IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Bloed drinken Vorige pagina | Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 16-12-2002 20:12 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

nee wat nou bloed is vies, je moet het leren drinken net als wijn, en geniet met mate
zelf ben ik voor bloed recycling in zeeeeeeeeeer beperkte mate, telkens als ik door stommiteiten mijn poot openhaal het zelf opzuigen, niet meer dan 4 druppels ofzo dus


And my marlboro light


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-12-2002 20:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 december 2002 20:00 schreef Azrael het volgende:
Dank U Dank U Dank U!

ook een biertje Kramy?





Wie drinkt er nu heiniken!? Drink hertog jan ofzo damned! Jij bent echt dom!



Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 16-12-2002 20:18 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

't Is dat ze hier geen rode-wijn smiles hedden anders had ik wel rode wijn gezegd. Maarja , zoals je sig al zegt je bent en blijft een Kramy.


[Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 16-12-2002 20:19]


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2002 20:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als mensen zo graag bloed kwijt willen: ga naar de bloedbank, dan help je er ook nog mensen mee


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2002 20:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 20:18 schreef Azrael het volgende:
't Is dat ze hier geen rode-wijn smiles hedden anders had ik wel rode wijn gezegd. Maarja , zoals je sig al zegt je bent en blijft een Kramy.


beste onwetende 1987-er in de wereld der metal dient men echt bier te drinken geen piswater. (sommigen worden namelijk niet al dronken na 1 biertje)

*edit: ja stiekem je post veranderen. hij noemde kramy dus dom omdat hij iets voor hertog jan en tegen heinkenen zei**

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-12-2002 20:21]


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 16-12-2002 20:26 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 20:20 schreef ghoulliette het volgende:
beste onwetende 1987-er in de wereld der metal dient men echt bier te drinken geen piswater. (sommigen worden namelijk niet al dronken na 1 biertje)

*edit: ja stiekem je post veranderen. hij noemde kramy dus dom omdat hij iets voor hertog jan en tegen heinkenen zei**


Ja totdat ik het smiltje zag achter wat ze zei en ze het dus anders bedoelde. Dus houdt je mond maar.

Ennu wereld der metal? WTF heb ik daar mee te maken? Helemaal niks! Ik leef niet volgens regels of gedragscode. Als ik Heineken wil drinken doe ik dat. Punt


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 16-12-2002 20:28 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 20:26 schreef Azrael het volgende:
Ja totdat ik het smiltje zag achter wat ze zei en ze het dus anders bedoelde. Dus houdt je mond maar.

Ennu wereld der metal? WTF heb ik daar mee te maken? Helemaal niks! Ik leef niet volgens regels of gedragscode. Als ik Heineken wil drinken doe ik dat. En als je niet dronken wordt na 1 pilsje? Nou dan drink je er toch meer???? Denk na. Van Breezer kan je ook dronken worden al smaakt het naar limonade! Alchohol is alchohol en hoe het smaakt dat boeit geen ruk! Je voelt van 2ltr bier met 7 procent evenveel als van 2ltr breezer met 7 procent.
Punt


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 16-12-2002 20:29 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Oops. Foutje ik heb mijzelf gequote


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 16-12-2002 20:36 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

[Azrael, probeer de volgende keer dit knopje eens?]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-12-2002 2:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

bloed drinken wat vreselijk "true" zeg kolere

Ik heb weleens onvrijwillig mijn eigen bloed gedronken, bij de kaakchirurg.. Hij trok er 3 verstandkiezen tegelijk uit en dat bloedde als en rund

Ik kreeg toen zoveel bloed binnen dat ik er de dag erna hele vieze boeren van ging laten (vies praatje, solly) en die smaak vergeet ik nooit meer Bah bah bah!

Figuurlijk gezien zijn er natuurlijk wel veel mensen waar ik het bloed van kan drinken, het kan zijn dat dit topic daarover hoort te gaan


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-12-2002 3:00 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Bloed drinken... kansloos... zo heeft pim het niet bedoeld!


Life doesn't get much better than this!


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 17-12-2002 14:29 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 19:37 schreef Azrael het volgende:


Tering wat een topic zeg. Vooral die naam "Ice Queen " zegt een hoop grin grin
Wil je bloed drinken? Snij je polsen door zou ik zeggen! Ook heel goffic hoor. Kan je gelijk aan al je andere zwarte vriendjes laten zien! Haha of je gaat iemand heel lang op dezelfde plek een zuigzoen geven. Zijn bepaalde plekken op je lichaam waar er dan bloed uit komt! LOL probeer het eens op je goudvis zou ik zeggen!
En dan hoor je er helemaal bij hoor!

Damn veel domme dingen gehoort hier maar dit slaat alles. Geef mij maar een biertje!

Heerlijk Helder Heineken!
breezah


true disco chick


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 15:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 18:52 schreef Jenje het volgende:
Bloed drinken .. hoe kinderachtig, kijk mij eens evil zijn .... ZUCHT


Jenje=nerd en daar blijf ik bij.jenje kan er dus niet tegen als iemand "anders" is als hij,dat heb ik al vaker gemerkt


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 15:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 18:56 schreef Astaroth het volgende:
Bloed drinken?

Voorlopig hou ik het bij mijn eigen bloed. En voor de mensen die zeggen "Gadverdamme, dat smaakt toch niet?!"... het is een _aparte_ smaak. Als ik me ergens (LET WEL: _PER ONGELUK_) heb gesneden, en dan bloed proef vind ik het niet vies smaken ofzo. Beetje koper-achtige smaak.

Oh, en alleen maar omdat bloed drinken "populair" wordt gemaakt door wannabe-vampires, betekent niet dat je het niet moet dan als je er echt om persoonlijke redenen in geinteresseerd in bent.
Als je het echter wilt doen om tegen je mede-goths te kunnen zeggen, "Ik drink vaak menselijk bloed!"... ja, dan ben je wel triest bezig.

Off topic: Ik ben dat gezanik over populair doen een beetje zat. Als nu de hele wereld ineens "zwart dragen" populair maakte, zouden jullie dan ineens allemaal in vel roze kleding gaan rondlopen???



't is gééééén kwestie van te willen opvallen...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-12-2002 15:29 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

dat kan ter discussie worden gesteld...

(geen belediging trouwens)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 15:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

[quoteIs het lekkerder dan appelsap of doe je het gewoon om "metal" te zijn?[/quote]

iedereen die zo over me denkt zijn sukkels!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2002 15:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:30 schreef IceQueen het volgende:
[quoteIs het lekkerder dan appelsap of doe je het gewoon om "metal" te zijn?

iedereen die zo over me denkt zijn sukkels!!!
Uh, iedereen die bloed wil drinken is een sukkel dacht ik zo.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-12-2002 15:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik drink veel indirect bloed, wanneer ik biefstuk eet mag ie niet doorbakken zijn, maar mals vanbinnen en dan drink je toch soms bloed door het eten door


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-12-2002 15:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:33 schreef beli mawr het volgende:
ik drink veel indirect bloed, wanneer ik biefstuk eet mag ie niet doorbakken zijn, maar mals vanbinnen en dan drink je toch soms bloed door het eten door


Vergeet het, o dierbare vriend. Dat is vleesnat, jus, sap,... gelijk we wel eeens plachten te zeggen. Soms ook wat reuzel, doch voorwaar geen bloed!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-12-2002 15:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 december 2002 15:35 schreef Count Usher het volgende:
Vergeet het, o dierbare vriend. Dat is vleesnat, jus, sap,... gelijk we wel eeens plachten te zeggen. Soms ook wat reuzel, doch voorwaar geen bloed!

o dierbare vriend, dan was ik verkeerd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Merlin
Usericon van Merlin
Posted 18-12-2002 15:43 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag liep ik drie sneeën in m'n hand op in een vrij wilde pit.
Pakt een meisje m'n hand en vraagt bloedserieus(!) of ze het bloed er van af mag likken, want dat is gezond!!!

Ik heb haar vervolgens even voor gek verklaard.

Tjonge, ik dacht toch dat ik een vreemd iemand was. Bij nader inzien ben ik zelf nog vrij normaal volgens mij.


Merlin
Usericon van Merlin
Posted 18-12-2002 15:46 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag liep ik drie sneeën in m'n hand op in een vrij wilde pit.
Pakt een meisje m'n hand en vraagt bloedserieus(!) of ze het bloed er van af mag likken, want dat is gezond!!!

Ik heb haar vervolgens even voor gek verklaard.

Tjonge, ik dacht toch dat ik een vreemd iemand was. Bij nader inzien ben ik zelf nog vrij normaal volgens mij.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2002 15:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:46 schreef Merlin het volgende:
Afgelopen zaterdag liep ik drie sneeën in m'n hand op in een vrij wilde pit.
Pakt een meisje m'n hand en vraagt bloedserieus(!) of ze het bloed er van af mag likken, want dat is gezond!!!

Ik heb haar vervolgens even voor gek verklaard.

Tjonge, ik dacht toch dat ik een vreemd iemand was. Bij nader inzien ben ik zelf nog vrij normaal volgens mij.
Dat is niet vreemd. Dat is gewoon een stille hint.
Nouja, stil? Ze vraagt nog wel of ze mag zuigen!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-12-2002 15:55 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

ik zou meteen een sneetje hebben gemaakt op mijn geslachtsdeel


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 16:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:40 schreef IceQueen het volgende:

Ik zou graag eens iemands bloed drinken,

waarom?
- het is niet lekker
- het is niet gezond (kunt er daarnaast ook ziektes dooroplopen)
- het is nutteloos (geil worden kun je ook van andere dingen)
- je houdt er snijwonden aan over (niet de drinker dan)


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen