IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : VS wil "burgerinformanten" Vorige pagina | Volgende pagina
FOL
Usericon van FOL
Posted 15-07-2002 16:26 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 14:26 schreef helmet het volgende:
Pffff... 1984 anyone?


Goed boek
en nog 'goeder' van toepassing hier


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 15-07-2002 16:37 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

haha die vind ik goed!!!!!!


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 16:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

leuk land. Ik snap niet dat nagenoeg ieder land op de wereld de US als voorbeeld heeft.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2002 17:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wie is er voor om in Nederland ook een Citizin Corps op te richten? Dan kunnen we niet true-e metalheads aangeven

Maar bah bah bah, Amerika een democratie? Pfff.. De dag zij geprezen dat Bush écht stikt in een zoutje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2002 17:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Las ff een stukje op die site wat ik jullie niet wil onthouden:


Operation TIPS - the Terrorism Information and Prevention System - will be a nationwide program giving millions of American truckers, letter carriers, train conductors, ship captains, utility employees, and others a formal way to report suspicious terrorist activity. Operation TIPS, a project of the U.S. Department of Justice, will begin as a pilot program in 10 cities that will be selected.
Operation TIPS, involving 1 million workers in the pilot stage, will be a national reporting system that allows these workers, whose routines make them well-positioned to recognize unusual events, to report suspicious activity. Every participant in this new program will be given an Operation TIPS information sticker to be affixed to the cab of their vehicle or placed in some other public location so that the toll-free reporting number is readily available.

Everywhere in America, a concerned worker can call a toll-free number and be connected directly to a hotline routing calls to the proper law enforcement agency or other responder organizations when appropriate.

Operation TIPS is coming in August 2002.
Volunteer now!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 17:43 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, die naam ook TIPS...

Ik hoop echt dat een ieder die ook maar overweegt mee te doen aan die acties een pijnlijke dood sterft. Wat een ongelovelijke eikels zijn (de meeste) amerikanen toch ook.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2002 18:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 14:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Vet, een terugkeer naar de tijden van McCarthy (hetze tegen zgn. 'communisten). Wat cool! Wat te gek! Hopelijk gaan ze hierdoor allemaal tegen elkaar vechten enzo.


Hehehe.. ik zag pas nog wat archiefbeelden op tv van die verhoren van zogenaamde spionnen van de commies in Amerika.. Straks krijgen we inderdaad weer zoiets... En natuurlijk live in alle staten uitgezonden, zodat het oprechte vrije volk nog meer wordt opgezet tegen alles wat kritisch denkt


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2002 18:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 16:26 schreef FOL het volgende:
Goed boek
en nog 'goeder' van toepassing hier


Yep.. Orwell's klassieker blijkt steeds profetischer te zijn...

Volgens mij is het in Amerika alleen nog wachten op de techniek voor ze daar ECHT een camera in elk huis zetten en mensen laten verdwijnen als ze niet volgens de regels leven. En het allermooiste , of ziekste, is dat het overgrote deel van die Amerikanen niet eens doorheeft waar het heeen gaat allemaal, sterker nog: Bush is hun Messiah, en die gast draait flink door.. \\

Straks laat hij zich nog omleggen aan het eind van zijn presidentschap, om als martelaar voor decennia nog het volk te kunnen beinvloeden...

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-07-2002 18:34]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2002 18:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 14:42 schreef Jade het volgende:
Als ik telkens weer berichten hoor over de Amerikaanse politiek zie ik een bepaald beeld voor me:

Bush die op een kaart van Amerika staat omgeven door enkel leegte en tegen Galileo Galilei zegt "Zie je nou wel dat de aarde plat is".




.. hehehe... Op den duur staat Bush daar in zijn door een midde-oosten afkomstige a- of neutronenbom gebombardeerde landje, is er alleen nog maar chaos en straling, en dan , pas als zijn lieftallige dronken-in-auto's-rijdende dochtertjes (hoe kan iemand die zijn eigen kroost niet eens in toom kan houden nou een natie met 200 miljoen mensen besturen ) op sterven liggen, zal hij waarschijnlijk gaan kijken wat er nog meer is, naast Amerika en alles wat terroristisch is...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 19:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nationalisme is goed zolang het aspect expansiedrift buiten schot blijft.


Je moeder.


TheDarkOne
Society?? I'm Not Part Of That!!!
Usericon van TheDarkOne
Posted 15-07-2002 19:33 by TheDarkOne Wijzig reactieProfiel van TheDarkOneQuote dit berichthttp://www.changeall.tk

Geheel met je eens!


Death Comes To Us All


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 21:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 19:30 schreef karnivoor het volgende:
nationalisme is goed zolang het aspect expansiedrift buiten schot blijft.


ik zou zeggen: nationalisme is niet erg zolang het niet met superioriteit wordt verward.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2002 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tring Tring
"Goodveneing this is 1-800-STABINDABAK

Ÿes, yes, my neighbor is eating shoarma!

"What is your adress madame?"

Blablastreet 876

"Thank you for your patriotisme ma'am"

(Buiten)
Tatutatu
"GET OUT WITH YOURS HANDS UP!"

Kan nog gezellig wordne in Amerika, hoeveel films zal Arnold Swarzie er voor gaan maken?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 21:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 21:40 schreef Jenje het volgende:

Kan nog gezellig wordne in Amerika, hoeveel films zal Arnold Swarzie er voor gaan maken?


nul, want die komt uit Oostenrijk. dat is verdacht want dat ligt in Europa. En alle europeanen zijn toch moslim supporter en/of terrorist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2002 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is toch algemeen bekend dat Arnie zicvh graag leent voor de typisch I love Amerika film! Net als Steven Segal!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-07-2002 22:12 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dit is eigenlijk best wel goed nieuws voor the land of the 'free'.

Jammer dat ze het zelf niet begrijpen.

(Wat Arnie betreft, die is al lang vergeten dat hij uit Oostenrijk komt. Hij kan zelfs geen Duits meer en praat enkel Emiewicen Inglis.)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 22:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 juli 2002 21:36 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou zeggen: nationalisme is niet erg zolang het niet met superioriteit wordt verward.




dat ook

het nationalisme wordt altijd wel weer op één of andere manier 'aangepast' zodat het alleen nog maar een aspect van de bestaande vorm is...

en toen snapte ik het zelf ook niet meer


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 22:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:26 schreef karnivoor het volgende:
dat ook

het nationalisme wordt altijd wel weer op één of andere manier 'aangepast' zodat het alleen nog maar een aspect van de bestaande vorm is...

en toen snapte ik het zelf ook niet meer


ach, we snappen wel dat de US onder bush zwaar zuigt. toch wel zonde voor al die amrikanen die het WEL goed menen en om het milieu etc geven.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2002 22:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:12 schreef mislyd het volgende:
Dit is eigenlijk best wel goed nieuws voor the land of the 'free'.

Jammer dat ze het zelf niet begrijpen.

(Wat Arnie betreft, die is al lang vergeten dat hij uit Oostenrijk komt. Hij kan zelfs geen Duits meer en praat enkel Emiewicen Inglis.)



Idd, en hij is ook nog eens een conservatieve republikein, heeft zelfs al eens gespeeld met het idee om zich beschikbaar te stellen als kandidaat voor Gouveneur van Californie.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 22:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 juli 2002 22:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ach, we snappen wel dat de US onder bush zwaar zuigt. toch wel zonde voor al die amrikanen die het WEL goed menen en om het milieu etc geven.


inderdaad, ze zijn dus echt gewoon blind

en tsjah tbegint volgens mij wel aardig op een dictatuur te lijken daar... want als je daar wat verkeerds zegt over amerika wordt je dan wel niet in de cel gesmeten maar wel op een verre afstand gehouden van de tv hoewel dat in meer landen ook wel zo is...


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2002 22:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ach, we snappen wel dat de US onder bush zwaar zuigt. toch wel zonde voor al die amrikanen die het WEL goed menen en om het milieu etc geven.


Ja... en ironisch dat de mensen die om die reden destijds op Nader gestemd hebben er indirect voor gezorgd hebben dat de democraat Gore het onderspit delfde.. lang leve het AMerikaanse systeem...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 22:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:38 schreef Valorian666 het volgende:
Ja... en ironisch dat de mensen die om die reden destijds op Nader gestemd hebben er indirect voor gezorgd hebben dat de democraat Gore het onderspit delfde.. lang leve het AMerikaanse systeem...


dat klopt dus voor geen mter. ook toevallig dat het zo moeizaamgiing in Florida , waar die broer van Bush het voor het zeggen heeft.

Maar als je er midden in zit is het misschien moeilijk te zien dat je land langzaam maar zeker in de richting van een fundemetalistisch rechtse, dictatuur aan het afglijden is. Ik hoop echt dat bij de volgende verkiezingen een fanatieke democraat wint anders wordt het heel vervelend. maar bush gaat toch wel winnen. die aanslag kwam perfect voor hem. dat wordt nog wel effe uitgebuit. pas als hij betrapt wordt bij het anaal nemen van een tiener zal het lastig worden. ook al gek trouwens dat amerikanen zulke vrijetijdsbestedingen veel belangrijker vinden dan daadwerkelijk beleid.


daVid
Usericon van daVid
Posted 15-07-2002 23:09 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik verwacht binnen 20 jaar een burgeroorlog in Amerika.

Wederom het progressieven noorden tegen het conservatieve zuiden. Net zoals hun eerdere burgeroorlogen (ging vooral om slaven)

Misschien dat een beetje dualisme in hun politieke systeem ook geen kwaad kan.

daVid


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-07-2002 11:13 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 23:09 schreef daVid het volgende:
Ik verwacht binnen 20 jaar een burgeroorlog in Amerika.

Wederom het progressieven noorden tegen het conservatieve zuiden. Net zoals hun eerdere burgeroorlogen (ging vooral om slaven)

Misschien dat een beetje dualisme in hun politieke systeem ook geen kwaad kan.

daVid

daar was toch ook een tijdje geleden een serie over?


My madness, my sadness


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-07-2002 11:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoezo denk je dat er een burgeroorlog komt tussen het noorden en zuiden, ik zie dara totaal geen aanleiding voor. zeker niet omdat ze zo f*cking nationalistisch zijn.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen