IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Bloed drinken Vorige pagina | Volgende pagina
Merlin
Usericon van Merlin
Posted 18-12-2002 16:03 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

O, was het gewoon een stille hint?

Daar gaat de enige kans op een meisje die God mij in mijn hele leven geeft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 16:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 16:01 schreef ghoulliette het volgende:
waarom?
- het is niet lekker
- het is niet gezond (kunt er daarnaast ook ziektes dooroplopen)
- het is nutteloos (geil worden kun je ook van andere dingen)
- je houdt er snijwonden aan over (niet de drinker dan)

nog een vraag, zou je ook menstruatiebloed drinken?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-12-2002 16:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 16:03 schreef Merlin het volgende:
O, was het gewoon een stille hint?

Daar gaat de enige kans op een meisje die God mij in mijn hele leven geeft...

on-topic.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2002 16:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 16:09 schreef ghoulliette het volgende:
nog een vraag, zou je ook menstruatiebloed drinken?
Dat lijkt me dan wel weer kinky eigenlijk.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-12-2002 17:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja geil man, eicellen en baarmoederslijm drinken....


No meat is sweater


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2002 18:29 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 december 2002 17:15 schreef Infaustus het volgende:
ja geil man, eicellen en baarmoederslijm drinken....



wait for me dragon, we'll meet in the sky


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 18:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 19:37 schreef Azrael het volgende:


Tering wat een topic zeg. Vooral die naam "Ice Queen " zegt een hoop grin grin
Wil je bloed drinken? Snij je polsen door zou ik zeggen! Ook heel goffic hoor. Kan je gelijk aan al je andere zwarte vriendjes laten zien! Haha of je gaat iemand heel lang op dezelfde plek een zuigzoen geven. Zijn bepaalde plekken op je lichaam waar er dan bloed uit komt! LOL probeer het eens op je goudvis zou ik zeggen!
En dan hoor je er helemaal bij hoor!

Damn veel domme dingen gehoort hier maar dit slaat alles. Geef mij maar een biertje!


.............Te dom om op te antwoorden!!!!!!!
Heerlijk Helder Heineken!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 18:33 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:31 schreef Slechtheid het volgende:
Uh, iedereen die bloed wil drinken is een sukkel dacht ik zo.


No comment,u bent te dom om dit te begrijpen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2002 18:34 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

in balkenbrij zit toch ook heel veel bloed?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-12-2002 18:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Bloedwurst?


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-12-2002 18:35 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 18:33 schreef IceQueen het volgende:
No comment,u bent te dom om dit te begrijpen.


gelukkig zit jij op een hoger niveau.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 18:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 16:01 schreef ghoulliette het volgende:
waarom?
- het is niet lekker
- het is niet gezond (kunt er daarnaast ook ziektes dooroplopen)
- het is nutteloos (geil worden kun je ook van andere dingen)
- je houdt er snijwonden aan over (niet de drinker dan)


It's just....something that's been on my mind for a reaaaalllllllllyyyyyyyyy loooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnngggggggggg time!!!!!!!!!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-12-2002 18:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

weetje, ik ga denk ik binnenkort mn moederbord opeten.
misschien de geluidskaart ook wel, als ik toch bezig ben.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-12-2002 18:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 18:35 schreef schaambaard het volgende:
gelukkig zit jij op een hoger niveau.


Waarom zitten hier mensen te zaniken dat ik raar ben en niet spoor(sorry,ik heb géén treinabbonement.jee,wat een uitdrkking...) terwijl er nog mensen blijken te zijn die zoiets doen?Ik ben normaal in omgang hoor!!!Beli Mawr,Sharteel en Mordheim kunnen dit beamen.Verder zijn ze het misschien(hoogstwaarschijnlijk) niet eens let me op dit gebied,maar daarom gaan ze nog niet ander tegen me doen.Alvorens me de stempel "ZOT" op m'n voorhoofd te zetten zouden jullie me beter eens leren kennen!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-12-2002 18:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

we ( ik althans niet) zeggen dat je gek/zot bent/niet spoort.

Ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen, maar "bloed drinken" is nou niet echt iets wat ik me kan voorstellen, van individu-scheppend,lekker,leuk,interessant. oid.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-12-2002 19:22 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 18:43 schreef aerodis het volgende:
we ( ik althans niet) zeggen dat je gek/zot bent/niet spoort.

Ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen, maar "bloed drinken" is nou niet echt iets wat ik me kan voorstellen, van individu-scheppend,lekker,leuk,interessant. oid.
Iedereen is anders,....


true disco chick


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-12-2002 20:01 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

in tegenstelling tot wat je gelooft probeert niet IEDEREEN een stempel op je hoofd te zetten...

Bloed drinken mag je best doen, maar het kan in deze tijden waarin we leven gevaarlijk zijn (ziektes en zo). Verder is het zo dat de smaak van bloed voor mij al genoeg is om te zeggen van nee dank je.

Ga je gang, maar als je het van plan bent hoef je je niet te verdedigen of het wereldwijd te verkondigen... IMHO, of course

NP: Eels - Teenage Witch


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-12-2002 20:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 december 2002 20:01 schreef Phriar het volgende:
in tegenstelling tot wat je gelooft probeert niet IEDEREEN een stempel op je hoofd te zetten...

Bloed drinken mag je best doen, maar het kan in deze tijden waarin we leven gevaarlijk zijn (ziektes en zo). Verder is het zo dat de smaak van bloed voor mij al genoeg is om te zeggen van nee dank je.

Ga je gang, maar als je het van plan bent hoef je je niet te verdedigen of het wereldwijd te verkondigen... IMHO, of course

NP: Eels - Teenage Witch


Ja want ook van bloed krijg je, net als van bijna alle etenswaren van tegenwoordig subiet kanker.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 23:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 18:36 schreef IceQueen het volgende:
It's just....something that's been on my mind for a reaaaalllllllllyyyyyyyyy loooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnngggggggggg time!!!!!!!!!!!!

dat ik geen bevredigend antwoord.

bedoel welke gevoelens krijg je erbij: nieuwsgieig/ spiritueel? geil?

bedoel ik heb er ook welleens over gedacht om rara dingen te doen. het gaat erom, waarom je dat zou willen


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-12-2002 23:06 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Persoonlijk drink ik alleen een klein beetje koeienbloed als dat toevallig achtergebleven is in mijn biefstuk..

Bloed van andere mensen drinken lijkt me niet echt verstandig.. en om jezelf nou open te snijden om eens lekker wat te drinken, lijkt me ook maar niks..

Nee bedankt.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-12-2002 9:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 23:00 schreef ghoulliette het volgende:
dat ik geen bevredigend antwoord.

bedoel welke gevoelens krijg je erbij: nieuwsgieig/ spiritueel? geil?

bedoel ik heb er ook welleens over gedacht om rara dingen te doen. het gaat erom, waarom je dat zou willen


Hmmh we gaan eerst voor de nieuwsgierigheid, daarna zien we wel...heb wel een manier bedacht om makkellijk genezende snijwonden te maken (geen zin in littekens)...

Ik begin eigenlijk heel benieuwd te worden...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-12-2002 9:27]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-12-2002 9:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ah het is dus nieuwsgierigheid en hopent op geil.

maar echt denk even na over de gevaren, zuurstof in je bloed krijgen kan al dodelijk zijn. laat staan een andere bloedgroep. vraag gewoon na bij de bloedbank hoe gevaarlijk het is om bloed te mengen met ander bloed.
(bedoel jullie kennen elkaar al goed dus voor soa's hoef je niet bang te zijn, als het goed is)

persoonlijk heb ik het niet zo op die ijzersmaak *bleg*


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-12-2002 9:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 9:46 schreef ghoulliette het volgende:
ah het is dus nieuwsgierigheid en hopent op geil.

maar echt denk even na over de gevaren, zuurstof in je bloed krijgen kan al dodelijk zijn. laat staan een andere bloedgroep. vraag gewoon na bij de bloedbank hoe gevaarlijk het is om bloed te mengen met ander bloed.
(bedoel jullie kennen elkaar al goed dus voor soa's hoef je niet bang te zijn, als het goed is)

persoonlijk heb ik het niet zo op die ijzersmaak *bleg*

Zuurstof in mn bloed?, t is geen bebloeding ofzo, enne... geil? dunno, Als ik geef kan t in ieder geval geen kwaad: recent onderzoek gaf alles 100% in orde aan en ik heb O -, universele gever, plus...als bloed via je maag gaat, verteert t en gaat t nie mixen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-12-2002 9:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

probeer het dan maar zou ik zeggen, bedoel tja anders blijf je altijd in de ontwetendheid van hoe het zou zijn. Jullie hebben er iig over nagedacht.

ps als o negatiever denk ik dat ze bij de bloedbank erg blij met jouz ouden zijn (ben even met een wervingsactietje nodig)

**Laat ook even weten wat de ervaringen achteraf zijn!!**

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-12-2002 9:55]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 19-12-2002 10:02 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Gunman... waar denk je dat de voedingstoffen die je uit de inhoud van je maag uiteindelijk terecht komen?

Juist... in je bloed


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen