IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fenris Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-12-2002 15:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Weet iemand hoe het staat met Fenris (NL)?
Laatste nieuws van homepage is van mei dit jaar, toen zochten ze een nieuwe drummer.
Ik vind hun CD "Offerings to the hunger" nog steeds één van de betere uit mijn collectie, en draai hem dus behoorlijk grijs (hmmz, kan dat wel met cd?).



topictitel edit

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-08-2003 13:21]


Bazzio Attacks!!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 15:35 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nee,maar je kan de cd misschien draaien tot hij er helemaal bekrast uitziet...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-12-2002 15:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jazeker, ze zijn nog steeds op zoek naar een nieuwe drummer (wie durft) en gaan verder zonder keyboardspeler...

Ik zal eens vragen hoe het met ze is, ik spreek ze zo af en toe... maar ze zijn zeer zeker van plan om zo snel mogelijk hun 2e album op te nemen...


Ik, Wil Schuurman


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-12-2002 15:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kijk, dat is goed nieuws.


Bazzio Attacks!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-12-2002 16:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Wens ze maar succes!!
Offerings to Hunger.
Echt een goede cd


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-12-2002 14:27 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

voor zover ik weet bestaat t nog gewoon.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-12-2002 14:30 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Fenris bestaat nog, hij ligt hier naast me (is mijn Duitse Herder)


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-12-2002 14:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 14:30 schreef Mortanius het volgende:
Fenris bestaat nog, hij ligt hier naast me (is mijn Duitse Herder)

haha


*zet maar weer eens "Fier is de wind" op.*

(onduidelijkheid verminderd)

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-12-2002 14:42]


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:10 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

MODS: topic veranderen naar "Fenris" ?

[edit]sure



Prima Black Metal uit Nederland. Ik lees dat ze zonder keyboardspeler verder gaan, dat zou jammer zijn. Die intro van Offerings to the Hunger is bijvoorbeeld grote klasse-keyboard-werk. Verder ook gave cd.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-08-2003 13:22]


this user is dead


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 13:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

En ze hebben een nieuwe drummer


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:13 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh gaaf, op ZM-Fest I was hun optreden ook wel tof, hoewel het publiek niet zo enthousiast was: ZMers he

Maar, is er nog nieuws dan? Touren? Nieuwe cd?


this user is dead


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 13:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zmers zijn gay.
Kijk op www.fenris.nl, daar staat al het nieuws. Jammer dat Snaga hier niet meer komt, want hij weet er meer over.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:20 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ah dank u vriendelijk. Zou wel leuk zijn als dit
quote:
Saturday, September 20th, Xinix, Nieuwendijk, Holland.



2003 zou zijn


this user is dead


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 13:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Damn waar is die viking gebleven met het opschrift.
Die nieuwe site heb ik nog niet gezien .

Where the fuck is nieuwendijk dan?


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 06-08-2003 15:53 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Misschien wil Fenriz wel drummen, een extra knipoog naar de bandnaam Ik ben nu nog in Oslo, kan het hem wel even vragen voor ik vertrek


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-08-2003 16:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:21 schreef wladimir het volgende:
Damn waar is die viking gebleven met het opschrift.
Die nieuwe site heb ik nog niet gezien .

Where the fuck is nieuwendijk dan?


Klein dorpje, 25 km boven breda. NIET te bereiken met OV.


Ik, Wil Schuurman


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 20:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 15:53 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Misschien wil Fenriz wel drummen, een extra knipoog naar de bandnaam Ik ben nu nog in Oslo, kan het hem wel even vragen voor ik vertrek
Ze hebben al een nieuwe drummer


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-06-2005 22:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ben nu ORDEAL aan het beluisteren.


Zo op het eerste oor hoor ik zeker wel keyboards. En hoor ik een goede plaat.



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 30-06-2005 22:47 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

moet die nieuwe nog eesn kopen, nummers klonken live wel vet

en wim, schaf 'offerings of the hunger' aan, das een vette plaat (m.n. nummer 4)


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-06-2005 22:52 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ok, ik zal eens rondloeren.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-10-2005 10:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 juni 2005 22:40 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik ben nu ORDEAL aan het beluisteren.

Zo op het eerste oor hoor ik zeker wel keyboards. En hoor ik een goede plaat.

Ja is zeker een lekker schijfje! Ik kende de band verder nog niet. Over het algemeen ben ik niet zo enthousiast over de nederlandse blackmetal scene (imo teveel bands die kvlt en trve zijn belangrijker vinden dan het ook daadwerkelijk muziek kunnen schrijven en spelen) maar hier moet ik zeker nog meer van uitchecken...


Zenial


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-10-2005 12:57 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zie ouwe. Zeker aanschaffen (als dat nog kan?). heersch band!

Euhh, net ff gekeken. Ja dat kan.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-10-2005 14:32]


Bazzio Attacks!!!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 30-12-2005 14:19 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

*schop*

Eind februari hebben ze een optreden in Haarhorst, Gorinchem. Wanneer weet ik nog niet precies maar dat wordt t.z.t. nog wel gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 30-12-2005 14:20]



Njord
Sea, wind, fish and wealth
Usericon van Njord
Posted 17-01-2006 21:15 by Njord Wijzig reactieProfiel van NjordQuote dit berichthttp://fuzzcraft.com/

11 maart speelt Fenris in Haarhorst (Gorinchem)

29 april in Xinix (Nieuwendijk)



| Fuzzphoto.eu - Semipro fotograaf | Fuzzcraft - Zelfbouwer |


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die 'offerings' klinkt behoorlijk goed (voor sympho black dan).



signature


Njord
Sea, wind, fish and wealth
Usericon van Njord
Posted 26-03-2006 23:53 by Njord Wijzig reactieProfiel van NjordQuote dit berichthttp://fuzzcraft.com/

Fenris heeft een geheel vernieuwde website. Komt dat zien, komt dat zien!!!

Nog steeds staan we 29 april in Xinix, met Brandhaard en Monolith Deathcult (yes!!!)

Er wordt ook al gefluisterd over 30 april in Dordrecht ergens. Details komen op de site, zodra er meer bekend is.



| Fuzzphoto.eu - Semipro fotograaf | Fuzzcraft - Zelfbouwer |


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen