IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Bi-sexualiteit Volgende pagina
Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-12-2002 15:28 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Aangezien het Sex, babes en hunks topic weg is, lijkt mij, levensbeschouwings gezien, dit het juiste forum...

Ik heb net op het fototopic gemerkt dat op het gebied van bi-sexualiteit veel mensen iets dwars zit. Dus bij deze een topic om het kwijt te kunnen.

Zie ook: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=464738&page=16

[edit: ff de thread erbij gezet]



[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-12-2002 15:30]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 15:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nog nooit last van gehad. Maar ik vind het vreemd en kortzichtig dat bi-vrouwen geaccepteerd worden, maar bi-mannen niet [het zelfde geldt voor lesbiennes vs. homo's].


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-12-2002 15:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, weet niet wat het is maar heb het zelf ook. 2 lesbo's die elkaar aflebberen vind ik niet storend, maar 2 homo's.
Maar waar het in zit.


Bazzio Attacks!!!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 15:39 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

ok dan zal ik het hier maar vertellen.

Ben er ook al een tijd mee bezig, jaar of 2,5. Heb een aantal meiden gezoend en heb begin dit jaar iets met een meisje gehad dat nu dus mijn beste vriendin is. Het werkte niet omdat zij nogal veel problemen heeft. Psychisch enzo...
Dus dat maakte het voor mij extra moeilijk en kon beter vriendinnen met haar zijn.
Vaak slaapt ze wel bij me in het weekeind en ja gebeurt er wel iets....gewoon voor lust ofzo.
Ik weet het niet. Ben sinds dien niet meer verlieft geworden op meisjes, maar zie wel hele mooie meisjes en ze zijn gewoon zo ontzettend anders dan jongens(niet negatief bedoelt tegenover jongens).

Ik weet het gewoon niet zeker, maar kom er ooit wel achter hoop ik..


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-12-2002 15:53 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik weet/hoop stiekem niet dat astaroth (me vriend ) dit leest, maar toch wil ik 't ff kwijt...

Het is mij al heel erg vaak overkomen dat ik een relatie had (met een jongen dus) maar ondertussen meisjes zag lopen waarvan ik kriebels in mijn buik krijg/kreeg. Nou doe ik nooit wat met die gevoelens, maar jongens vinden het blijkbaar spannend, zo'n bi-meisje. Bij de eerste jongen waar ik sex mee heb gehad (relatie van zo'n 2 jaar geleden) raakte ik eraan gewend om samen naar vrouwen te kijken. Dan zei ik dat ik een meisje mooi vond, waarop hij haar als het ware 'keurde'. Errug leuk+gezellig enzow. Maar ik raakte er dus nogmaals aan gewend. Ik deed hetzelfde bij de vriend die ik erna kreeg. Bij hem ging het nog wat verder: hij zag een trio wel zitten. Toen werd het verwarrend. Want als ik dan een vriend heb, maar verliefd ben op een meisje (verliefd zijn als ik je aangetrokken voelen tot iemand met als gevolg toch wel kriebeltjes in je buik krijgen), en zij word ineens in de relatie betrokken, dan word het nog enger. Nou heb ik dat bij mijn huidige vriend niet zo. Maar ik vind het toch vreemd dat de heren het helemaal geweldig vinden als je als meisje naar meisjes kijkt, maar naar jongens vinden ze dan niet goed, terwijl het in principe toch de zelfde gevoelens zijn. Het zelfde wat betreft flirten. en dat maakt het voor mij nou ook niet makkelijker om er achter te komen hoe het nou precies zit. Maargoed, ik wilde ergens naartoe met dit verhaal...

Soms heb ik gewoon helemaal geen zin meer in het hele relatie-gedoe. Met jongens dan. Ik heb gewoon het idee dat een relatie met een meisje mij misschien beter zou bevallen, aangezien de vrouwelijke wederhelft toch wel iets sneller door zal hebben hoe 't zit (qua emoties) ook vind ik het bij veel jongens moeilijk dat ze hun emoties niet goed kunnen tonen. Wat vrouwen betreft zit dat anders voor mijn gevoel. Ook vind ik de complexiteit van vrouwen soms veel interessanter, meer uitdagend (nou zeg ik niet dat de heren dat niet zijn, maar toch anders, minder mysterieus)

Al met al, twijfel ik soms heel erg of ik niet ook heel graag een relatie met een vrouw zou willen hebben. Najah, dat wil ik zoiezo wel, maar zou ik het wel aankunnen, en zou ik me meer op mijn gemak voelen als bij een jongen?

En qua reacties bedoel ik vooral van de buitenwereld. Ik weet dat mijn ouders er niet egt problemen mee zullen hebben, en mijn vrienden ook ab-so-luut niet. En die blikken, ach, ik heb vaker met meisjes hand in hand over straat gelopen, het viel allemaal wel mee. (Op wat kreten na) Maar hoe worden de reacties als het voor het eggie is? *zucht* Kweet ut allemaal niet hoor...

[edit: typo's]

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-12-2002 15:56]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-12-2002 15:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vind het best als je bi-seksueel bent, maar die bi-seksuele hoeren gatverdamme.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 15:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Optimistische reaktie: Probeer het gewoon. Niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Pessimistische reaktie: Trying is the first step to failure.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-12-2002 15:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:53 schreef Saphire het volgende:
Al met al, twijfel ik soms heel erg of ik niet ook heel graag een relatie met een vrouw zou willen hebben. Najah, dat wil ik zoiezo wel, maar zou ik het wel aankunnen, en zou ik me meer op mijn gemak voelen als bij een jongen?
[edit: typo's]

Ja daar zeg je wat, is dat ook niet verschillend per individu (zowel M/V).


Bazzio Attacks!!!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:01 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

vlad als je niets te zeggen heb hou je mond dan.

Als ik uitga samen met mn beste vriendin staan we soms ook wel eens te zoenen en staan jongens er met hun neus bovenop en vinden het allemaal super spannend en sexy.
Het is blijkbaar geweldig en ontzettend opwindend als 2 meisjes met elkaar staan te zoenen. Dat heb ik nu wel ondervonden

Maar samen met een meisje zijn. Ik zou het te snel als gewone vriendinnen beschouwen die sex met elkaar hebben. Dus niet echt het relatiegevoel hebben dat je bij jongens ook hebt. Het gevoel is zo ontzettend anders en alles gaat veel makkelijker. Je kan samen naar jongens en meisjes kijken en doet gewoon dingen die je als vriendinnen onder elkaar ook zou doen.

Ik zou niet weten hoe het is om een echte relatie met een meisje te hebben. Of het echt heel anders voelt dan gewone vriendschap. Maar goed ik val in herhaling.
Weet even niets meer te vertellen..
Tis erg moeilijk...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-12-2002 16:02 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hmmpfh tja al dat bi zijn...van mij mag iedereen, maar ik zie nu wel dat het tegenwoordig voor meiden/vrouwen van zo tussen de 15 en 25 wel heel erg "in" is om te zeggen dat je bi bent ofzo. Daarom kijk ik er ook heel kritisch tegenaan.

Ik vind zelf lesbische meiden ook leuker om naar te kijken zeg maar...ofja sta daar normaler tegenover als bij homo's. Ik denk gewoon omdat ik al moet walgen bij de gedacht dat ik ooit iets met een man zou doen ofzo, dat lijkt me zo'n beetje het ranzigste wat ik kan doen. En als ik dan 2 homo's zie dan moet ik daar meteen aan denken van....eh...die doen dat wel! AAArgh! :| Ik heb op zich niets tegen homo's ze mogen van mij doen wat ze willen, maar ik krijg er gewoon vieze gedachtes bij.

Maar is dat bij hetero vrouwen niet hetzelfde? staan die ook niet normaler tegenover homo's als tegenover lesbo's???



Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-12-2002 16:03 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:59 schreef bazzio het volgende:
Ja daar zeg je wat, is dat ook niet verschillend per individu (zowel M/V).


Da's inderdaad zo. Om me helemaal bij iemand op mijn gemakt te voelen heb ik tijd nodig. Veel tijd. Maar ik denk dat ik me alleen egt 100% mijn gemak kan voelen bij een vrouw.... (bij een man komt dat op ongeveer 95% terecht)

quote:
Posted 11-12-2002 15:56 by Slechtheid
Optimistische reaktie: Probeer het gewoon. Niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Pessimistische reaktie: Trying is the first step to failure.


Da's ook zo, maar nogmaals, ik heb een vriend.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:05 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik snap wat je bedoelt Kramy...het is ontzettend "in" om bi te zijn of te zeggen dat je het bent terwijl dat niet zo is..

Ik zit er al 2,5 jaar mee in mn hoofd en saphira 8 jaar..dus niet iedereen loopt maar beetje te ijlen..

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 11-12-2002 16:05]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-12-2002 16:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik zou nooit iets willen met een BI want ik kan nooit 100% zeker zijn dat ze niet spontaan gevoelens krijgt voor iemand van de andere sexe. Dat is dan iets wat ik mentaal niet zou kunnen verkroppen.

Dat een vriendin gevoelens voor iemand anders van dezelfde sexe als mezelf zou krijgen is ook klote maar minder omdat je dan tenminste wat van kan leren voor de volgende relatie.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-12-2002 16:06]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-12-2002 16:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik zeg liever niks


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:07 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 december 2002 16:03 schreef Saphire het volgende:


Da's ook zo, maar nogmaals, ik heb een vriend.



Om wat uit te proberen zul je toch moeten wachten tot je weer vrijgezel ben


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-12-2002 16:07 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:01 schreef Sorpresa het volgende:
Maar samen met een meisje zijn. Ik zou het te snel als gewone vriendinnen beschouwen die sex met elkaar hebben. Dus niet echt het relatiegevoel hebben dat je bij jongens ook hebt. Het gevoel is zo ontzettend anders en alles gaat veel makkelijker. Je kan samen naar jongens en meisjes kijken en doet gewoon dingen die je als vriendinnen onder elkaar ook zou doen.

Ik zou niet weten hoe het is om een echte relatie met een meisje te hebben. Of het echt heel anders voelt dan gewone vriendschap. Maar goed ik val in herhaling.
Weet even niets meer te vertellen..
Tis erg moeilijk...



da's ook zo. Ik ben totnutoe heel erg close geweest met vriendinnen, maar wat voor mij heel erg 'relatie-achtig' is, is het gevoel dat je bij elkaar hoort, dat je zo veel mogelijk (alles is bijna niet haalbaar) met elkaar deelt, elkaar liefhebt, constant bij die persoon wil zijn en als je niet bij elkaar bent, je zit af te vragen waar je significant other aan aan't denken is...gewoon, dat warme, fijne gevoel van binnen....En da's toch beduidend anders dan vriendschap. En dat je uiteindelijk een relatie met een meisje toch meer als vriendschap gaat zien...ach, dat gebeurt bij een relatie met een jongen ook wel hoor.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Misschien zou 'k ooit met Courney Love es willen doen,maar verder zie ik weinig kandidates


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 16:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:07 schreef Sorpresa het volgende:
Om wat uit te proberen zul je toch moeten wachten tot je weer vrijgezel ben
Verpak je hints 'es een beetje!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:10 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 december 2002 16:07 schreef Saphire het volgende:
da's ook zo. Ik ben totnutoe heel erg close geweest met vriendinnen, maar wat voor mij heel erg 'relatie-achtig' is, is het gevoel dat je bij elkaar hoort, dat je zo veel mogelijk (alles is bijna niet haalbaar) met elkaar deelt, elkaar liefhebt, constant bij die persoon wil zijn en als je niet bij elkaar bent, je zit af te vragen waar je significant other aan aan't denken is...gewoon, dat warme, fijne gevoel van binnen....En da's toch beduidend anders dan vriendschap. En dat je uiteindelijk een relatie met een meisje toch meer als vriendschap gaat zien...ach, dat gebeurt bij een relatie met een jongen ook wel hoor.



Ja dat gevoel heb je gelijk in,maar ik weet dus helemaal niet of ik dacht gevoel wat ik bij een jongen heb als hij mn vriendje is ook bij een meisje kan krijgen. Heb dat nog nooit meegemaakt dus is het ook weer erg moeilijk om nou te zeggen dat je bi bent of niet denk ik.


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:10 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 december 2002 16:08 schreef Slechtheid het volgende:
Verpak je hints 'es een beetje!


Hehe waarom zou ik

En hmzz..het was geen hint

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 11-12-2002 16:11]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-12-2002 16:11 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:06 schreef MBMarduk het volgende:
Ik zou nooit iets willen met een BI want ik kan nooit 100% zeker zijn dat ze niet spontaan gevoelens krijgt voor iemand van de andere sexe. Dat is dan iets wat ik mentaal niet zou kunnen verkroppen.

Dat een vriendin gevoelens voor iemand anders van dezelfde sexe als mezelf zou krijgen is ook klote maar minder omdat je dan tenminste wat van kan leren voor de volgende relatie.



Da's inderdaad zo, maar ik wil je er wel op wijzen dat er nix met die gevoelens gedaan hoeft te worden. Neem mij als voorbeeld, ik kijk wel vaker naar meisjes, en vind ze ook wel es aantrekkelijk, maar ik geef teveel om mijn vriend om er langer over na te gaan denken of zo.

quote:
Posted 11-12-2002 16:07 by Sorpresa
Om wat uit te proberen zul je toch moeten wachten tot je weer vrijgezel ben


Yup! Maar hopelijk duurt dat nog wel ff


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:12 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

hehe ja tis t een of t ander


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:12 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:07 schreef IceQueen het volgende:
Misschien zou 'k ooit met Courney Love es willen doen,maar verder zie ik weinig kandidates
aargh courtney love,eerder drew barrymore


true disco chick


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:13 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

iewl jakkie bah


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:13 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:12 schreef pale enchantress het volgende:
aargh courtney love,eerder drew barrymore


misschien wel...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:15 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:13 schreef IceQueen het volgende:
misschien wel...
natuurlijk heb ik gelijk


true disco chick


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen