacks!!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 22:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 juli 2002 21:51 schreef bazzio het volgende:
Snap ik niet nooit problemen mee gehad, behalve met die paardehufter die mijn videocamera toen heeft gejat.


het zijn allemaal van die kleine dingetjes waar je je aan gaat irriteren waaronder de arrogante houding van velen van hen. mara de jongeren zijn juist wel weer relaxter dan de nederlandse jongeren


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-07-2002 0:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

merde


FOL
Usericon van FOL
Posted 16-07-2002 1:15 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:24 schreef karnivoor het volgende:
het zijn allemaal van die kleine dingetjes waar je je aan gaat irriteren waaronder de arrogante houding van velen van hen. mara de jongeren zijn juist wel weer relaxter dan de nederlandse jongeren


volgens mij omdat ze vaak 'alternatievelingen' zijn, dan in NL, en die hebben overal niet zo'n problemen mee, als onze xtc-slikkende gabbers (generaliseren = prachtig )


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen