IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Bi-sexualiteit Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2005 0:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 0:01 schreef Carnagath het volgende:
Ik herken trouwens de gebeurtenissen uit het begin van dit topic. Heb ook een bi-vriendin gehad en samen vrouwen "keuren" kan erg leuk zijn. We keurden samen ook mannen en ik moet zeggen dat ik er niet bang voor ben mijn mening te uiten over het uiterlijk van een man!

Heb ook wel eens een man gezoend. Heb meerdere mannen (enkel goede vrienden van mij) op de mond gezoend (als begroeting ... call me a hippie I don't care ), maar 1 echt "gelebber". Was toen dronken, maarja, dat is nooit en excuus. Is onderhand al wel jaren geleden en heb niet de intentie het weer te doen. Mijn interesse gaat puur uit naar het vrouwelijk geslacht. Maar ik toon liefde en respect uit tegenover bepaalde vrienden die toch wel anders denken dan anderen, op een manier die sommigen als "gay" kunnen verstaan. Dat wil dus zeggen: kus op de mond, knuffel ...
Ik zit er niet mee, ik vind het fijn als iemand zoiets doet. Dit gaat echter alleen op voor goede vrienden, niet voor wildvreemden!


Das ook zoiets he, begroeten met zoenen en knuffelen. Blegh daar moet ik nooit wat van hebben, ik vind een simpele heeeuj al goed genoeg. Ik vraag me trouwens wel af waarom zoveel zogenaamde gothics bi schijnen te zijn en waarom die allemaal rond de 15 zijn.


(ja okee misschien weet ik het antwoord al wel)


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 11-01-2005 0:11 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

moeite met intimiteit?


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 11-01-2005 0:12 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Je moet het allemaal zelf weten. Homo, lesbo, bi, het zijn allemaal mensen. Ik blijf iig lekker een bekrompen monogame hetero, die een leuk wijf wil. Zonder bi-seksuele trekjes ja, het is dan misschien wel geil om 2 vrouwtjes te zien zoenen, maar wil je dat in je relatie? Ik heb nog nooit gehoord van een trio dat samen 80 werd, maargoed, zal wel aan mij liggen. 1 vrouw is al ingewikkeld genoeg, laat staan meerdere!
Hehe, een meisje dat aan het begin van dit topic postte (ik noem geen namen), heeft wel eens met 2 andere meisjes en een maat van me staan zoenen, soort van quatro-tongen. Heel vaag was dat, die maat van me was dan ook flink bezopen, maar hij had het wel mooi voor elkaar! Voor die 2 minuten dan, hehe.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-01-2005 0:19 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 11 januari 2005 0:08 schreef el mariachi het volgende:
Wel gedurfd dat je dit hier verteld.....


Ach, ik schaam me er niet! maar dank je!

quote:
Op 11 januari 2005 0:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Das ook zoiets he, begroeten met zoenen en knuffelen. Blegh daar moet ik nooit wat van hebben, ik vind een simpele heeeuj al goed genoeg. Ik vraag me trouwens wel af waarom zoveel zogenaamde gothics bi schijnen te zijn en waarom die allemaal rond de 15 zijn.


(ja okee misschien weet ik het antwoord al wel)


Dat valt me wel op ja ... heb meerdere bi-vriendinnen gehad. In het "gothic-zwolle" wereldje schijnt het nogal te heersen. Mij maakt het niet uit hoor. Moeten zij weten! Zo ben ik ook al wel in een onafgemaakte driehoek terecht gekomen
En wat dat knuffelen betreft. De een is meer lichamelijk toegankelijker dan de ander (en dan bedoel ik dus fysiek contact met knufelen ....)



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-01-2005 0:25 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 11 januari 2005 0:12 schreef Phygor het volgende:
Je moet het allemaal zelf weten. Homo, lesbo, bi, het zijn allemaal mensen. Ik blijf iig lekker een bekrompen monogame hetero, die een leuk wijf wil. Zonder bi-seksuele trekjes ja, het is dan misschien wel geil om 2 vrouwtjes te zien zoenen, maar wil je dat in je relatie? Ik heb nog nooit gehoord van een trio dat samen 80 werd, maargoed, zal wel aan mij liggen. 1 vrouw is al ingewikkeld genoeg, laat staan meerdere!
Hehe, een meisje dat aan het begin van dit topic postte (ik noem geen namen), heeft wel eens met 2 andere meisjes en een maat van me staan zoenen, soort van quatro-tongen. Heel vaag was dat, die maat van me was dan ook flink bezopen, maar hij had het wel mooi voor elkaar! Voor die 2 minuten dan, hehe.

Ik heb zelf bi-vriendinnen gehad. Maar bij degene waarin ik het in mn voorlaatste post over had, daar ging het puur om het uiterlijk. Dat wisten we ook van elkaar.
Ging jammer genoeg uit toen ze vreemd ging met een andere vent, maar goed!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2005 1:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mensen vallen op mensen. Zuivere heterosexualiteit en tegenwoordig ook homosexualiteit zijn i.m.h.o. cultuurgebonden, al dan niet door "de media" of cultureel "erfgoed" geconditioneerde reacties:

Aan de ene kant het christendom en de islam die eeuwenlang homosexualiteit verketterd hebben en nog steeds doen, daarmee de "publieke" opinie beïnvloedend (beter gezegd: afdwingend, desnoods met geweld).

Geilheid is zondig, sex is een louter biologische daad met als doel voortplanting.

Hier lijnrecht tegenover de "Gay Pride" heaumeaux en Keulse potten die (kennelijk) trots zijn op hun "geaardheid" en die elke kans aan willen grijpen om te laten blijken hoe trots ze daar wel niet op zijn en die daarmee ageren tegen de immer heersende christelijke moraal, al dan niet bewust.

Het is tegenwoordig in bepaalde kringen schijnbaar "trendy" om als pubermeisje te claimen dat je bi bent wat de relativiteit van den geaardheid i.m.h.o. duidelijk onderstreept.

De cultuurgebondenheid wordt i.m.h.o. benadrukt doordat het hier bijv. "not done" is om als man een andere man te zoenen bij wijze van begroeting terwijl dat in bijv. zuidelijkere culturen "normaal" en algemeen geaccepteerd is.

Ik voel zelf geen sexuele aantrekkingskracht voor mannen, maar ik vind bepaalde mannen wel "mooi", de lichaamsbouw, overkomen etc.

Ik vind bisexualiteit dan ook een normale geaardheid en ben ervan overtuigd dat je het niet zwart/wit kunt zien.

Dus niet "ik val op mannen én vrouwen" maar meer "ik val voornamelijk op vrouwen maar voel me weleens aangetrokken tot bepaalde mannen", bijvoorbeeld.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2005 1:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 0:11 schreef el mariachi het volgende:
moeite met intimiteit?


Yep zal wel, heb er een schijthekel aan als mensen aan mij gaat zitten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-01-2005 16:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 1:17 schreef Snaack het volgende:
Mensen vallen op mensen. Zuivere heterosexualiteit en tegenwoordig ook homosexualiteit zijn i.m.h.o. cultuurgebonden, al dan niet door "de media" of cultureel "erfgoed" geconditioneerde reacties:

Aan de ene kant het christendom en de islam die eeuwenlang homosexualiteit verketterd hebben en nog steeds doen, daarmee de "publieke" opinie beïnvloedend (beter gezegd: afdwingend, desnoods met geweld).

Geilheid is zondig, sex is een louter biologische daad met als doel voortplanting.

Hier lijnrecht tegenover de "Gay Pride" heaumeaux en Keulse potten die (kennelijk) trots zijn op hun "geaardheid" en die elke kans aan willen grijpen om te laten blijken hoe trots ze daar wel niet op zijn en die daarmee ageren tegen de immer heersende christelijke moraal, al dan niet bewust.

Het is tegenwoordig in bepaalde kringen schijnbaar "trendy" om als pubermeisje te claimen dat je bi bent wat de relativiteit van den geaardheid i.m.h.o. duidelijk onderstreept.

Eigenlijk lijkt het wel een beetje op de metalscene.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 17:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 1:17 schreef Snaack het volgende:
Mensen vallen op mensen. Zuivere heterosexualiteit en tegenwoordig ook homosexualiteit zijn i.m.h.o. cultuurgebonden, al dan niet door "de media" of cultureel "erfgoed" geconditioneerde reacties:


Ik ben het zowat geheel met je eens behalve dan dat aantrekkingskracht toch vooral biologisch is bepaald. Hoe deze "afwijking"(alleen in de meest ruime zin des woords zo interpreteren) tot stand komt is mij ook niet geheel duidelijk. Maar het is niet iets "typisch" van deze tijd en niet alleen kneuzen zijn homo. Het grootste genie aller tijden, Leonardo da vinci, was een homo.
Het is wel cultuurbepaald in welke mate deze "afwijking" wordt geaccepteerd. En een goede cultuur gaat er gewoon ontspannen mee om, zoals het hoort. (de afkeer hier komt idd door de bekrompen christenmentaliteit)

Verder moeten mensen zich niet zo druk maken over homofilie. Maak je drukker om viezerikken die naar Thailand gaan om een kleuter te neuken zou ik zeggen. Die mense zjn WEL eng en vies.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 11-01-2005 17:36 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 17:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Verder moeten mensen zich niet zo druk maken over homofilie. Maak je drukker om viezerikken die naar Thailand gaan om een kleuter te neuken zou ik zeggen. Die mense zjn WEL eng en vies.


Vind dat net zo eng als de mensen die hier nederland kleuters neuken hoor :S


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 11-01-2005 17:51 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 11 januari 2005 0:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Das ook zoiets he, begroeten met zoenen en knuffelen. Blegh daar moet ik nooit wat van hebben, ik vind een simpele heeeuj al goed genoeg. Ik vraag me trouwens wel af waarom zoveel zogenaamde gothics bi schijnen te zijn en waarom die allemaal rond de 15 zijn.


(ja okee misschien weet ik het antwoord al wel)


In de Stortebeker hier in Arnhem is het ook heel populair om elkaar helemaal af te lebberen of suf te knuffelen als begroeting...
En daar is volgens mij ook 80% homo of bi.


[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 11-01-2005 17:51]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2005 17:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben trisexueel, maar ik ben dan ook een schaap.


Odal
Usericon van Odal
Posted 11-01-2005 18:15 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-01-2005 18:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dirty Deeds Done with Sheep

Heb persoonlijk geen enkel probleem met homo's lesbiennes, biseksuelen, zolang er wederzijdse instemming is mogen mensen in principe seks hebben met wie ze willen.

Ik kan persoonlijk absoluut nul komma nul respect opbrengen voor misbruikers van welke soort dan ook, blijf met je poten van kinderen, dieren en eenieder af die niet instemt of instemmen kan met seksuele praktijken van welk soort dan ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 11-01-2005 18:31]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-01-2005 22:16 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 11 januari 2005 17:51 schreef Fleshcrawler het volgende:
In de Stortebeker hier in Arnhem is het ook heel populair om elkaar helemaal af te lebberen of suf te knuffelen als begroeting...
En daar is volgens mij ook 80% homo of bi.



Oh.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-01-2005 22:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 17:52 schreef Schaep het volgende:
Ik ben trisexueel, maar ik ben dan ook een schaap.

Je doet het met mannetjesschapen, vrouwtjesschapen en..... ?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2005 22:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 22:20 schreef M. het volgende:
Je doet het met mannetjesschapen, vrouwtjesschapen en..... ?
Lammetjes, lekker jong en strak.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-01-2005 22:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik hou niet van shoarma, maar wel weer van lamscurry. Ben ik dan ook trisexueel?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-01-2005 22:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 januari 2005 0:01 schreef Carnagath het volgende:


Heb ook wel eens een man gezoend. Heb meerdere mannen (enkel goede vrienden van mij) op de mond gezoend (als begroeting ... call me a hippie I don't care ), maar 1 echt "gelebber". Was toen dronken, maarja, dat is nooit en excuus.


Mmm, ieder zijn ding. Persoonlijk geef ik mensen het liefst nieteens een hand, of hij/zij moet zelf aanstalten tot maken, dan moet het maar.


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2005 22:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 17:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben het zowat geheel met je eens behalve dan dat aantrekkingskracht toch vooral biologisch is bepaald.


Sexuele aantrekkingskracht ja, dat ben ik met je eens.

Ter verduidelijking van mijn mini-betoog: de menselijke cultuur is toch niet meer dan een gevolg van ons vermogen tot logisch nadenken met daaruit voorvloeiende een "deken" van rede die over onze oerinstincten heenligt?

Ergo, de manier hoe wij onze instincten interpreteren is cultuurafhankelijk en manipuleerbaar.

Er zijn maar al te veel veertigers en vijftigers die in de conservatieve na-oorlogse moralistische gezinnen opgegroeid zijn die decennia lang hun ware geaardheid onderdrukt hebben omdat ze in het diep uitgesleten pad van het maatschappelijk verwachtingspatroon "gedwongen" zijn, om een voorbeeld te noemen. Typisch voorbeeld van geconditioneerde sexualiteit.

Meisjes gaan naar de huishoudschool zodat ze leren later voor de kinderen te kunnen zorgen, jongens gaan naar een technische school om later de kost te kunnen verdienen voor het gezin, dat is decennia lang doodnormaal geweest.

Wat ben ik blij dat we als volk die periode min of meer af hebben kunnen sluiten, alhoewel het volgens mij met het onderwijs nog nooit zo slecht gesteld is geweest als tegenwoordig, maar dat is een andere discussie

"Elk voordeel hep ze nadeel"

quote:
Hoe deze "afwijking"(alleen in de meest ruime zin des woords zo interpreteren) tot stand komt is mij ook niet geheel duidelijk. Maar het is niet iets "typisch" van deze tijd


Recente onderzoeken hebben imho aangetoond dat er daadwerkelijk een verschil is tussen de hersenen van een "hetero" en een "homo".

Dat zou een belangrijke aanwijzing kunnen zijn dat de geaardheid biologisch bepaald, en dus aangeboren is. Eén van de miljoenen variaties binnen onze genenpool dus.

quote:
en niet alleen kneuzen zijn homo. Het grootste genie aller tijden, Leonardo da vinci, was een homo.


Dat heb ik toch ook niet beweerd

quote:
Het is wel cultuurbepaald in welke mate deze "afwijking" wordt geaccepteerd. En een goede cultuur gaat er gewoon ontspannen mee om, zoals het hoort. (de afkeer hier komt idd door de bekrompen christenmentaliteit)


Juist, die afkeer komt mede door de bekrompen door de christenen gepropageerde moraal.

"Satanisten" die homofoob zijn zijn vind ik overigens net zo bekrompen als de ergste Staphorster priester of imam.

quote:
Verder moeten mensen zich niet zo druk maken over homofilie. Maak je drukker om viezerikken die naar Thailand gaan om een kleuter te neuken zou ik zeggen. Die mensen zjn WEL eng en vies.


Juischt, en die verdienen een nekschot

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-01-2005 22:46]


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 12-01-2005 1:25 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Wat ik me toch afvraag is, als dan homo-seksualiteit op een biologische manier bepaalde wordt (zo beweren sommigen), dat homo-seksuelen niet op natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen. Dat klinkt toch niet erg logisch. Voor veel homo-seksuelen is dit erg moeilijk. Ik vraag me dus af of homofilie daadwerkelijk biologisch bepaald is (genen, dna, whatever) of dat het gewoon tussen de oren zit. Let wel, ik oordeel niet, ik vraag het me alleen af.
Je hebt namelijk ook jongens die van kinds af aan al erg vrouwelijk zijn, en 9 van de 10 keer blijken ze na hun 20ste homo te zijn, bijvoorbeeld. Dan heb je zoiets van 'ja, die zag ik aankomen'.
Bij bi-seksuelen is het allemaal wat vager. Je kunt amper aan de buitenkant zien of aan gedrag merken of iemand bi is. Dan vraag ik mij dus weer af of dat ook niet gewoon tussen de oren zit, mensen die geen keuze kunnen maken. Let wel, wederom, ik oordeel niet, het is een general wondering.
Het lijkt makkelijker om bi te zijn, je speeltuin is bij wijze van spreken 2 keer zo groot, maar in werkelijk is het natuurlijk een stuk moeilijker om mee te leven, daar ordelen snel klaar liggen en mensen dingen als 'bi' en 'homo' eng, vreemd en niet te vatten vinden.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2005 2:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 22:22 schreef Greycloak het volgende:
Lammetjes, lekker jong en strak.




Inderdaad, en dat zijn ze.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 17-01-2005 0:23 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 11 januari 2005 17:51 schreef Fleshcrawler het volgende:
In de Stortebeker hier in Arnhem is het ook heel populair om elkaar helemaal af te lebberen of suf te knuffelen als begroeting...
En daar is volgens mij ook 80% homo of bi.





Ik mis iets, geloof ik...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-01-2005 0:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, die ene keer dat ik er was ging het er ruig aan toe!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 17-01-2005 0:30 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl





Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen