IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Beste moment in je leven Vorige pagina
Falkh
Usericon van Falkh
Posted 28-02-2004 14:44 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 13:38 schreef Matthijz Filth het volgende:
oeh wat breng je dat tactisch en wat vond zij ervan


Weet ik niet, ze had haar mond vol!


Immortal Pride


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 14:49 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 14:44 schreef Falkh het volgende:
Weet ik niet, ze had haar mond vol!


haha
goede zaak



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-02-2004 18:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Bij zijn het de kleine dingen die me blij maken. Van die momenten die zomaar voorbij komen waar je heerlijk van kan genieten, met het gevoel van gelukkig zijn. (bah ik slijm, maar het is wel zo)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-02-2004 18:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, het hoeft allemaal niet zo groot te zijn. Van een lief klein vogeltje dat in de vroege ochtend op mijn balkon zit en een prachtig lied voor me zingt kan ik ook heel erg genieten.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-02-2004 18:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 februari 2004 18:08 schreef Schaep het volgende:
Ja, het hoeft allemaal niet zo groot te zijn. Van een lief klein vogeltje dat in de vroege ochtend op mijn balkon zit en een prachtig lied voor me zingt kan ik ook heel erg genieten.

Ja zulke dingen bedoel ik.
Een zeer gaaf concert, of in de zomer s'morgensvroeg in een tuin zitten, in het zonnetje, met een heerlijk ontbijtje.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-02-2004 15:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb geen 1 beste moment.. het zijn er wel meerdere. Maar het ultieme moment is toch weer je tas in het gras gooien in 1 of ander duits plaatsje genaamd wacken en blij zijn dat je die klote reis hebt overleeft, en dat het moment eindelijk is aangebroken waar je al een jaar naar aan het uitkijken bent.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-02-2004 15:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zojuist voor het eerst van mijn leven een knoop aan m'n broek gezet mijn leven is compleet.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-02-2004 15:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 15:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Zojuist voor het eerst van mijn leven een knoop aan m'n broek gezet mijn leven is compleet.
damn dwaal dat valt me van je tegen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-02-2004 17:14 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 29-02-2004 17:18 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik heb er eigenlijk best veel, allemaal kleine dingen, maar het meest recente was toen iets dat ik best stom vond helemaal niet stom bleek te zijn... Altijd leuk, als iets beter is dan je het ooit had verwacht!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 29-02-2004 22:52 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

beste moment tot nu toe..

folkwoods 2003 denk ik.



O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-02-2004 22:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 15:32 schreef Cadaveria het volgende:
damn dwaal dat valt me van je tegen.

Ik heb de smaak te pakken gekregen en naast het mooiste moment van mijn leven vandaag toen ik die knoop erop naaide, had ik een nog mooier moment toen ik het stukje stof waar het korte eind van de das doorheen kan, weer op mijn mooie rode das naaide (die was nl. aan één kant losgeraakt).


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 29-02-2004 22:55 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Genieten van natuur.
Dat vind ik altijd geweldig en dan voel ik me goed.
Op een mistige ochtend in de bossen buiten Lappeenranta (Fin) lopen, heerlijk!


changed to 'ouwe'


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-02-2004 22:58 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Wel meerdere, maar de meest recente die ik me kan herrinneren was dat ik de eerste keer Focus - Focus 8 luisterde. Ik fietste door wind en regen, maar was ongelofelijk blij en vrolijk en besloot maar een stukje om te rijden.


zo kan ie wel weer


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-03-2004 11:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

zoveel: het behalen van m'n diploma vorig jaar, verliefd zijn, concerten/festivals, eerste keer zonder ouders op vakantie.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 01-03-2004 20:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Dynamo 1999 was een van beste weekenden in mijn leven! Erachter komen dat er een paartje buizerds recht voor je raam een nest aan het bouwen zijn!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-03-2004 20:11 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wrong topic...

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 01-03-2004 20:12]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-03-2004 22:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 15:28 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb geen 1 beste moment.. het zijn er wel meerdere. Maar het ultieme moment is toch weer je tas in het gras gooien in 1 of ander duits plaatsje genaamd wacken en blij zijn dat je die klote reis hebt overleeft, en dat het moment eindelijk is aangebroken waar je al een jaar naar aan het uitkijken bent.


100 % mee eens, dat wordt dit jaar hoop ik voor de vierde keer een heel goed moment in mijn leven!
Wát een heerlijk gevoel, alsof je 'thuis bent'..


..."Hate can only create more hate"...


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 01-03-2004 22:35 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Heej Immo!
Twas gezellig bij Inktvis hoor!

En iedereen krijgt de groeten van hem!!

Mzzl!!


"Sehnsucht"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-03-2004 22:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2004 22:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 22:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb de smaak te pakken gekregen en naast het mooiste moment van mijn leven vandaag toen ik die knoop erop naaide, had ik een nog mooier moment toen ik het stukje stof waar het korte eind van de das doorheen kan, weer op mijn mooie rode das naaide (die was nl. aan één kant losgeraakt).
ik ben erg trots op je..
Nog een heerlijk moment.. als je uren op een ovenschotel hebt staan zwoegen en uiteindelijk helemaal perfect uit de oven komt en ook nog eens heerlijk smaakt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 02-03-2004 19:49 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

zonsondergang in egypte bij de piramides, als het zand goud kleurt en het langzaam donker word


voer geen oorlog, voer de eendjes


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen